Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dingetje

Re: Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:25

Menino schreef:
Over welke wetenschappes heb je het dan?
Als je die wetenschappers uit de reportage van gisteren bedoelde,

sorry dat ik het zeg, maar ik denk dat je wereld behoorlijk klein is als je denkt dat dat heul objectieve wetenschappers waren. En dat hun oordeel ook echt waardevol is.

Misschien niet, maar ik heb mijn mening al gevormd na de vorige reportage en je gaat mij toch niet vertellen dat Joran een braaf mannetje is, of wel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:27

Over Joran weten we niks, dat is het punt nu juist.

maline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:28

Het komt nu bij p&w

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:30

Dan ga ik dat eens even bekijken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:34

tussen braaf mannetje - moordenaar, vrouwenhandelaar zit nogal een groot grijs gebied...

Ik ga niet beweren dat het een braaf mannetje is, ik vind hem behoorlijk ziek in z'n kop. Alleen ga ik ook niet klakkeloos mee met het beeld dat Peter R de vries van hem probeert te vormen.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:35

....aan wie verkoopt hij eigenlijk. Wie zijn de afnemers? Wie zijn de eindmisbruikers? Met wie zijn die gehuwd?

Deze kwalijke praktijken worden wel door een marktvraag in stand gehouden. Kijk naar zeehondjesbont. Geen vraag, geen markt.
Voor de in stand houders van de sexmarkt hoeft menigeen minder ver te kijken dan men wil weten....

hc

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:41

@Menino: Ik moet toegeven dat ik wel mijn twijfels heb over dat mensenhandelgebeuren. Het kwam allemaal nogal amateuristisch over...
Maar wat betreft Natalee kan ik het alleen maar met PRdV eens zijn. Hij heeft haar misschien niet vermoord maar hij weet er zeker meer van.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:42

Uiteraard, maar Peter Paul de Vries (die andere aan de tafel) die vraagt wat zn doel met deze coveroperatie was. Om Joran voorgoed achter de tralies te krijgen of om te laten dat joran niet deugd wat eigenlijk iedereen al wist. En Peter geeft niet eens antwoord, ik ben benaderd blablabla, maar verder niks.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:43

lies schreef:
Een bekentenis onder invloed van drugs, onrechtmatig verkregen. Dat is geen bekentenis.

Aanvullig: Een GELOGEN bekentenis Sigaar

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:56

Mystica schreef:
lies schreef:
Een bekentenis onder invloed van drugs, onrechtmatig verkregen. Dat is geen bekentenis.

Hoe kan je dat nu weten ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:57

dat wou ik net zeggen, heb je daar concrete aanwijzingen voor,

of denk jij gewoon dat het gelogen is ?

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:57

katiavl schreef:
Mystica schreef:

Hoe kan je dat nu weten ?

Moest half gelogen staan Clown
Want dat de helft niet waar was is bewezen Ja
Denk Daury etc...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 18:27

Richt je liever op de loverboys in Nederland! dat is ook al een handvol.
Die Joran is al genoeg in het nieuws geweest en wie weet is het idd een
gelogen bekentenis, alleen om Peter de vries terug te pakken. Het boeit
mij egt niet wat die joran doet. Stel het is wel waar. laat Thailand het
oplossen en begin nu even eerst aan nederland te werken!

Want aandacht, dat wil Joran alleen maar..

(ps. als het waar is, dan vind ik het respectloos, grof, debiel, gestoord etc...)

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:46

Is het programma ergens na te kijken? Lachen

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:50

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:54

Hij opent wel maar hij laad niet Clown

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:59

Natuurlijk is Joran een heel fout mannetje, die je niet als schoonzoon wilt hebben (en liever ook niet als zoon) Maar dat verandert niks aan het feit dat Peter een verschrikkelijk subjectief en op zijn persoonlijke gevoelens gebaseerd programma heeft gemaakt.

Wat die wetenschappers betreft, eentje meldde dat Joran tegen Patrick over de schoenen had gelogen om de politie op een dwaalspoor te brengen Gestoord Alsof Joran toen al wist dat het met een verborgen camera opgenomen werd en dat de politie het te zien zou krijgen. Die wetenschappers zaten echt alleen maar in het programma omdat Peter zijn verhaal legitiem probeert te maken.

De opmerking dat het strafbaar zou zijn om die meisjes naar Nederland te halen en dat ze daarom niet zover gegaan zijn is natuurlijk ook de grootste onzin. Het zou pas strafbaar zijn als ze dat meisje na aankomst in een sexclub zouden laten werken. Iemand vanuit Thailand hier met een visum naartoe laten komen is echt niet strafbaar. Het enige wat ze hoefden te doen om het niet strafbaar te maken is het meisje gelijk weer op een vliegtuig terug te zetten met het geld wat ze hoopte te gaan verdienen en dat zou dan waarschijnlijk nog het goedkoopste onderdeel van de uitzending zijn geweest.

Het enige wat je na afloop van de uitzending kan zeggen is dat Joran onbetrouwbaar is, graag gemakkelijk zijn geld verdient en gokverslaafd is. In een gemiddelde uitzending van opgelicht halen ze meer informatie boven water. Het programma was dus niks anders dan een opgeblazen ballon.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:07

Mee eens, Karl. Maar die jongen moet ook wel ontzettend dom zijn om er weer in te tuinen.
Ik vind die Peter trouwens een kwallerig mannetje, en zat me ook nog te verbazen over het gesprek met Natalee's moeder. Je mag het niet zeggen, maar dat kwam zo vreemd op me over, heel erg voor opgezet en die vrouw reageert alsof het over iemand gaat die ze amper kent..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:08

Is hij trouwens al terug boven water?

Jrussel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:10

ik vond net dit op een nieuws site hij wordt dus wederom niet vervolgd hier in nederland.

OM onderneemt nog geen actie tegen Joran van der Sloot

maandag 10 november 2008 14:00

Joran van der Sloot wordt in Nederland voorlopig niet strafrechtelijk vervolgd naar aanleiding van de nieuwe uitzending van het tv-programma Peter R. de Vries.

Joran wordt in ieder geval in Nederland voorlopig niet vervolgd (Beeld: still uit uitzending Peter R. de Vries) Joran wordt in ieder geval in Nederland voorlopig niet vervolgd (Beeld: still uit uitzending Peter R. de Vries)

Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) gezegd. ‘Als er sprake is van strafbare feiten, moet daar echt nader onderzoek naar worden gedaan,’ zegt een woordvoerder van het landelijk parket maandag.

Volgens de woordvoerder zijn ‘die strafbare feiten op basis van de tv-uitzending niet vast te stellen’.

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:23

tja dat was wel een beetje te verwachten.. weet nog steeds niet goed wat ik van de uizending moet denken...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:57

Hopelijk is het voor Thailand wel voldoende om hem te vervolgen. Dat dit in NL niet het geval zou zijn had ik wel verwacht, dan had de uitzending van Nathalee ook meer teweeg moeten brengen en daarvoor is hij ook niet eens opgepakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 15:03

Karl66 schreef:
Het enige wat je na afloop van de uitzending kan zeggen is dat Joran onbetrouwbaar is, graag gemakkelijk zijn geld verdient en gokverslaafd is. In een gemiddelde uitzending van opgelicht halen ze meer informatie boven water. Het programma was dus niks anders dan een opgeblazen ballon.

Geweldige conclusie Haha! Ik heb de uitzending zelf niet gezien, ben een beetje moe van Peter R. de Vries, maar ik hoorde op de radio ook al dat het OM geen enkel echt bewijs tegen Joran heeft nav de uitzending, dacht ik iig.

En dus heeft Peter met z'n hele mediacircus en TV-uitzending voor de tweede maal niet echt veel toegevoegd aan het hele Joran-verhaal, als ik het goed begrijp?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 15:05

Nee want thailand moet nu nog kijken wat ze ermee gaan doen.
Sorry maar wie verwachte nu dat ze in nederland wat mee zouden doen, het is op thaise bodem gebeurd.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 15:13

Dat maakt op zich niet zoveel uit als het om een Nederlandse burger gaat.