Cayenne schreef:FaberSmid schreef:Er gaat niks boven een bruin vers gebakken broodje kaas, of tosti ham kaas, of pizza met kaas, of pasta met kaas, kortom kaas.
en dan een flinke laag mosterd er overheen zeker?![]()
![]()
Ja, het boek wordt idd verkocht als in zijn geheel waargebeurd.
Wanneer er op had gestaan dat het gedeeltelijk gebaseerd is op feiten, dan was het alweer wat anders geweest.
Nog even is Manou een 'lieverdje' die geen vlieg kwaad doet.. Kom op mensen.. Ik geloof zeker dat ze her en der aangedikt heeft maar om het helemaal belachelijk te maken.. en die uitspraak van hem op het laatst dat ie heel graag met haar eens face to face zou willen spreken..
Gatver...
En zoals die Peter R de Vries dat gesprek wilde aangaan met die moeder.. alsof hij open het gesprek wilde aangaan, zo suggestief allemaal en bevooroordeeld...
Ik weet van een vriendin van me die daadwerkelijk misbruikt is door haar oom, ze heel jong was toen het gebeurde.. Deels had ze het verstopt/geblokt op de een of andere manier. Later kon ze het zich weer herinneren en toen ze ouder werd wilde ze erkenning van de dader haar oom die het bij haar had gedaan.
Toen puntje bij paaltje kwam werd zij de boeman.. want hij had het al zo moeilijk en hij had al zo'n spijt.. hij lag in scheiding enz enz..
Het enige wat zij wilde was een excuus en verwerken wat haar was overkomen.. Sinds die tijd kijkt haar familie haar met de nek aan...Dan wordt het de omgekeerde wereld.. heb het van haar van dichtbij meegemaakt en vindt het een schande zoals het gelopen is.. slachtoffer wordt dader en dader wordt slachtoffer..