Arabesk schreef:...en al zou Michelle een man zijn of zijn geweest, wtf maakt dat dan uit?????
Nou dat.
Goed gelukt dan wel. Prachtvrouw.
Maar wat dat toevoegde aan deze discussie of wat het überhaupt uitmaakt dat is mij een compleet raadsel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BeFunny schreef:Arabesk schreef:...en al zou Michelle een man zijn of zijn geweest, wtf maakt dat dan uit?????
Nou dat.
Maar wat dat toevoegde aan deze discussie of wat het überhaupt uitmaakt dat is mij een compleet raadsel.
BeFunny schreef:Arabesk schreef:...en al zou Michelle een man zijn of zijn geweest, wtf maakt dat dan uit?????
Nou dat.
Dinopino schreef:nps het gaat prima, dank je voor je empathie. lees het topic gewoon eens terug en kijk welke animaliteiten over Trump worden geschreven. Dat mag volgens jullie wel. Maar iets anders is ...... Vul het zelf maar in.
Wanneer de vrouw van de president een man blijkt te zijn, zou jij je na al die jaren niet bedonderd voelen?
martichr schreef:Misschien wordt het dan tijd gewoon niet te reageren en het aandachtorgel te negeren verder?
Dinopino schreef:nps het gaat prima, dank je voor je empathie. lees het topic gewoon eens terug en kijk welke animaliteiten over Trump worden geschreven. Dat mag volgens jullie wel. Maar iets anders is ...... Vul het zelf maar in.
Wanneer de vrouw van de president een man blijkt te zijn, zou jij je na al die jaren niet bedonderd voelen?
Sorry aan de rest voor mijn bijdrage .
Dinopino schreef:Vind ik wil raar dat het je zegt dat het je niet interesseert. Jullie houden je er nu al twee pagina s mee bezig hoe oninteressant het is. En het feit dat hun beide niet Amerika zijn geboren, is ook niet interessant?