Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cowboy55 schreef:BigOne schreef:Pmarena , goede uitleg, maar zoals je merkt, ze zijn niet alleen in Amerika soms ziende blind.
Daarnaast: don’t feed the troll.
Dinopino schreef:Oh, maar in de kanalen waar ik in kijk, wordt juist specifiek niet gezegd, dat het de waarheid is. Onderzoek zelf, denk zelf. En er worden constant juist kritische vragen gesteld bij de meeste. En er wordt veel research gedaan. Het is ontzettend interessant om de filmen en de geschiedenis over vele dingen zo te zien.
De andere kant van jullie krijg ik genoeg mee. Hier liepen ze eergisteren weer meer met maskers rond, dus zal er wel in de media geweest zijn iets over het stijgen van getallen.
Wanneer ik met mensen spreek is het bij doodeng hoe eensgezind ze dezelfde teksten ophoesten. Rusland had nooit een oorlog mogen beginnen. Maakt niet uit wie. En zo hoor je heel veel echo's in gesprekken.
En jullie zijn zo gebrainwasht, dat wanneer iemand ook maar een bewijs van een satans sekte kan aantonen, jullie dat niet willen geloven en dat het onzin is.
Wie kent hier Trump persoonlijk. Niemand, maar wat jullie over hem weten is genoeg om een hele duidelijke mening te hebben. Dat is dus raar. Kan je wel Pmarena een filmpje laten zien, waarin een amerikaanse vrouw verteld hoe bang ze is dat Trump aan de macht komt.
Het woord Wappie is hier ook in Nederland geïntroduceerd en wordt gebruikt alsof het iets vanzelfsprekend is. Net zo als het woord "complotdenker" de oplossing voor alle dingen is, die iemand niet wil of kan bedenken.
Denk zelf en rechercheer zelf. Sinds wanneer zijn de Telegraaf en Twitter een betrouwbare bron.
Dinopino schreef:Kinke wat leuk dat je slechts een zin uit mijn verhaal haalt. Grappig, ik zeg duidelijk niemand kent Trump. Maar dat het wel apart is, dat je een persoon helemaal niet kent, maar wel een uitgesproken mening over hem hebt. Over de inval heb ik hierboven al iets geschreven. Daar heb ik mijn mening al verteld. Geinig dat je zo geïnteresseerd ben in mijn mening.