Fitna op internet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liberty22

Re: Fitna op internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:45

hitler was maar alleen

Karl66

MISTRAL94 schreef:
Uit jou blote hoofd is dus net zo betrouwbaar als wat in het filmpje van Wilders staat. Dus ook hier kunnen we niets mee.

Dat blote hoofd sloeg meer op het feit dat het ergens rond de 20% zit, het exacte cijfer kan ook 18 of 23% zijn. Toevallig kwamen die cijfers afgelopen dinsdag op tafel tijdens een college ethisch management. De strekking blijft hetzelfde je praat nog steeds over een minderheid, die tegen die tijd ook nog eens verwesterd is.

Lyonesse

Karl66 schreef:
MissBenthe85 schreef:
11 september, de bom in de metro in madrid e.d.

Dus is het in mijn ogen geen angst zaaien.. Er zijn radicale moslims die er onschuldige mensenlevens voor over hebben om hun gelijk te halen..

Wat dacht je van de Oklahomabombers? de RAF, de ETA of om het maar even bij Nederland te houden de molukse kapers?

Extremisme komt in allerlei groeperingen voor en over het algemeen zijn de lange termijn effecten van dat soort groeperingen te verwaarlozen.

Molukkers zijn ook grotendeels moslim Vork

MISTRAL94

Anya schreef:
maar het is juist dit gebruik van De moslims waarmee je polarisatie realiseert.

Maar hoe dan ook. ik hou het voor gezien.
Wees bang als je bang wilt zijn, ik slaap er i.i.g. heel vredig om. De kans dat ik morgen onder een auto kom is vele malen groter dan dat ik te maken krijg met een bom van EEN moslim of andere extremistische groepering.

En liberty dit is echt geen bedreiging voor ons. Dat wordt ervan gemaakt.

daar komen we dan wel achter wanneer er veel onschuldige mensen omkomen bij een aanslag. Dan loopt iedereen te janken terwijl er dus wel voor gewaarschuwd wordt. Ik vind het altijd zo jammer dat er eerst iets moet gebeuren voordat mensen serieus over dingen na gaan denken. Dat is niet alleen met dit zo.

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:46

Mystica schreef:
Citaat:
Koranfeindliches Video veröffentlicht - Protest gegen Rechtspopulist Wilders
Von Gerald Traufetter, Amsterdam

Der will Wilders nun verklagen.

Blijkbaar maakt men zich er in het buitenland drukker om als hier Nagelbijten / Gniffelen

sooow dit kan ik niet vertalen op dit tijdstip..

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:46

Maethoriel schreef:
MISTRAL94 schreef:
Hallo er wordt toch ook gesproken over de nederlanders? De duitsers scherne we toch ook alles over 1 kam? Sorry hoor dit vind ik muggezifterij.

Als we het hebben over 'de Nederlanders' in deze discussie, suggereer je dat er in Nederland een eenduidige mening is.
Die is er niet, Nederland is namelijk nét zo verdeeld als de moslims: er zijn Nederlanders die het 100% eens zijn met Wilders, er zijn Nederlanders die het absoluut níet eens zijn met Wilder. En zo zijn er moslims die haat prediken en Europa het liefst tot de laatste burger islamiseren, en zo zijn er moslims die daar helemaal niet op zitten te wachten en hun geloof op hun manier beleven en zich helemaal niet druk maken om wat een ander doet/vindt/denkt Lachen

Maar dan moet je dus zodra je het over die ene moslim hebt elke keer weer schrijven ja die ene moslim die de zwarte kant van de koran wil volgen. Zo blijf je bezig of niet dan Vork

liberty22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:47

Anya schreef:
maar het is juist dit gebruik van De moslims waarmee je polarisatie realiseert.

Maar hoe dan ook. ik hou het voor gezien.
Wees bang als je bang wilt zijn, ik slaap er i.i.g. heel vredig om. De kans dat ik morgen onder een auto kom is vele malen groter dan dat ik te maken krijg met een bom van EEN moslim of andere extremistische groepering.

En liberty dit is echt geen bedreiging voor ons. Dat wordt ervan gemaakt.

is jouw pers mening
waarom is hoe heet die verslag gever ook alweer dood ???of al die eerzucht moorden het is hier dus wel

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:48

liberty22 schreef:
omdat die mensen tot alles toe in staat zijn wie nog meer offert zijn eigen mensen op om dat van anderen te nemen

Als het hard waait, kan er een boom op mijn hoofd vallen. Dus: alle bomen maar omhakken? Als een paard aan de kletter gaat, kan ik verongelukken. Dus: alle paarden maar naar de slager? Als ik in een auto stap, kan het zijn dat ik er niet levend uitkom. Dus: alle auto's maar afschaffen?
Persoonlijk heb ik het gevoel dat de door mij genoemde risico's een stuk realistischer zijn de risico's die worden geschetst in deze een knip-en-plak film, die totaal niet van toepassing is op de volledige wereldwijde moslimbevolking en waarschijnlijk nog een stuk minder van toepassing op de populatie die hier in Nederland woont.

En over je: Hitler was maar alleen: het lijkt me echt hoog tijd dat je eens de geschiedenisboeken in gaat duiken.

Anya

Weet je Mistral.. jij laat je net zo bespelen door het angst en haat zaaien door Wilders als de moslims waar je zo bang voor bent. Ook daar staat dan een Imam hel en verdoemenis te prediken voor de 'ongelovigen'. En hier in Nederland is Wilders hetzelfde aan het doen.

Gelukkig kan ik helemaal voor mezelf denken en de statistiek geeft mij gelijk in de risico's. Kan ik een bom op mijn dak krijgen? Ja hoor.. vast wel. Maar nogmaals het risico op een verkeersongeluk is groter.

Ik ga slapen. Rustig slapen zelfs Knipoog
Laatst bijgewerkt door Anya op 28-03-08 01:49, in het totaal 1 keer bewerkt

MISTRAL94

De eerwraak was enorm toegenomen in Amsterdam maar hier in nederland is niets aan de hand Vork

Tomaatje

Anya schreef:
Weet je Mistral.. jij laat je net zo bespelen door het angst en haat zaaien door Wilders als de moslims waar je zo bang voor bent. Ook daar staat dan een Iman hel en verdoemenis te prediken voor de 'ongelovigen'. En hier in Nederland is Wilders hetzelfde aan het doen.

Gelukkig kan ik helemaal voor mezelf denken en de statistiek geeft mij gelijk in de risico's. Kan ik een bom op mijn dak krijgen? Ja hoor.. vast wel. Maar nogmaals het risico op een verkeersongeluk is groter.

En ik wens je een zalige nachtrust toe! Haha!

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:49

Ik blijf erbij dat Nederland eens een keer in actie moest komen en dit een goede zet is van Wilders.. Sorry maar een gewaarschuwd mens telt voor 2

liberty22

Sientje schreef:
liberty22 schreef:
omdat die mensen tot alles toe in staat zijn wie nog meer offert zijn eigen mensen op om dat van anderen te nemen

Als het hard waait, kan er een boom op mijn hoofd vallen. Dus: alle bomen maar omhakken? Als een paard aan de kletter gaat, kan ik verongelukken. Dus: alle paarden maar naar de slager? Als ik in een auto stap, kan het zijn dat ik er niet levend uitkom. Dus: alle auto's maar afschaffen?
Persoonlijk heb ik het gevoel dat de door mij genoemde risico's een stuk realistischer zijn de risico's die worden geschetst in deze een knip-en-plak film, die totaal niet van toepassing is op de volledige wereldwijde moslimbevolking en waarschijnlijk nog een stuk minder van toepassing op de populatie die hier in Nederland woont.

En over je: Hitler was maar alleen: het lijkt me echt hoog tijd dat je eens de geschiedenisboeken in gaat duiken.

pffff heb je ooit een paard horen zeggen als je niet naar mij luisterd maak ik je dood en die boom is er echt op uit om mensen zoals jij ui te roeien
Laatst bijgewerkt door liberty22 op 28-03-08 01:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Lyonesse

MissBenthe85 schreef:
Mystica schreef:
koran-vijandelijk Video openbaar gemaakt - Protest tegen Rechtspopulist Wilders
Van Gerald Traufetter, Amsterdam

Die wil Wilders alleen maar aanklagen.

Blijkbaar maakt men zich er in het buitenland drukker om als hier Nagelbijten / Gniffelen

sooow dit kan ik niet vertalen op dit tijdstip..

Er was perongeluk een stukje forum meegekomen. Knipoog

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:51

Anya schreef:
Weet je Mistral.. jij laat je net zo bespelen door het angst en haat zaaien door Wilders als de moslims waar je zo bang voor bent. Ook daar staat dan een Iman hel en verdoemenis te prediken voor de 'ongelovigen'. En hier in Nederland is Wilders hetzelfde aan het doen.

Nee hoor ik laat me niet bang maken, ik weet namelijk dat het verspilde energie is. Als het gebeurd gebeurd het kan ik het niet tegen houden. Alleen ik hou wel degelijk rekening met het feit dat wij ook straks aan de beurt zullen zijn. Er is een verschil tussen angst en ergens bepaalde ideeen bij hebben, als jij er rustiger van slaapt door te denken dat ik bang ben is dat ook goed Haha!

Tomaatje

liberty22 schreef:
pffff heb je ooit een paard horen zeggen als je niet naar mij luisterd maak ik je dood en die boom is er echt op uit om mensen zoals jij ui te roeien

Ja hoor, niet op die manier. Wel op de manier "als je niet naar mij luistert jaag ik je de kudde uit". En dat betekend voor een paard toch echt de dood.

NoaSky

liberty22 schreef:
Sientje schreef:

hahahaha (sorry vind hem echt grappig) ROFL ROFL Huilen van het lachen

liberty22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:52

Tomaatje schreef:
liberty22 schreef:

Ja hoor, niet op die manier. Wel op de manier "als je niet naar mij luistert jaag ik je de kudde uit". En dat betekend voor een paard toch echt de dood.

OK dan! Ach gut

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:53

Overigens vind ik het jammer dat mensen bepaalde meningen door willen drukken en het dan maar schuiven op je bent bang en je laat je leiden door filmpjes of bepaalde personen. Ik heb gewoon een bepaalde mening ergens over, waarvan ik hoop dat het niet waar zal zijn. De tijd zal het leren Knipoog

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:53

Mystica schreef:
Molukkers zijn ook grotendeels moslim Vork

En dit is een prachtig voorbeeld van hoe je angst zaait. Je roept een keer dat het moslims zijn en een paar pagina's verder is iedereen het er over eens dat die kapingen eens te meer het bewijs zijn dat de moslims met terreur de wereld proberen te veroveren.

de Molukkers in Nederland zijn ex-KNIL militairen en hun familie en zijn van oorsprong christelijk. Daarnaast hadden de kapingen en gijzelingen niks met hun geloof van doen, maar met het afdwingen van een eigen staat die door Nederland was beloofd.

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:54

liberty22 schreef:
OK dan! Ach gut

Ik mis je standpunt en de toevoeging aan dit topic. Scheve mond

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:54

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:55

Nou mensen, bang ben ik zeker niet gewaarschuwd wel (maar dat was ik allang). De kans bestaat dat ook Nederland een keer aan de beurt komt en ik ben benieuwd of sommige er dan nog zo over denken als nu... Maar nu ga ik mooi naast mijn mannetje kruipen en mijn oogjes toe doen... truste

liberty22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:56

Tomaatje schreef:
liberty22 schreef:
OK dan! Ach gut

Ik mis je standpunt en de toevoeging aan dit topic. Scheve mond

nou dan moet je beter lezen ik vind het wel een bedreiging voor de samenleving , de zwarte aanhangers dan

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:56

liberty22 schreef:
OK dan! Ach gut
nou dan moet je beter lezen ik vind het wel een bedreiging voor de samenleving , de zwarte aanhangers dan

In deze reactie Knipoog