Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieser schreef:Wintu schreef:Ik zie hier in mijn omgeving geen giga veehouderijen echter. Hier staan zelfs de kleine boeren met een 35 melkkoeien onder druk naast de natuurgebieden. Ook met de wolf is het allemaal wat lastiger geworden.
Maar dat jij ze niet ziet, wil niet zeggen dat ze er niet zijn. In totaal zo'n 5.000 bedrijven met in totaal 4 miljoen koeien, 100 miljoen kippen, 11 miljoen varkens. Grotendeels voor de export.
BigOne schreef:Ik vind het zo grappig dat Geert Wilders niet doorheeft dat Dilan yesilgoz hem een oor aannaait. Door maar te blijven herhalen dat ze absoluut geen spijt heeft en nog vol achter zijn immigratie plannen te staan kaapt ze zijn kiezers weg. Het woord heks heeft een nieuwe betekenis. Wat een populistische bal gehakt.
En Esther Ouwehand? Wat een dame, echt van genoten. Enige die yesilgoz stil kreeg.
Zou trouwens goed zijn dat de midden en linkse politici nu yesilgoz gewoon doodzwijgen wanneer ze het over immigratie heeft . Geen aandacht aan geven maar zelf met goede plannen komen.
Veronica2 schreef:Het lijkt wel column-zondag. Maar over GW, het kan toch niet anders dan dat deze man een ongelooflijk diepe haat koestert tegen zijn eigen land, de inwoners en de weg die we bewandelen? Hij houdt ons land al jaren in een soort gijzeling en het afgelopen jaar was natuurlijk het toppunt. Maar hij gijzelt ons met iets wat eigenlijk iets goeds is en waar we trots op zouden moeten zijn, we vangen mensen op die in nood zijn. Het is gemaakt tot iets slechts en ongewenst en dat gaat op een nogal vulgaire manier. Hij doet dit natuurlijk niet alleen, in andere landen speelt dit ook en zo vinden gelijk gestemden elkaar. Naar mijn idee heerst er echt een gebrek aan medemenselijkheid en ook een vorm van jaloezie onder de mensen die de retoriek geloven. Daarom denk ik dat GW ons allemaal hartgrondig haat, onze cultuur, onze gebruiken, onze taal, onze toekomst, alles.
mce schreef:Helaas, met aanpassen bedoelde ik alleen maar: hoe gaan we het in goede banen leiden.
is dat racistisch, prima, we moeten straks wel met z'n allen hier leven "op dit hele kleine stukje aarde", mag dat dan wel goed georganiseert zijn.
regeren is toch ook vooruitzien??
De uitspraak "regeren is vooruitzien" is afkomstig van de Franse journalist Émile de Girardin. Hij gebruikte deze uitdrukking in de 19e eeuw om te benadrukken dat effectieve bestuurders niet alleen reageren op acute problemen, maar ook vooruit moeten denken en strategische plannen voor de lange termijn moeten ontwikkelen.
Raineri schreef:mce schreef:Helaas, met aanpassen bedoelde ik alleen maar: hoe gaan we het in goede banen leiden.
is dat racistisch, prima, we moeten straks wel met z'n allen hier leven "op dit hele kleine stukje aarde", mag dat dan wel goed georganiseert zijn.
regeren is toch ook vooruitzien??
De uitspraak "regeren is vooruitzien" is afkomstig van de Franse journalist Émile de Girardin. Hij gebruikte deze uitdrukking in de 19e eeuw om te benadrukken dat effectieve bestuurders niet alleen reageren op acute problemen, maar ook vooruit moeten denken en strategische plannen voor de lange termijn moeten ontwikkelen.
Sorry mce, ik probeer je bericht te begrijpen en het lijkt erop dat je ergens op reageert maat begrijp niet helemaal waar dit over gaat?
Benzz schreef:Veronica2 schreef:Het lijkt wel column-zondag. Maar over GW, het kan toch niet anders dan dat deze man een ongelooflijk diepe haat koestert tegen zijn eigen land, de inwoners en de weg die we bewandelen? Hij houdt ons land al jaren in een soort gijzeling en het afgelopen jaar was natuurlijk het toppunt. Maar hij gijzelt ons met iets wat eigenlijk iets goeds is en waar we trots op zouden moeten zijn, we vangen mensen op die in nood zijn. Het is gemaakt tot iets slechts en ongewenst en dat gaat op een nogal vulgaire manier. Hij doet dit natuurlijk niet alleen, in andere landen speelt dit ook en zo vinden gelijk gestemden elkaar. Naar mijn idee heerst er echt een gebrek aan medemenselijkheid en ook een vorm van jaloezie onder de mensen die de retoriek geloven. Daarom denk ik dat GW ons allemaal hartgrondig haat, onze cultuur, onze gebruiken, onze taal, onze toekomst, alles.
Zit jij in mijn hoofd of zo?![]()
Ik zit dit werkelijk net te bedenken, kopje thee en denkend: What the fiets is er de laatste jaren met ons aan de hand. Inderdaad door GW gegijzeld is zijn haat. Hoe kan 1 man 18 miljoen mensen gijzelen in zijn haat. Zodra hij geen aandacht krijgt zet hij de boel weer op stelten. En we laten het allemaal gebeuren.
Veronica2 schreef:Het lijkt wel column-zondag. Maar over GW, het kan toch niet anders dan dat deze man een ongelooflijk diepe haat koestert tegen zijn eigen land, de inwoners en de weg die we bewandelen? Hij houdt ons land al jaren in een soort gijzeling en het afgelopen jaar was natuurlijk het toppunt. Maar hij gijzelt ons met iets wat eigenlijk iets goeds is en waar we trots op zouden moeten zijn, we vangen mensen op die in nood zijn. Het is gemaakt tot iets slechts en ongewenst en dat gaat op een nogal vulgaire manier. Hij doet dit natuurlijk niet alleen, in andere landen speelt dit ook en zo vinden gelijk gestemden elkaar. Naar mijn idee heerst er echt een gebrek aan medemenselijkheid en ook een vorm van jaloezie onder de mensen die de retoriek geloven. Daarom denk ik dat GW ons allemaal hartgrondig haat, onze cultuur, onze gebruiken, onze taal, onze toekomst, alles.