Dinopino schreef:Daarom is het toch wel interessant hoe nu wereldwijd ieder dezelfde mening heeft over Trump. Dat is toch vermoeiend lijkt me. Je kent de man niet persoonlijk, maar een uitgesproken mening heb jij en vele anderen wel over hem.
Als ieder (complete onzin natuurlijk) dezelfde mening heeft, misschien zit er dan iets van waarheid in?
Geen idee waarom het vermoeiend zou zijn? Dan zou ieder mens de hele dag uitgeteld liggen denk ik. Want we hebben meningen over alles. Net als jij. Is dat dan ook vermoeiend?
Citaat:
Of zijn zelfs kwaad op hem. Het is iets wat je niet kunt veranderen, en je neemt aan dat wat je hoort en leest wel de waarheid is. Blijkt na jaren dat het wat ik zeg of wat jullie zeggen niet waar is. Wat dan? Heb je je voor niets kwaad gemaakt.
Er zijn zoveel mensen boos op anderen, ik weet niet of je vraag persoonlijk voor mij is bedoeld, maar ik ben niet kwaad/boos/whatever.
Citaat:
Je wil me toch niet vertellen, dat je vraag, of ik hem persoonlijk ken, niet cynisch was bedoeld?
niet cynisch bedoelt. Jij vindt dat je geen mening over hem kunt hebben als je hem niet kent, volgens mij heb jij ook een mening over hem, dus dan ken je hem? Dat was alles wat ik me afvroeg.
Citaat:
Want wanneer blijkt dat de verkiezingen in Amerika en bijvoorbeeld Frankrijk, niet eerlijk zijn verlopen? Zou er dan ook een kans bestaan, dat die in Nederland en in Duitsland ook niet eerlijk zijn verlopen.
Angst voor een FvD of Wilders te hebben, is ook grote onzin. Die partijen zijn er om de mensen in de waan te houden, dat er wel eerlijke verkiezingen zijn. Zij behoren gewoon tot het systeem. Dat is mijn mening.
dit stukje begrijp ik niet. Welke partijen zijn er om mensen in de waan te houden dat er wel eerlijke verkiezingen zijn?