Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karl66

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 07:33

Gelezen waar het over gaat Enzino? Hij gaf volgens dat bericht een Russische spionne toegang tot Mar A Lago, Je weet wel, die plek waar hij al die geheime informatie had opgeslagen.

Nou is het natuurlijk altijd de vraag wat de objectieve waarde van zo'n twitterbericht is, ik wacht liever nog even op wat meer bevestiging voor ik zo'n bericht als waar aanneem. Maar als het waar is, dan zegt het veel over het beoordelingsvermogen van Trump.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 07:42

Wat heeft dat dan te maken met "z'n secret service" en Hunter's laptop?
Het hele bericht van Bigone is een beetje onnavolgbaar, vandaar dat ik verder vraag.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 10:41

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 10:45

Ik zie een volgende rechtszaak aankomen, nummer 13 of 14, ben de tel kwijt, dus achteraan aansluiten. Blijkbaar heeft hij toch niet zoveel aanhang als gedacht.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 10:49

Goed nieuws als dat waar is +:)+
Laat alles rondom Trump maar lekker afbrokkelen, die man heeft al zoveel schade aangericht.....

Wel lüllig voor de webhost maar wat had je dan verwacht van Trump & Co..... die zijn gewoon totaal onbetrouwbaar. Ik ben wel benieuwd wat hij zelf als reden aan zou geven om niet te betalen.

Misschien wil die het wel gewoon in het nieuws hebben om een reden te hebben om weer een legertje mails er uit te sturen naar zijn aanhang, om weer wat geld uit hun zakken te kloppen :=

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 16:35

Ondertussen doet in Brazilië meneer Bolsenaro ook een Trumpje, maar dan handiger: hij betwijfelt de uitslag van de verkiezingen aldaar OP VOORHAND. Hij staat namelijk achter in de peilingen……

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-22 17:05

Kan me er wel iets bij voorstellen. Wanneer op verkiezingsbijeenkomsten, duizenden mensen voor je in de rij staan, en bij de tegenkandidaat amper, zou ik ook aan de eerlijkheid van de verkiezingen gaan twijfel. Helaas heeft volgens mij,nog niemand in dit topic, de film 2000 mules gezien. Maar een mening hebben jullie wel hierover. Zolang duurt die film niet.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 17:33

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 17:37

Quote:” He has discovered that there are enough suckers out there to keep him laughing all the way to the bank.”

Goeie tip! Ik spoor niet en hier is t bewijs!

_O-

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-22 18:01

Cowboy ik weet niet waar die quote opslaat? Maar wanneer je echt er van overtuigd bent, dat de verkiezingen wel feilloos zijn verlopen, dan mag je deze film niet missen.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 18:28

Dinopino schreef:
Cowboy ik weet niet waar die quote opslaat? Maar wanneer je echt er van overtuigd bent, dat de verkiezingen wel feilloos zijn verlopen, dan mag je deze film niet missen.

Misschien als jij vraagt dat wij lange video's kijken, dat jij ook de moeite doet om de gedeelde links door te kijken. Dan wist je ook waar die quote op slaat.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 18:36

Verwacht je nou echt dat we na deze recensie 30 dollar gaan betalen om die film te zien, zo dat hij nog harder lachend naar de bank kan lopen?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 20:01

Dinopino schreef:

Dus jij hebt The Donald gespekt ?

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-22 23:00

Oh Karl66 moest je ervoor betalen. We hebben hem gewoon kunnen zien. Tja, je kunt ook alleen recensies lezen-). Het is altijd handig, dat een ander je verteld hoe je iets moet vinden. Jullie zitten in dit topic en zijn verbaasd, dat Donald Trump eigenlijk gewonnen heeft. Nou zul je dus nooit weten, waarom heel veel mensen het met hem eens zijn. Een gemiste kans voor jullie.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 23:26

Cowboy55 schreef:
Ondertussen doet in Brazilië meneer Bolsenaro ook een Trumpje, maar dan handiger: hij betwijfelt de uitslag van de verkiezingen aldaar OP VOORHAND. Hij staat namelijk achter in de peilingen……

Inmiddels heeft de Trump van Brazilië een vrouwelijke reporter afgezeken en uitgemaakt als zijnde “een schande voor journalisme in Brazilië” . Als die reporter op korte termijn iets overkomt heeft dat niks met hem te maken natuurlijk. Dat is dan “gesundes Volksempfinden”.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 01:39

Bolsenaro moet anders gewoon een Bidofieltje doen: voor $10.000 per persoon stemmen kopen onder de hoog opgeleide bevolking. Dat geld kan je gewoon drukken en voor de inflatie die dat veroorzaakt geef je Putin de schuld :Y)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 06:53

Dinopino schreef:
Oh Karl66 moest je ervoor betalen. We hebben hem gewoon kunnen zien. Tja, je kunt ook alleen recensies lezen-). Het is altijd handig, dat een ander je verteld hoe je iets moet vinden. Jullie zitten in dit topic en zijn verbaasd, dat Donald Trump eigenlijk gewonnen heeft. Nou zul je dus nooit weten, waarom heel veel mensen het met hem eens zijn. Een gemiste kans voor jullie.

"Dat Donald Trump eigenlijk gewonnen heeft".

Hij heeft niet gewonnen, Biden is president :)*
En als je Biden nu echt zo vreselijk vindt en niet snapt dat mensen op hem gestemd kunnen hebben:
kun je nagaan hoe vreselijk ze het idee vonden om nog 4 jaar die enge egoïstische galbak van een Trump te krijgen, dat ze dan nog liever op Biden stemden :=

Misschien moet je toch even kijken hoeveel Republikeinen op hoge posities het verlies van Trump gewoon eerlijk toegeven, omdat hun eigen rechters toch echt geen bewijzen van fraude konden vinden die standhouden wanneer ze onderzocht worden zoals het hoort, in een rechtsstaat.

De meesten hadden de uitslag van de vele onderzoeken graag anders gezien, maar gelukkig vinden ze het eerlijk volgen van het democratische proces toch belangrijker dan het in het zadel proberen te houden van een wannabe dictator.

Kijk gewoon naar de hearings: dan hoor je het hen zelf onder ede verklaren :j
Zowat de hele inner circle van Trump gaat daar met de billen bloot.

En als je dat hebt gezien, gewoon officieel wat ook volgens de Republikeinen de betrouwbare uitslag is van de officiële onderzoeken, met keer op keer opnieuw tellingen en tot op de bodem uitzoeken van allerlei vage beweringen, dan hoef je de diverse wilde theorieën van die Mules niet meer te kijken want dan zie je dat al die onzin gewoon uitgezocht is.

Zelfs de meest vergezochte waanideeën zijn tot op de bodem uitgezocht.
Heeft de staat een vreselijke berg geld gekost, heel veel energie gekost van allerlei mensen, en lekker veel geld opgeleverd voor Don the Con want die kon weer lekker geld uit de zakken van zijn opgehitste kliekje kloppen onder het zo lang mogelijk uitgemelkte motto van "Stop the Steal" *\%/*

Ik hoorde van de week volgens mij Kinzinger zeggen dat ze daar ook nog een hearing aan willen gaan wijden: de geldstromen die gegenereerd worden door Trumpworld onder het motto van "help ons dit vreselijke onrecht te bevechten" en wat er dan daadwerkelijk met dat geld gebeurt :=

Maar de echte Trumpisten maakt dat waarschijnlijk weinig uit want die geven grif geld aan die arme man die het zo zwaar heeft en die door zoveel mensen onterecht uitgekotst wordt, want het is zo'n Engeltje dat nooit wat fout zou doen :knuffel:

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:53

enzino schreef:
Bolsenaro moet anders gewoon een Bidofieltje doen: voor $10.000 per persoon stemmen kopen onder de hoog opgeleide bevolking. Dat geld kan je gewoon drukken en voor de inflatie die dat veroorzaakt geef je Putin de schuld :Y)

Waar héb je het over, bidofieltje, stemmen kopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 09:09

IMANDRA schreef:

Student Loan Relief Program:
Citaat:
A three-part plan delivers on President Biden’s promise to cancel $10,000 of student debt for low- to middle-income borrowers

https://www.whitehouse.gov/briefing-roo ... d-it-most/

Oftewel, gratis geld voor een groep mensen zodat ze op je stemmen.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-22 09:11

Kijk en luister geen nieuws. Mij hoeft niemand voor te kauwen wat ik van iets of iemand moet vinden. En nog een Trump nog een Biden, zal mij uit mijn slaap houden. Maar ik lees hier wel een tegenstrijdigheid. Trump verdient overal aan, maar zijn sociale netwerk moet sluiten, vanwege een geldtekort.

Waarom Pmarena, heb je het idee, dat ik hem aanbid? En waarom zou ik het idee hebben, dat ie gewonnen heeft? Het is je eigen keuze,maar ik zou toch echt, wanneer ik jouw was, die film 2000 mules willen zien.
Heel toevallig is de FBI-agent, die verantwoordelijk was voor de inval in Mar-a-Lago, ontslagen. En het geinige is, Trump noemt zichzelf ook de 45 ste president. Vind het wel humor.

Trump Putin, ze zijn allemaal vreselijk en volkomen ongeschikt en gek. Toevallig? Nee, want de media spreekt de waarheid. In Duitsland is de media een beetje aan het afbrokkelen. ARD,gaat verdwijnen. Steeds meer journalisten uiten zich erover, dat ze slechts de spreekbuis voor de politici zijn.

Waarom is iemand die dit niet wil geloven, gelijk een Trumpaanhanger. Wat heb ik met de president van Amerika? Wat hij heeft gedaan voor zijn eigen land is super. Ik bewonder zijn acties. Van Biden vind ik totaal niets. Hoe moet je daar nou iets van vinden. Ik vind dat hij het prima doet.

Wanneer je een boek leest of een verslag of tv kijkt, die je zo duidelijk een bepaalde richting op duwt, wordt je dan totaal niet wantrouwig? Ga je dan niet denken van he, waarom vinden ze dat ik dit moet denken? Wanneer Biden enkel slecht gemaakt werd, ging je dan ook niet denken? Ik weet niet wat hij allemaal gedaan heeft volgens de media, maar wel duidelijk is dat het werkt. En te veronderstellen dat je op Trump of Biden stemt, heeft niets te maken met des-interesse of het eens zijn met ongerechtigheid. Ieder mens stemt op de kandidaat, die het beste met de natuur en de mens voorheeft en een gezonde toekomstvisie heeft, waarbij niemand uitgesloten wordt.

Een deel van de mensen, die op Biden hebben gestemt, liggen op het kerkhof. Wel mooi, dat hij deze mensen ook nog een goede toekomst bied.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 09:32

enzino schreef:
IMANDRA schreef:

Student Loan Relief Program:
Citaat:
A three-part plan delivers on President Biden’s promise to cancel $10,000 of student debt for low- to middle-income borrowers

https://www.whitehouse.gov/briefing-roo ... d-it-most/

Oftewel, gratis geld voor een groep mensen zodat ze op je stemmen.

Oh ja, want studentleningen deels vergeven gezien het dagelijks leven steeds duurder wordt, het studieleningstelsel in Amerika echt belachelijk is en mensen door alle verhoogde prijzen en kosten in de problemen komen is zó vreselijk, nee dat is echt alleen stemmen kopen :j. Oh en het heeft ook vast niks te maken met dat de overheidshulp al jaren achter is gebleven.

Afbeelding

Hele kinderachtige en flauwe benaming voor Biden trouwens. Met behoorlijke implicaties waar tot de dag van vandaag geen bewijs voor is. Kunnen we die achterwege laten? Idem wbt. benamingen voor Trump hoor. Vind dat niet bijdragen aan een fijn gesprek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 09:42

Als schulden zo'n probleem zijn, waarom dan niet belastingschulden, hypotheken, creditcard schulden, of andere schulden kwijtschelden? Waarom juist die ene groep helpen die vrijwillig een schuld zijn aangegaan en nu meer inkomstenpotentieel hebben dan de rest van de bevolking? Zou dat iets te maken hebben met de Democratische voorkeur van veel van de studenten en de recente daling van enthousiasme voor Biden onder deze groep?

Dit lost trouwens verder niets op, de kosten van studeren zullen verder stijgen (want als je een studie kiest met weinig potentieel voor meer inkomsten hoef je je schuld toch niet terug te betalen), dus gooi de studiekosten maar omhoog. En iedereen voelt aan zijn Amerikaanse klompen aan dat dit niet het einde is, het is $10,000 nu en de volgende belofte komt waarschijnlijk vlak voor de volgende verkiezingen. En dat in een land waar inflatie nu zo'n groot probleem is; dat lijkt me niet het moment om schulden kwijt te gaan schelden (de schulden verdwijnen niet, iemand anders zal ze moeten betalen).

-> populistische maatregel met negatieve effecten; het kopen van stemmen

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 10:31

Omdat je ergens moet beginnen, en studeren een goede investering is in je toekomst. Bovendien gaat dit om schulden bij de overheid (ten opzichte van een hypotheek of creditcardschuld: daar kan Biden niks aan doen want die komen vanuit bedrijven). Belastingschulden zou nog een interessante zijn, maar hebben niet het voordeel dat het aangaan van die schuld een positief effect kan hebben op je toekomst. Overigens is dit specifiek voor low-to-mid-income, dus de hogere inkomens daar geldt dit niet voor.

Er zullen vast studies zijn waarbij je weinig potentieel voor meer inkomsten hebt, maar het lijkt me dat die meer uitzondering dan regel zijn, als je kijkt naar het totaal aan schulden en wat de grootste problematiek geeft.

Hoewel dit symptoombestrijding is (want inderdaad: kosten zullen verder stijgen en als de overheidsbijdrage niet meegroeien dan is dit écht tijdelijk), is het effect op inflatie laag tot niks, voor zover ik lees. Blijkbaar hoeft het helemaal niet zo'n merkbaar effect op inflatie te hebben -zeker niet als de repayments straks weer starten-.
https://www.forbes.com/advisor/personal ... inflation/

En als het -zeker de lagere inkomens- wat meer ademruimte geeft, lijkt me dat een goed iets.
Het afdoen als een populistische maatregel die enkel draait om het kopen van stemmen vind ik onterecht.

Ik vind het trouwens best bijzonder dat je bij Biden kritiek hebt op alles wat hij doet, terwijl Trump's vele acties amper kritiek van je kregen toen hij president was. Vanwaar het verschil in de maten van kritiek? Is het niet beter om áltijd kritisch te zijn, dus ook op Trump? Als je het al over populistische maatregelen hebt (en als ik hem verder mag trekken: uitspraken), dan zijn alle uitspraken van Trump toch (ook) ontzettend populistisch rondom het 'vinden van meer stemmen' voor hemzelf, de claims dat de verkiezingen niet eerlijk waren, de uitspraken over immigratie etc?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 10:33

Ik zie het probleem niet. Trump probeert stemmen te winnen door o.a. te zeggen dat hij een geweldige, grandioze muur gaat bouwen om alle in en in verdorven Mexicaanse boeven en verkrachters tegen te houden. En meer beloftes. Zoals dat hij er voor zal zorgen dat niemand het in zijn hoofd zal halen om slordig om te gaan met overheidsdocumenten. (That bit him in the ass :') )

Biden zegt dat hij o.a. iets wil doen aan die student loans. En meer beloftes.

Dat is gewoon kiezers voor jouw partij over de streep willen trekken.
Je kan het ook gewoon Democratie noemen :=

Met het verschil dat Biden zijn team deze belofte dus waar heeft weten te maken +:)+

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-22 11:00

Trump heeft ook zijn muurtje gebouwd. Nu is het muurtje weer open en is het een stuk gezelliger op de straat geworden. Wat ze allebei hebben beloofd weet ik niet. Feit is, er was tijdens Trump geen nieuwe oorlog, Hij heeft de soldaten niet aan zijn lot overgelaten en de mensen. De werkgelegenheid schoot in zijn periode in de lucht. De benzineprijzen waren normaal. Miljoenen aan onderzoek besteed om zijn connectie met Rusland te willen bewijzen. Niet gelukt. Trump hoeft niet veel te doen om meer aanhangers te krijgen. Biden doet genoeg om zijn volgers te verliezen.