Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Uit jou blote hoofd is dus net zo betrouwbaar als wat in het filmpje van Wilders staat. Dus ook hier kunnen we niets mee.
Karl66 schreef:MissBenthe85 schreef:11 september, de bom in de metro in madrid e.d.
Dus is het in mijn ogen geen angst zaaien.. Er zijn radicale moslims die er onschuldige mensenlevens voor over hebben om hun gelijk te halen..
Wat dacht je van de Oklahomabombers? de RAF, de ETA of om het maar even bij Nederland te houden de molukse kapers?
Extremisme komt in allerlei groeperingen voor en over het algemeen zijn de lange termijn effecten van dat soort groeperingen te verwaarlozen.
Anya schreef:maar het is juist dit gebruik van De moslims waarmee je polarisatie realiseert.
Maar hoe dan ook. ik hou het voor gezien.
Wees bang als je bang wilt zijn, ik slaap er i.i.g. heel vredig om. De kans dat ik morgen onder een auto kom is vele malen groter dan dat ik te maken krijg met een bom van EEN moslim of andere extremistische groepering.
En liberty dit is echt geen bedreiging voor ons. Dat wordt ervan gemaakt.
Mystica schreef:Citaat:Koranfeindliches Video veröffentlicht - Protest gegen Rechtspopulist Wilders
Von Gerald Traufetter, Amsterdam
Der will Wilders nun verklagen.
Blijkbaar maakt men zich er in het buitenland drukker om als hier
Maethoriel schreef:MISTRAL94 schreef:Hallo er wordt toch ook gesproken over de nederlanders? De duitsers scherne we toch ook alles over 1 kam? Sorry hoor dit vind ik muggezifterij.
Als we het hebben over 'de Nederlanders' in deze discussie, suggereer je dat er in Nederland een eenduidige mening is.
Die is er niet, Nederland is namelijk nét zo verdeeld als de moslims: er zijn Nederlanders die het 100% eens zijn met Wilders, er zijn Nederlanders die het absoluut níet eens zijn met Wilder. En zo zijn er moslims die haat prediken en Europa het liefst tot de laatste burger islamiseren, en zo zijn er moslims die daar helemaal niet op zitten te wachten en hun geloof op hun manier beleven en zich helemaal niet druk maken om wat een ander doet/vindt/denkt
Anya schreef:maar het is juist dit gebruik van De moslims waarmee je polarisatie realiseert.
Maar hoe dan ook. ik hou het voor gezien.
Wees bang als je bang wilt zijn, ik slaap er i.i.g. heel vredig om. De kans dat ik morgen onder een auto kom is vele malen groter dan dat ik te maken krijg met een bom van EEN moslim of andere extremistische groepering.
En liberty dit is echt geen bedreiging voor ons. Dat wordt ervan gemaakt.
liberty22 schreef:omdat die mensen tot alles toe in staat zijn wie nog meer offert zijn eigen mensen op om dat van anderen te nemen
Anya schreef:Weet je Mistral.. jij laat je net zo bespelen door het angst en haat zaaien door Wilders als de moslims waar je zo bang voor bent. Ook daar staat dan een Iman hel en verdoemenis te prediken voor de 'ongelovigen'. En hier in Nederland is Wilders hetzelfde aan het doen.
Gelukkig kan ik helemaal voor mezelf denken en de statistiek geeft mij gelijk in de risico's. Kan ik een bom op mijn dak krijgen? Ja hoor.. vast wel. Maar nogmaals het risico op een verkeersongeluk is groter.
Ik ga slapen. Rustig slapen zelfs
Sientje schreef:liberty22 schreef:omdat die mensen tot alles toe in staat zijn wie nog meer offert zijn eigen mensen op om dat van anderen te nemen
Als het hard waait, kan er een boom op mijn hoofd vallen. Dus: alle bomen maar omhakken? Als een paard aan de kletter gaat, kan ik verongelukken. Dus: alle paarden maar naar de slager? Als ik in een auto stap, kan het zijn dat ik er niet levend uitkom. Dus: alle auto's maar afschaffen?
Persoonlijk heb ik het gevoel dat de door mij genoemde risico's een stuk realistischer zijn de risico's die worden geschetst in deze een knip-en-plak film, die totaal niet van toepassing is op de volledige wereldwijde moslimbevolking en waarschijnlijk nog een stuk minder van toepassing op de populatie die hier in Nederland woont.
En over je: Hitler was maar alleen: het lijkt me echt hoog tijd dat je eens de geschiedenisboeken in gaat duiken.
MissBenthe85 schreef:Mystica schreef:koran-vijandelijk Video openbaar gemaakt - Protest tegen Rechtspopulist Wilders
Van Gerald Traufetter, Amsterdam
Die wil Wilders alleen maar aanklagen.
Blijkbaar maakt men zich er in het buitenland drukker om als hier
sooow dit kan ik niet vertalen op dit tijdstip..
Anya schreef:Weet je Mistral.. jij laat je net zo bespelen door het angst en haat zaaien door Wilders als de moslims waar je zo bang voor bent. Ook daar staat dan een Iman hel en verdoemenis te prediken voor de 'ongelovigen'. En hier in Nederland is Wilders hetzelfde aan het doen.
Gelukkig kan ik helemaal voor mezelf denken en de statistiek geeft mij gelijk in de risico's. Kan ik een bom op mijn dak krijgen? Ja hoor.. vast wel. Maar nogmaals het risico op een verkeersongeluk is groter.
Ik ga slapen. Rustig slapen zelfs
liberty22 schreef:pffff heb je ooit een paard horen zeggen als je niet naar mij luisterd maak ik je dood en die boom is er echt op uit om mensen zoals jij ui te roeien
liberty22 schreef:Sientje schreef:
Als het hard waait, kan er een boom op mijn hoofd vallen. Dus: alle bomen maar omhakken? Als een paard aan de kletter gaat, kan ik verongelukken. Dus: alle paarden maar naar de slager? Als ik in een auto stap, kan het zijn dat ik er niet levend uitkom. Dus: alle auto's maar afschaffen?
Persoonlijk heb ik het gevoel dat de door mij genoemde risico's een stuk realistischer zijn de risico's die worden geschetst in deze een knip-en-plak film, die totaal niet van toepassing is op de volledige wereldwijde moslimbevolking en waarschijnlijk nog een stuk minder van toepassing op de populatie die hier in Nederland woont.
En over je: Hitler was maar alleen: het lijkt me echt hoog tijd dat je eens de geschiedenisboeken in gaat duiken.
pffff heb je ooit een paard horen zeggen als je niet naar mij luisterd maak ik je dood en die boom is er echt op uit om mensen zoals jij ui te roeien
Tomaatje schreef:liberty22 schreef:pffff heb je ooit een paard horen zeggen als je niet naar mij luisterd maak ik je dood en die boom is er echt op uit om mensen zoals jij ui te roeien
Ja hoor, niet op die manier. Wel op de manier "als je niet naar mij luistert jaag ik je de kudde uit". En dat betekend voor een paard toch echt de dood.
Mystica schreef:Molukkers zijn ook grotendeels moslim
liberty22 schreef:![]()
Tomaatje schreef:liberty22 schreef:![]()
Ik mis je standpunt en de toevoeging aan dit topic.
liberty22 schreef:![]()
nou dan moet je beter lezen ik vind het wel een bedreiging voor de samenleving , de zwarte aanhangers dan