Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:mvdende schreef:Ben er niet blij mee!
Salderingsregeling eraf (was juist oa PVV die tegen afschaffing was)
En ik lees NIETS over maatregelen voor de minima en de mensen in de ziekteuitkering! Enigste wat ik lees zijn lastenverlichting voor de werkende middeninkomens.
Ben nu wel bang dat er dus helemaal niets voor de groep uitkeringsgerechtigden gedaan gaat worden kwa lastenverlichting...
Het zijn rechtse partijen; die zijn niet voor een eerlijke verdeling of lastenverlichting voor minima.
Het gros van de stemmers vond een streng asielbeleid belangrijk, maar dat is niet de oplossing voor de problemen in de zorg, het woningtekort of de duurdere kosten van levensonderhoud.
Als minima of uitkeringsgerechtigden op één van deze partijen hebben gestemd, niet klagen.
Dat had je allemaal kunnen weten.
BigOne schreef:Bezuinigingen op onderwijs, stap naar bananenrepubliek. Het is al droevig gesteld met het onderwijs en dan ga je daar ook nog eens op bezuinigen. Geen of minder engelstalige opleidingen. Dan prijs je jezelf uit de markt. Het hoeft niet allemaal in het Engels maar sommige functies, bvb in de chemiesector zijn veel begrippen Engels. Wanneer je dat na je master nog moet leren sta je al met 5-0 achter.
prompter schreef:Verbaast het je nog, MvdEnde? Zo ging Geert de vorige keer ook te werk, na 10 minuten onderhandelen was "aow leeftijd blijft 65 jaar' al bij hem van tafel. Tot zover de beloften, je stem is binnen en bekijk het nu maar verder.
Janneke2 schreef:Als het niet zo triest was, Anjali, zou ik er om lachen.
De protestanten zijn geëxcommuniceerd, vervolgd inclusief levend verbrand...
"...ach, geen aandacht voor, ze zijn zelf weggegaan."
Het is 500 jaar geleden, maar het is wel victim blaming.
En bevestigd mijn idee dat sommige Roomsen slechts de leuke dingen van het Christendom willen. ('Mooi weer'.)
pmarena schreef:mvdende: Dàt is nou het populisme waar die linkse rakkers steeds voor waarschuwen: mensen boos maken over allerlei zaken, zeggen dat jij en alleen maar jij al die problemen voor ze op gaat lossen. Waarbij enige vorm van realisme niet echt nodig is, want een kniesoor die daar op let
Stemmen krijgen en vervolgens gewoon lekker doen wat je zelf wilt en wat jou persoonlijk het meeste oplevert
Ann schreef:Als ik kijk naar de reacties van diverse branche organisaties op het akkoord, vraag ik me hoe snel het schip gaat stranden. Kan me niet herinneren dat er eerder zoveel bedenkingen waren bij een akkoord?