En van mij mogen de dj's bepaalde bellers gewoon weer net zo hard melig afzeiken in hun Freaknacht, indien nodig.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Twiggy2008 schreef:Ik ook, maar aan de andere kant ook weer niet....
En van mij mogen de dj's bepaalde bellers gewoon weer net zo hard melig afzeiken in hun Freaknacht, indien nodig.
Oamaru schreef:Als ze zijn telefoonnummer hebben, kan de politie het eventueel achterhalen lijkt me?
Cayenne schreef:Citaat:Werden Giel Beelen en Gerard Ekdom vannacht voor de gek gehouden of niet? Rond 4:23 uur belde ene Otto van 19 naar 3FM om een plaatje aan te vragen. Het was zijn laatste wens omdat hij over tien uur euthanasie zou plegen.
Wat hilarisch begon ("we kunnen je verzoekje over elf uur draaien") draaide uit op een serieus gesprek. Otto meldde dat hij al vier jaar kanker had en zijn vooruitzicht was hopeloos. Hij was bezig om de laatste tien uur te experimenteren met drugs en drank. Ook had hij al een advertentie in de krant laten zetten hoeveel uur hij nog te leven had. Zijn hoogtepunt in het leven was 3FM.
Beelen en Ekdom wensten hem een goede reis en vroegen hem om nog eens te komen spoken. Speciaal voor hem draaiden ze Viva La Vida van Coldplay, ondanks dat het 90's Request was.
Het fragment kun je hier beluisteren.
http://www.fok.nl
Pff, wat heavy zeg! Ik heb het net geluisterd en ik denk niet dat het een geintje was. Die jongen klonk echt van de kaart. De advertentie staat idd in de krant.
Wel sneu dat hij eerst niet serieus werd genomen, maar ze maken natuurlijk wel vaker wat mee in die uitzendingen..
Ik heb er de rillingen van gekregen.
Hij zal er inmiddels al niet meer zijn.. Rust in vrede![]()
Sterkte aan alle familieleden en vrienden.
bonney4evver schreef:En in welke krant staat het dan?
Knap dat jij het wel weet en de media er niet achter komt.