Cyella schreef:Pfff, vind dat zo'n onzin. Dus omdat die persoon óók Nederlands is, is het meteen een volledige Nederlander?
Dat vind ik ook zo'n onzin.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Cyella schreef:Pfff, vind dat zo'n onzin. Dus omdat die persoon óók Nederlands is, is het meteen een volledige Nederlander?
Dat vind ik ook zo'n onzin.miss. voelde die persoon zich wel 100% Maleisisch en totaal niet Nederlander?
BootsScoot schreef:Maakt het nou wat uit.....NL of niet, elk slachtoffer ongeacht zijn afkomst is toch een te veel.
ceasario schreef:joostvangestel schreef:Overigens is er wel een erger scenario te bedenken dan dat Poetin achter de wapenleveranties zit. Dat scenario is als Poetin er niets van wist. Misschien niet erg waarschijnlijk, maar als Poetin zijn eigen leger niet in de hand heeft, dan is dit maar een kleine voorbode van wat er allemaal kan gebeuren.
Inmiddels een ander verhaal.![]()
http://www.independent.co.uk/news/world ... 38764.html
pmarena schreef:- Laat Putin lekker de Krim hebben, die mensen daar willen toch al bij Rusland horen zover ik het heb begrepen
gohya schreef:Maar als een Rus die in de Oekraïne woont,zó graag bij Rusland wil horen,waarom gaat die dan niet in Rusland wonen? wat is het probleem om dat niet te doen? Het grootste deel v.d. bevolking wil NIET onder Rusland vallen.Moeten die zich dan maar op offeren? dat kan toch niet.
gohya schreef:Maar als een Rus die in de Oekraïne woont,zó graag bij Rusland wil horen,waarom gaat die dan niet in Rusland wonen? wat is het probleem om dat niet te doen? Het grootste deel v.d. bevolking wil NIET onder Rusland vallen.Moeten die zich dan maar op offeren? dat kan toch niet.
LadyMadonna schreef:gohya schreef:Maar als een Rus die in de Oekraïne woont,zó graag bij Rusland wil horen,waarom gaat die dan niet in Rusland wonen? wat is het probleem om dat niet te doen? Het grootste deel v.d. bevolking wil NIET onder Rusland vallen.Moeten die zich dan maar op offeren? dat kan toch niet.
Familie, werk, etc.. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?
Cyella schreef:BootsScoot schreef:Maakt het nou wat uit.....NL of niet, elk slachtoffer ongeacht zijn afkomst is toch een te veel.
Klopt! En daarom vind ik net dat het belachelijk is dat ze zoiets aanpassen. Is net alsof ze willen overkomen: Nóg een Nederlander is gestorven dus het is nóg erger. Terwijl er in totaal niemand bij of af gaat, dus het wordt niet minder of meer erg. Gewoon zo laten, of niet zo uitgebreid in het nieuws laten komen. Ieder slachtoffer is een slachtoffer te veel..