Dinopino schreef:Al die dingen die jij noemt krijg ik totaal niet mee. Ik dacht dat Hillary zelf haar emails had gewist. Volgens CNN heeft Biden nu een joker verdient met zijn onwettelijke uitgaven van geld,met die studentenleningen.
Er zijn onderzoeken haar Hillary geweest en daar is niks uitgekomen. Zelfs toen Trump president was heeft hij haar niet kunnen 'pakken'.
Dinopino schreef:Ik verdedig hem niet, ik krijg gewoon andere dingen mee. Precies het tegenovergestelde. Dus dan is de vraag,omdat het gewoon op msm komt is dat wat jij meekrijgt meer waar? Hoor jij mij dan schrijven hoe fantastisch ik die man vind? Dat is toch op de persoon gewauwel.
Je krijgt hele andere dingen mee. Eens bij stilgestaan dat misschien jóúw bronnen niet helemaal de waarheid spreken? Hoe beslis jij dat de 'msm' liegt en jouw bronnen wel de waarheid spreken? Waar baseer je die beslissing op?
Dinopino schreef:Het gaat er toch niet om of je iemand mag of niet, maar om dat wat hij doet. Biden trok de troepen terug,niet Trump. Biden ondersteunt de oorlog,niet Trump.
Trump heeft alles in gang gezet. Biden kon het alleen nog afmaken, maar de hand die hem gespeeld werd door Trump in die situatie, was verre van optimaal.
Trump 'wauwelt' wel meer. Hij kan nu natuurlijk makkelijk roepen over de oorlog. Hij hoeft zich niet te verantwoorden of te bewijzen.
Dinopino schreef:Nogmaals wanneer het allemaal zo doorzichtig is, dan stel je eigenlijk dat zijn aanhangers blind zijn of dom. Waarom vind je dat verhaal van de Capitool zo belangrijk. Alle filmpjes die je ziet kunnen gemanipuleerd zijn. Van beide kanten. Waarom is die van jouw meer waar. Het enige grote verschil is, dat ik totaal geen problemen heb met trump of Biden, maar jij Trump wel heel erg vind.
Mensen die Trump nu nog aanhangen hebben denk ik grote moeite met waarheid van fictie onderscheiden. De sterke bias op kanalen zoals FOX helpt daar niet bij. Dus in die zin zou je kunnen stellen dat ze blind zijn. Dom zou ik het niet willen noemen.
Alle filmpjes die je ziet kunnen gemanipuleerd zijn. Maar het verhaal van het Capitool is niet énkel op filmpjes gebaseerd. Enne.. als films gemanipuleerd kunnen zijn... misschien jouw Mules docu ook?
Verschil in 'welke meer waar is', zit hem in het bewijs. En dat is overweldigend wijzend dat Trump toch niet zo heel netjes heeft gehandeld rondom het Capitool.
Dinopino schreef:En waar gaat het over, allemaal dingen die beweerd worden. Zijn ze waar of niet. Ik geloof wat jullie voorgekauwt krijgen niet, en jij wel. En persoonlijk denk ik dat we daar ook geen verandering in gaan krijgen. Wordt hij weer president dan komt dat waarschijnlijk,omdat hij de mensen bedriegt en omkoopt en dan zijn waarschijnlijk de verkiezingen niet gegaan zoals het hoort.
Maar wat van de dingen die JIJ voorgekauwd krijgt? Waarom noem je 'onze' media voorkauwend, maar de jouwe niet? Wat is het verschil? Waarom zijn de jouwe wel betrouwbaar maar de mijne niet?
Dinopino schreef:Het aparte blijft wel steeds, wanneer hij dat allemaal doet,hoe kan zijn netwerk dan betalingsmoeilijkheden hebben? Dat is gewoon een tegenstrijdigheid.
Het is een keuze. Trouwens is het al een hele tijd geleden dat ik een toespraak van hem heb gezien. Ik vind die niet zo boeiend.
Dat Trump alles doet voor het geld wil natuurlijk niet zeggen dat hij daar succesvol in is.
Zijn netwerk heeft met name problemen met populariteit, het is niet zo succesvol als gehoopt. Dat heeft invloed op de waarde en dus de kosten-baten analyse. Dat heeft invloed op de winst die ze maken.
@Enzino: waar zeg ik dat die dingen niet meetellen? Ik zeg alleen dat het niet zo slecht is als trump roept: hij roept dat ze een grote kostenpost zijn terwijl ze onder aan de streep juist veel bijdragen. Het onderdeel van de mensenhandel is natuurlijk vreselijk.