Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nikkel schreef:Bij alles wat er gebeurt is er volgens mij 1 denkwijze die door veel mensen niet gevolgd wordt. Trump heeft het nooit voor mogelijk gehouden, dat hij deze termijn geen president zou zijn. Alle handelingen zijn daarop terug te voeren.
nikkel schreef:Bij alles wat er gebeurt is er volgens mij 1 denkwijze die door veel mensen niet gevolgd wordt. Trump heeft het nooit voor mogelijk gehouden, dat hij deze termijn geen president zou zijn. Alle handelingen zijn daarop terug te voeren.
Dinopino schreef:Waarom zijn de bewoners die Trump kiezen gestoord en de bewoners die voor Biden zijn niet gestoord? Dat lijkt me ook een manier van haat zaaien. Wanneer je op Trump stemt ben je hier al lager geschoold en gestoord. En wanneer je op Biden stemt ben je dus hooggeschoold en niet gestoord. Ieder heeft zijn eigen waarheid. De andere partij gestoord te noemen draagt volgens mij niet bij aan haatzaaien.
CharleyT schreef:Moet zeggen dat Trump zich kan scharen in het rijtje van Hitler, Putin, Stalin, de Kim's uit noord Korea etc.
Volledig opgaan in hun eigen onfeilbare ideologie en gelijk. De geschiedenis leert dat zoiets niet goed afloopt voor een land/wereld.