Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cowboy55 schreef:Gevonden in Mar a Lago volgens de betreffende rechter:
The court filing also provided a breakdown of the type of markings on the classified material taken from Mar-a-Lago, including 18 documents marked top secret, 54 documents marked secret and 31 documents marked confidential.
Bron: CNN.
De rest (NOS, etc) zal dadelijk ook wel komen met het nieuws.
Avalanche schreef:Zelfs gewoon permanent verbannen...... wow
Nielojram schreef:Avalanche schreef:Zelfs gewoon permanent verbannen...... wow
Ik vind het toch een beetje jammer..
Vroeger had elke hofhouding een nar.
Ze (misschien was het wel een man? DP, ik was echt niet teleurgesteld geweest als je een man bleek te zijn) zorgde wel voor entertainment.
Enfin, een borrel van Florijn en weer verder!
mylittlejoy schreef:Cowboy55 schreef:Gevonden in Mar a Lago volgens de betreffende rechter:
The court filing also provided a breakdown of the type of markings on the classified material taken from Mar-a-Lago, including 18 documents marked top secret, 54 documents marked secret and 31 documents marked confidential.
Bron: CNN.
De rest (NOS, etc) zal dadelijk ook wel komen met het nieuws.
Wat ik spannender vond is dat een hoop folders kennelijk leeg waren. Waar zijn die documenten gebleven?
Edit: zie bijv. https://t.co/R3ha3Lp32Q
pmarena schreef:Ik vind het bizar dat zo'n *piep* door kan blijven etteren en grote mensenmassa's op kan blijven ruien.
Er moet toch een wettelijke manier zijn om die gestoorde gek die mogelijkheid te ontnemen.... hij en zijn cult hebben al meer dan voldoende bewezen hoe gevaarlijk van het padje af ze zijn.
Het is gewoon een gevaar voor de samenleving?
enzino schreef:Vrijheid van meningsuiting is ook niet grenzeloos. Maar nu is er blijkbaar niet genoeg reden om in te grijpen, want de huidige administratie zal er dan namelijk opspringen als een dolle hond, en dat hebben ze nog niet gedaan.
BigOne schreef:Natuurlijk niet maar als veroordeelde zal hij niet nog een keer president worden. Ook een vorm van de mond snoeren.
Avalanche schreef:Alleen als hij officieel een strafblad heeft is hij uitgesloten,