Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Anna224 schreef:Mijn vriend is Duits en zit bij Bundeswehr (Duitse krijgsmacht) hij is fallschirmjager duitse elite eenheid heb vannochtend gehoord dat hij in de buurt van charkov, is gedropt om daar aan gevechten deel te nemenhoop dat deze oorlog snel voorbij is want we hebben nu net samen een dochtertje
Hij zal echt niet bij Charkov gedropt worden want dat betekend navo inmenging. Waarschijnlijk in de Baltische Staten maar niet binnen de landsgrenzen van de Oekraïne.
bigone schreef:Dan heb je hem zeer waarschijnlijk verkeerd begrepen, Duitsland is juist het land wat maar blijft aarzelen om wapens te sturen dus die gaan echt geen mensen inzetten in de oorlog .
En mocht het wel zo zijn dan zal dat onder grootste geheimhouding gebeuren en niet dat iedereen dat even in de ronde strooit.
Anna224 schreef:nee beroeps militair bij de bundeswehr hij is oberleutnant bij de fallschirmjagers dit zijn de duitse parachutisten
Anna224 schreef:Het Duitse ministerie van Defensie heeft mij gebeld ik heb hem sinds hij teruggekeerd is naar de Baltische staten niet meer gesproken Hun zeiden tegen mij dat hij ingezet zal worden misschien heb ik wel iets verkeerd begrepen dat kan natuurlijk
Anna224 schreef:Het Duitse ministerie van Defensie heeft mij gebeld ik heb hem sinds hij teruggekeerd is naar de Baltische staten niet meer gesproken Hun zeiden tegen mij dat hij ingezet zal worden misschien heb ik wel iets verkeerd begrepen dat kan natuurlijk
Dinopino schreef:Wanneer Putin de slechterik zou zijn, waarom geven de soldaten van het Russische leger zich dan niet over?
Dinopino schreef:Waneer Putin de kwaaie is, waarom bombardeert die dan niet gewoon alles gelijk plat?
Dinopino schreef:Het is algemeen bekend dat soldaten het meest gemotiveerd zijn, wanneer ze weten waar ze voor vechten.
Dinopino schreef:Wanneer Putin zo slecht is, waarom heeft die dan zo lang gewacht met aanvallen. Het Warschau pakt werd al zeer snel geschonden.
Dinopino schreef:En waarom zie ik nergens jullie verontwaardiging over de 8 jaren durende oorlog daar, waarbij vele kinderen zijn omgekomen.
Dinopino schreef:Wanneer Twitter Trump censureert, zou het dan ook mogelijk zijn dat ze andere berichten censureren?
Dinopino schreef:Wanneer brainwash een complottheorie is, waarom is van de een op de andere dag iedereen het eens over wat er goed en fout is in Oekraïne?
Dinopino schreef:Persoonlijk denk ik dat er enkel weer vrede zal zijn, wanneer alle grenzen, die gedurende de eeuwen zijn verplaatst, weer worden teruggegeven.