Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
fransje23 schreef:juval schreef:Sjoerdsma zijn reputatie was toch al wat beschadigd meen ik. Dit helpt niet.
Nee, hij was alleen misschien niet welkom in China omdat hij een notitie heeft ingediend over het vervolgen van Oeigoeren.
Maar zo ver ik weet gaat hij binnenkort gewoon naar China met een handelsmissie.
De partijen die zich nu genaaid voelen zij uiteraard vooral degenen die geen geld wilde sturen naar de betreffende organisatie.
Op links zijn ze vooral boos op de bezuinigingen op de ontwikkelingshulp an sich en vinden ze de handelswijze bijzonder.
fransje23 schreef:Het EU-migratiepact is door de Kamer https://nos.nl/artikel/2608797-kamer-stemt-in-met-europees-migratiepact-dat-in-juni-van-kracht-wordt
Met steun van PVV
Gnome schreef:Weer D66 die ineens een andere mening heeft. Gaat wel lekker daar met de betrouwbaarheid.
Gnome schreef:fransje23 schreef:Het EU-migratiepact is door de Kamer https://nos.nl/artikel/2608797-kamer-stemt-in-met-europees-migratiepact-dat-in-juni-van-kracht-wordt
Met steun van PVV
Weer D66 die ineens een andere mening heeft. Gaat wel lekker daar met de betrouwbaarheid.
MarlindeRooz schreef:Ze hebben mee gestemd toch? Dat is zoals een coalitie zich moet gedragen? Ik snap je punt denk ik niet.
Gnome schreef:MarlindeRooz schreef:Ze hebben mee gestemd toch? Dat is zoals een coalitie zich moet gedragen? Ik snap je punt denk ik niet.
Mee gestemd ja maar wel tegen ipv voor terwijl het regeerakkoord schijnbaar heel helder is op dat onderwerp en ze daar akkoord mee waren.
Maargoed hij is er doorheen dus prima. Vind het alleen opvallend gedrag van D66, opnieuw.
Citaat:Coalitiepartijen D66, VVD en CDA stemden voor het pact, net als PVV, JA21, BBB, SGP, ChristenUnie en 50Plus. Tegenstand was er dus op links en helemaal aan de rechterkant van de Kamer.
Benzz schreef:fransje23 schreef:Met name het opsluiten in terugkeerhubs van jonge kinderen stuit ze tegen de borst.
Dat lijkt mij ook niet meer dan normaal om daar tegen te zijn.
Benzz schreef:Gnome schreef:Dan vraag ik me wel af wat er dan in het regeerakkoord staat want iedereen zegt dat die tekst heel helder is en dat er geen reden is om dat aan te gaan passen.
Maar wat is je probleem richting D66 nu? Ze hebben gewoon meegestemd?
gnome schreef:Gnome schreef:Met steun van PVV
Weer D66 die ineens een andere mening heeft. Gaat wel lekker daar met de betrouwbaarheid.
Gnome schreef:Een partij is in mijn ogen betrouwbaar als ze zich aan hun woord houden en medepolitici er niet bij naaien. Niet gek lijkt mij?
Ik voel echt 0 vooruitgang over de vergelijking met Trump dus daar ga ik niet meer op in. Heeft geen zin.
juval schreef:mag ik vragen waarom je dat vindt?
Het krijgen van kinderen tijdens de asielprocedure zou er niet toe moeten leiden dat dit van invloed is op het krijgen van een verblijfsstatus toch?