Ze hebben hier goede hoop dat de luchthavens in Zuid-Noorwegen vanavond weer open kunnen. Maar ja,waar ga je dan heen vliegen als de rest van Europa nog dicht is????
Liess__
Geplaatst: 18-04-10 18:33
Loiz schreef:
Expeditie? wat houd dat in? Mijn vader werkt bij de sleepdienst, rancheren, beneden dus
Mijn vader werkt ook beneden.
Moet je anders aan je vader vragen wat expeditie is Kan het eigenlijk niet echt uitleggen via de computer
OO die wolk maakt me nu wel nerveus hoor! 2 mei vlieg ik samen met mijn vriend naar de Dominicaanse Republiek voor twee weken. Daarna trouwt mijn zus. Er komen is nu nog de vraag maar wat als de vulkaan weer gaat spuwen als wij daar zitten? Ik ben getuige en wil heel graag op de bruiloft zijn! Zie het al gebeuren dat we niet terug kunnen komen..... En het vervelendste.....niemand kan antwoord geven!!!
Nou dat is dus de vraag. Ik hoorde vandaag iemand zeggen dat het wel maanden kan duren met het spuwen. Deze wolk is dan weg, zal er dan geen volgende zijn....?
Kwanyin
Geplaatst: 18-04-10 18:46
nowornever schreef:
Nou dan zal die wolk toch wel weg zijn Kenzo.
De vorige uitbarsting van deze vulkaan duurde een jaar...
dit is toch redelijk positief denk ik zo alleen frankrijk, engeland en scandinavie zijn huivering, maar in duitseland zijn er vliegvelden open en ook KLM gaat vluchten uitvoeren
alleen 3 vracht toestellen gaan de lucht in straks daar hebben ze toestemming voor gehad . en ze hebben zeven gestrande toestellen terug naar schiphol gehaalt
gabyfedde
Geplaatst: 18-04-10 19:35
Snoevie schreef:
balen,gabyfedde...........ik hoop dat het snel over is
ja zijn 3 vrachttoestellen, maar ook daar zitten best wat mensen in en voor behoorlijk wat euros aan vracht
Janine1990
Geplaatst: 18-04-10 19:39
elcke schreef:
ja zijn 3 vrachttoestellen, maar ook daar zitten best wat mensen in en voor behoorlijk wat euros aan vracht
Er mogen nog geen mensen gevlogen worden van de luchtvaartinspectie...
joyce2
Geplaatst: 18-04-10 19:41
Een vriend van mij werkt bij het KNMI en die vertelde dat je er echt niets zinnigs over kunt zeggen. Maar zodra de wind draait, zijn we van een hoop ellende af! Als de wind gelijk al in het begin van de as-spuwerij anders had gestaan, had niemand er last van gehad... De pech is dat de wolk nu precies in de drukste vliegroetes in geblazen en daar is blijven hangen.
Daantje1981
Geplaatst: 18-04-10 19:43
Janine1990 schreef:
elcke schreef:
Er mogen nog geen mensen gevlogen worden van de luchtvaartinspectie...