Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PowerReiner schreef:Alles zit verpakt in zakken, denk dat die lucht dicht zijn. Tenminste, dat gok ik zo
Kamy schreef:PowerReiner schreef:Alles zit verpakt in zakken, denk dat die lucht dicht zijn. Tenminste, dat gok ik zo
Wat ik begreep van die kennis die bij het leger zat en als vrijwilliger opgegeven had om te helpen, is de stank in de vliegtuigen niet te harden en zouden de kisten "klotsen". Ik had al eerder gepost dat er voor die helpers ook hulp geregeld was. En dat is niet alleen vanwege de gedachte wat ze aan her doen zijn maar ook wat ze echt meemaken. ...
PowerReiner schreef:Jeetje, nooit geweten dat het zo erg zou zijn met die geur.
Hangt er nu ook niet een bepaald grimmig sfeertje bij jullie in huis als ik vragen mag? Ik kan me voorstellen dat gezien het psychisch ook zoveel met hem doet, er een veelal Trieste sfeer hangt. Daarnaast zul jij als klankbord het ook niet echt gezellig vinden.
Het moet gebeuren, natuurlijk en nee het komt niet in de buurt van het leed van de families maar het lijkt me wel moeilijk om ook daar nog mee om te gaan.
Mijn excuses als ik te vrijpostig hierin vraag hoor, maar buiten het feit dat het een verschrikkelijke situatie is, heb ik wel een natuurlijke nieuwsgierigheid naar alles hieromtrend,
BootsScoot schreef:Power Reiner geeft niks. Gelukkig praten wij er veel over, ik merkte wel in begin dat mijn partner wat stiller was, het moest allemaal een plek krijgen van wat je tegenkomt natuurlijk. Maar wij weten beiden dat het moet gebeuren. Het heeft weinig invloed op de sfeer in ons huis, maar we praten er natuurlijk wel over. Het is wel thema nummer een hier.... We hebben strks vakantie en daar zijn we nu ook echt aan toe.
BootsScoot schreef:Ja het is heftig....maar realiteit. De realiteit waar de media het niet zo over heeft. De gezichten achter de schermen. Maar toch steunt het elkaar goed en scheint de sfeer onderling ontspannen te zijn. Geeft rust aan de thuisfront.