nps schreef:Eens. Dat. En Gnome, het ging dus inderdaad precies over wat jij zegt - men houdt zich niet aan afspraken, en daar val je over. Trump houdt zich met de Iran oorlog ook niet aan (internationale) afspraken, maar in dat topic geef je aan “moeten we de iraniers dan maar laten afslachten?”. Dus daar ben ik nieuwsgierig naar. Waarom is het in het ene geval niet zo erg om je niet aan de afspraken te houden, en in het andere geval wel? Niks met pro of anti Gaza te maken - dat maak jij ervan.
@Electra63 - de reden was vermeede banden met Hamas. De situatie was onderzocht, en er bleek niks aan de hand. Wel is afgesproken dat de organisatie nu transparanter moet zijn. De argumentatie om de subsidie te verminderen bleek dus geen steek te houden.
Ik vind dit dus geen drama, mijn vertrouwen schaad het absoluut niet. Sterker nog, het geeft mij vertrouwen dat men bereid is en blijft Palestijns vluchtelingen te helpen, ondanks tegenstand in de kamer.
Dat weet ik.
Maar van die vermeende banden is geen bewijs gevonden. Deze leugen wordt nog steeds herhaald.
Gisteren nog bij Nieuws van de Dag.
Je merkt het ook in de berichtgeving en de keuze van de woorden van de duiders.
Ik ben het verder eens met jouw bericht.