Citaat:Er komen nog veel en meer kamervragen aan.
Daar wordt heel hard aan gewerkt.Dank Gideon!

Bron Annemieke van Straaten
https://www.facebook.com/share/p/1BfaHa ... tid=wwXIfr
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Er komen nog veel en meer kamervragen aan.
Daar wordt heel hard aan gewerkt.Dank Gideon!

speurneusc schreef:Sachertorte schreef:Zijn 'ze' serieus bloemen aan het leggen? Het is überhaupt al raar dat het dier een naam heeft. Absurd als je het mij vraagt.
en dan bedenk ik me ineens.... waar zijn de bloemen/kransen voor de duizenden slachtoffers van de wolven??
Lukasje schreef:Ik moest nog even toelichting geven over wat die belgische jager zei …. Bij een gelegaliseerd schot durft haast geen enkele jager dat schot te lossen, uit angst voor represailles.
En idd, kijk wat een mediacircus Bram veroorzaakt en wat een idiote reacties er volgen.
(Tussen de regels door lezen jullie allicht dat er nu ook afgeschoten worden)
Citaat:Nederlandse overheid, waarom verschenen deze dode wolven wél direct herkenbaar in de media, maar de recent doodgeschoten wolf op Utrechtse Heuvelrug niet?♀️

Skessa_ schreef:speurneusc schreef:
en dan bedenk ik me ineens.... waar zijn de bloemen/kransen voor de duizenden slachtoffers van de wolven??
Dat is anders, dat is "natuur".
Loretta schreef:Nee, dat is met 2 maten meten.
Wilde dieren hebben geen namen en je hoort de natuur niet te bevuilen door er bloemen te dumpen.
Dus die lui moeten nu eens kleur bekennen en kiezen. Willen ze wilde dieren vermenselijken of willen ze natuurbelangen behartigen?
tienus63 schreef:Te afschuwelijk!!
En dit …..volk noemt zich dierenliefhebber, wolven liefhebber.Citaat:‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
Kijkt u even mee hoe de wolvenknuffelaars een wolf met zender loslaten en mishandelen!
❗️filmpje is echt afschuwelijk❗️
Filmpje via bron Annemieke van Straaten
https://www.facebook.com/share/v/173cih ... tid=wwXIfr
Citaat:5-12-2025, 8:15 uur
8 wolven gezien tussen Oosteinde en wapserveensche Aa Wapserveen Dr

Citaat:Lelystad Flevoland
05-12-2025
8.45 uur
Er is vanmorgen een wolf gezien op de n302 tussen Zeewolde en Lelystad. Hij stak de weg over in de buurt van de Vogelweg. Liep vanuit de kant van Biddinghuizen richting Zeewolde.
Stuur meldingen z.sp.m naar Wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp.