Dus niets geen vooroordelen he, misschien voor jou een tip, denk niet altijd dat je discussiegenoot minder weet dan jij... Dat gevoel wil je altijd neerzetten en lekker denigrerend doen maar stop er een keer mee, mensen worden het zo zat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamboBeach schreef:Nu zeg je niets meer sarabande, nu je hebt gemerkt dat ik wel degelijk bekend ben in Rotterdam e.o.![]()
Dus niets geen vooroordelen he, misschien voor jou een tip, denk niet altijd dat je discussiegenoot minder weet dan jij... Dat gevoel wil je altijd neerzetten en lekker denigrerend doen maar stop er een keer mee, mensen worden het zo zat.
sarabande schreef:Onassa schreef:Ik zou hier een hoop op kunnen zeggen, maar ik ga op jou reakties niet meer in.
Zou je mij ook willen negeren???
Dank je wel.
Nee dit is een discussie en als je dingen opschrijft kan je daar reactie op verwachten.
Wil je dat niet, dan moet je niets opschrijven.
Het is op dit forum niet toegestaan dat users uitmaken wie er wel en wie er niet mag reageren
Maar je kan mij tot foei maken dan lees je niet meer wat ik plaats
gohya schreef:Sommige moeten niet zo door blijven draven en genoegen nemen met 1 bepaald antwoord en NIET blijven door drammen.
gohya schreef:Jawel dat is ook de bedoeling,maar soms geeft iemand een antwoord en dan is de ander er steeds niet tevreden over en blijft door vragen "Waarom"? Een antwoord is toch genoeg,lijkt me niet dat je een antwoord niet kan begrijpen?miss. een enkel antwoord.Maar de meeste antwoorden worden echt goed gegeven,dat lees ik zelf in dit topic.
Sandeman schreef:Mijn stem op Wilders heb ik,vind ik, goed onderbouwd en niet alleen weg met marrokanen,vol is vol etc...
Heb zijn partijpunten heeeel erg goed doorgelezen.