maar die kans acht ik best wel klein
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Je bent een topper hahahahaha.....Ik vind het jammer dat de PVV era uit het topic verdwenen zijn. e zullen toch echt wel blij zijn. Mochten jullie nog lezen proficiat met dit resultaat dat toch echt niet vanzelfsprekend was .
Hopelijk gaan de fracties akkoord.
pien_2010 schreef:Electra63 schreef:Als een "echte" PvdA-er zou je geen MP of minister moeten willen worden onder zo'n (extreem)rechts kabinet.
Iets met principes.
Of juist wel. Is maar hoe je het bekijkt. Een min president staat boven alle partijen en is de min. President voor alle Nederlanders.
Avalanche schreef:pmarena schreef:Goh Germie, ik vraag me eigenlijk waarom je het nodig vindt om te zeggen "ik denk niet dat je ooit in die situatie gezeten hebt" en "weet je wel hoe lang 9 maanden is en hoe je er daarna aan toe bent" en de hele "rant" terwijl ik toch ook gewoon aangeef dat ik vind dat abortus mogelijk moet zijn.
Ik vind het overigens wel een heel a-morele situatieschets als mensen het al zeker weten dat ze zwanger zijn en abortus willen, maar het net niet lekker uitkomt en ze dan wekenlang wachten met de abortus. Lijkt me ook niet dat veel mensen dat zouden doen.... regelmatig is een zwangerschap toch niet iets dat je er even bij doet en al helemaal niet als je het kindje niet eens wilt / al in de paniek schiet van het idee dat er iets in je buik groeit.
Een vrouw mag imo niet gedwongen worden om een kindje te baren. Maar het moet wel zo humaan en respectvol mogelijk ten aanzien van dat kindje "afgehandeld" worden.
Kindje? Foetus bedoel je denk ik?
En ik snap je gevoel, maar ik denk dat dat vooral onderbuik is. Ik heb er een beetje moeite mee dat te moraliseren, merk ik. Het is een groot goed dat we recht op abortus hebben, maar moeten we nu serieus daar nog allerlei morele voorwaarden aan gaan verbinden, die met name uit de onderbuik komen?
En ik snap het gevoel van het netjes willen doen, aan de andere kant, als iemand nu heel veel napijn heeft en klachten, is de vakantie ook niet leuk.
Jij zou het zo niet doen, en dat is prima. Ik misschien ook niet. Maar als een ander dat wil, is het prima toch? Wie zijn wij om daar wat van te vinden?
pien_2010 schreef:Als dat waar is (helft arbeidsmigratie) en we verliezen ASLM (Macron legt de rode loper uit) dan is dat het failliet van high tech Netherlands en dat is onomkeerbaar en tellen we aanmerkelijk minder mee in de wereld.
pien_2010 schreef:Je bent een topper hahahahaha.....Ik vind het jammer dat de PVV era uit het topic verdwenen zijn. e zullen toch echt wel blij zijn. Mochten jullie nog lezen proficiat met dit resultaat dat toch echt niet vanzelfsprekend was .
Hopelijk gaan de fracties akkoord.
Benzz schreef:Ik vind sowieso dat Plasterk met zijn extreme columns niet de fit is voor premier.
Maar ja, dan denk ik ook: Wie zou die functie willen want het is met deze partijen wel politieke zelfmoord.
purny schreef:Eigen risico wordt gehalveerd.
Rtl.nl
Hier ben ik wel blij om aangezien de chronisch zieken al jaren worden gepakt op het feit dat zij er niets aan kunnen doen dat ze ziek zijn
Janneke2 schreef:purny schreef:Eigen risico wordt gehalveerd.
Rtl.nl
Hier ben ik wel blij om aangezien de chronisch zieken al jaren worden gepakt op het feit dat zij er niets aan kunnen doen dat ze ziek zijn
Ik gun het je van harte...!
(Maar houd mijn hart vast: rechtse kabinetten zijn niet goed voor chronisch zieken. En de SP beloften van de pvv zijn nog nooit uitgekomen.)
Benzz schreef:Ben ik de enige die het besluit dat er weer 130 op de snelweg gereden mag worden niet zo handig vind? De cijfers hebben toch allang laten zien dat het zoveel verkeersdoden scheelt sinds de verandering naar 100?
purny schreef:Eigen risico wordt gehalveerd.
Rtl.nl