Dinopino schreef:BeFunny je weet alleen tegenwoordig niet meer wat een vrouw is.
Speak for yourself
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
enzino schreef:BeFunny schreef:Dat is eigenlijk waar ik op doelde maar dat onderwerp ligt echt erg gevoelig. Maar een vrouw en liefst nog een donkere zou denk ik heel goed zijn daar
Of gewoon iemand met daadkracht en goede ideeen, ongeacht de huidskleur of identificatie. Maar aan dat idee dat huidskleur en geslacht er niet toe doen is nog niet iedereen toe, zelfs niet in NL
pmarena schreef:Verschrikkelijk jongens wat een hopeloze berg waanzin dit....
Dinopino schreef:Ben benieuwd of er binnenkort nieuwe verkiezingen komen. En hoe het dan verder gaat. Leuk is ook te lezen dat steeds meer landen zich van de US afwenden. Ze mogen al niet meer bijtanken bij de Salomone.
Voormalig President Trump laat zich horen. Volgens dit artikel wil hij dat hij als winnaar van de verkiezingen van 2020 wordt verklaar,of dat er nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven. De reden die hij aangeeft, is dat de FBI the hunter Biden laptop heeft verstopt voor de verkiezingen.
enzino schreef:Jammer dat bijna elk topic in NM op deze manier zo richting het zeuren op andere gebruikers gaat in plaats van over de inhoud. Is het negeren nou echt zo moeilijk? Is die foeilijst nou echt zo moeilijk om te gebruiken?
enzino schreef:Jammer dat bijna elk topic in NM op deze manier zo richting het zeuren op andere gebruikers gaat in plaats van over de inhoud. Is het negeren nou echt zo moeilijk? Is die foeilijst nou echt zo moeilijk om te gebruiken?
Avalanche schreef:Tja, waarom stemmen mensen op de SGP....... dat is mij ook een raadsel. Speciaal waarom vrouwen dat doen. Dus ik heb geen idee waarom al die mensen op hem stemmen, zelfde als dat ik geen idee heb waarom er vrouwen zijn die op de SGP stemmen.
Avalanche schreef:Gehersenspoeld denk ik. Religie is daar goed in, cults zijn er nog beter in. En wat er rond Trump gebeurt, lijkt inmiddels verdomd veel op een cult.
Dinopino schreef:pmarena vertel. Welk statement? iIk heb die tekst niet gesproken. Geef enkel weer wat hij schreef.
Poosje81 doet Trump mee aan een voetbalwedstrijd? Wanneer je mijn tekst zou lezen, schrijf ik duidelijk dat ik sommige acties van hem zeer zeker als positief voor de Amerikanen zie. Van jullie kant komt steeds pro-trump, vind dat zo'n rare uitspraak. Wanner ik over de oorlog in de Oekraine iets schrijf over Zelenski, dan mag ik dat niet en dat is ook totaal niet interessant, dat hij met zijn piemel piano speel. En in dat topic zitten voor een groot deel dezelfde posters,als die hier zitten.
Maar daarbij krijg ik hier te horen wat Trump allemaal gezegd heeft. Ik hoef niet in Amerika te stemmen. Maar een vraag zou in mij opkomen, waarom stemmen al die mensen toch op hem. Ging het hun dan echt slechter toen hij president was. Dat zullen ze daar toch zelf ervaren.
IMANDRA schreef:Avalanche schreef:Gehersenspoeld denk ik. Religie is daar goed in, cults zijn er nog beter in. En wat er rond Trump gebeurt, lijkt inmiddels verdomd veel op een cult.
Precies. Alleen informatie accepteren die in lijn ligt met je wereldbeeld en alle andere bronnen (ook de algemeen bekende betrouwbare bronnen) zijn corrupt en kloppen niet. En vooral de andere kant beschuldigen van gewoon slikken wat er door de "MSM" wordt verteld (terwijl veel mensen van die andere kant ook prima kritisch kunnen zijn op de eigen bronnen –maar dan praten ze daar graag weer overheen want dat die mensen kritisch zijn past niet in hun gedachtegang).
Een hele gevaarlijke gedachtegang als je het mij vraagt.
Kritisch zijn is goed en is niks mis mee, maar dit is niet kritisch zijn maar alles slikken wat je door die bronnen voorgeschoteld krijgt. Want kritisch zijn op de éígen bronnen is er eigenlijk nooit bij.
En daarbij, je merkt vaak dat mensen met die gedachtegang bewust of onbewust dingen proberen uit te lokken. Gekke uitspraken doen (in de hoop dat mensen daarop reageren misschien? Aandachtsgeil? geen idee), mensen dingen noemen om ze op de kast te jagen. Dat maakt de gehele sfeer rondom die mensen ook al slecht.