Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Janneke2 schreef:... ik ken de Bots-versie.
Het begint met feest: 'Wat zullen we drinken, zeven dagen lang, (...) dan drinken we samen, niet alleen'.
En het eindigt met een harde waarheid:
'Eerst moeten we vechten, niemand weet hoe lang'.
Maar wel met de troost: we vechten samen, voor het geluk van iedereen.
"Moed houden...!"
https://twitter.com/Maks_NAFO_FELLA/sta ... 3903092118Citaat:De Noorse minister van Buitenlandse Zaken zei dat hij op de lange termijn de 'boots on the ground' in Oekraïne niet zal uitsluiten, hoewel dergelijke plannen momenteel niet bestaan. Dat zei hij in een interview met ‘European Pravda’
De minister merkt op dat de gesprekken die gevoerd zijn over de mogelijke inzet van westerse troepen in Oekraïne feitelijk niet gaan over gevechtseenheden voor directe confrontatie met Russische strijdkrachten, maar over ondersteuning, training, adviseurs etc.
Citaat:Uit dat dreigen maak ik op dat Rusland de Franse mentaliteit niet goed inschat in mijn ogen!. De Fransen hebben een zeer nationalistisch en militaristisch volkslied, ze zijn echt vaderlandslievend. Als de Russen Frankrijk iets willen aandoen, dan gaan de Fransen dit vol aan. Daar ben ik van overtuigd. Hier heerst geen angstcultuur en ik beleef de Fransen echt als andere mensen als bv ons Nederlanders. Wij zijn goed in polderen, de Fransen gooien veel eerder de beuk erin ongeacht wat dit doet voor de economie.
Voor Macron vind ik het wel sneu daar hij serieus geprobeerd heeft zeer lang om dit politiek en diplomatiek op te lossen. Nu hij echt overtuigd is dat de Russen totaal onbetrouwbaar zijn en uit op oorlog (de Franse geheime dienst is zelfs beschuldigd van betrokkenheid bij de aanslag van IS, en dat ik absoluut fout gevallen) vaart Macron een andere koers. Dus dit is weer een stapje dichterbij de confrontatie die Rusland zo graag heeft.
Cowboy55 schreef:mysa schreef:Dat is een boel!
Toch weer rot voor die jongens. Ben je jaren bezig om Top Gun te worden en dan heb je geen vliegtuig meer. Zit je ineens in een time share vliegtuig.
https://twitter.com/ForeignpolicyWB/sta ... 4430396794Citaat:De bevolking van Georgië heeft genoeg van het corrupte pro-Russische regime. Massale demonstraties in de hoofdstad Tbilisi.