Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Welke aantoonbare feiten? Zolang die er niet zijn kan je alles als complot theorie zien
Ann schreef:LadyMadonna schreef:Welke aantoonbare feiten? Zolang die er niet zijn kan je alles als complot theorie zien
Inderdaad, daarom hecht ik in principe weinig waarde aan álle eventuele theorieën in dit topic.
Ann schreef:Nu haal je mijn tekst uit z'n context...
Maar goed, als jij je daar goed bij voelt.
LadyMadonna schreef:Nee Maarja, dat is met alles op het moment zo.
Ik vind een machinegeweer uit een gevechtsvliegtuig niet minder aannemelijk dan een buk raket.
De tijd zal het leren... Of niet.....
Annemiek80 schreef:Sientje schreef:
Enige wat door me heengaat met het lezen van dit is: BAH!
Annemiek80 schreef:Ik verwoord het verkeerd, ik twijfel er niet aan dat de OSCE het gezegd heeft (en dus de Wall street journal dit gerapporteerd), maar aan de deskundigheid van de OSCE op dit gebied.
Officiele statements 'op het gebied van hoe de crash/ramp uiteindelijk heeft plaatsgevonden' zullen neem ik aan breed uitgemeten in de pers komen, vanaf kanalen die deskundig zijn op het gebied van vliegtuigen/rampen enz, die onderzoekers ter plaatse hebben zegmaar.
De OSCE monitort de omgeving, de troepenbewegingen, de veiligheid enz. En liep daar al rond voor de ramp plaatsvond. Naar mijn mening zijn hun dus niet deskundig op het gebied van hoe kogelgaten eruit zien/hoe bukraketinslag eruit ziet enz.
Nils_010 schreef:Dat is ook wat de expert zelf zegt in het filmpje. Het lijkt op een zeer zwaar machinegeweer al die gaten. Maar wij hebben geen raket gevonden en zijn niet getraint om restanten van raketten te vinden. De experts die dat wel zijn zijn er nu en die gaan nu zoeken naar die restanten. Hij doet eigenlijk helemaal geen uitspraken hier. Dat het eruit zag als kogelgaten hadden wij ook kunnen vaststellen.