pien_2010 schreef:[koren op de molen voor Rusland waar dit inderdaad als een triomf verkondigd wordt op hun nieuws. Met dank aan mevrouw van de P van de BBB.
Is dit serieus in Rusland op het nieuws geweest? Daar kijk ik toch wel van op.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:En nu gaat het hier alweer 6 pagina's over een (foute?) tweet van Caroline van der Plas.
De peilingen spreken voor zich
[ [url=m/uqFoUY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cer schreef:“Vind jij dat wel kunnen?”
“Sta jij daar wel achter?”
Je kunt ook een vraag stellen zonder oordeel erin ..![]()
“Wat vind jij ervan?” bijvoorbeeld ..
Hoeft niet, kan wel
Jessix schreef:Dus omdat ze veel stemmen zou kunnen hebben moet iedereen z'n mond maar houden? Het land heeft gesproken?Beetje gek.
En volgens mij zegt niemand hier ook iets over CvdP, maar enkel over haar tweet. Geen reden om in de verdediging te gaan lijkt mij.
juval schreef:wat ik hiermee wil zeggen dat het hier kennelijk veel groter gemaakt wordt dan het is, en dat het weinig stemmen kost voor de partij.
de tweet is misschien niet zo handig geformuleerd. Maar ik heb er wel begrip voor dat ze liever naar een herdenking zou gaan dan naar een toespraak van Zelensky. Dat legt ze toch later ook uit, als eenmansfractie moet je nu eenmaal keuzes maken en ze kan niet overal tegelijk zijn. Dan moet je keuzes maken. Wat mij betreft een prima uitleg.
Jessix schreef:juval schreef:wat ik hiermee wil zeggen dat het hier kennelijk veel groter gemaakt wordt dan het is, en dat het weinig stemmen kost voor de partij.
de tweet is misschien niet zo handig geformuleerd. Maar ik heb er wel begrip voor dat ze liever naar een herdenking zou gaan dan naar een toespraak van Zelensky. Dat legt ze toch later ook uit, als eenmansfractie moet je nu eenmaal keuzes maken en ze kan niet overal tegelijk zijn. Dan moet je keuzes maken. Wat mij betreft een prima uitleg.
Dat zou ook gek zijn. Als ik op haar zou stemmen zou ik ook niet afhaken om deze flater. Want meer is het ook niet. Dat ze ergens anders wil zijn is imo helemaal prima. Maar dat hoeft ze niet perse te laten weten. Of zeg simpelweg, ik kies er voor om bij de herdenking te zijn.
Jessix schreef:Gelukkig zijn jullie er om haar te verdedigen.![]()
Ik schat vd Plas wel hoger in trouwens, die raakt echt niet van slag van een onhandige tweet.