Chiqa schreef:IKbenEllen schreef:Jij loopt heel het restaurant / cafe af of iemand er bewaar tegen heeft? Sorry, geloof er geen bal van.
Jammer dat je het niet geloofd, zegt meer over jou dan over mij maar ik vraag het dus wel vriendelijk, verassend he?
Maar zoals ik al zei als ze spastisch gaan lopen doen zal ik er geen peuk minder om roken nu het nog mag.
Als de horeca rookvrij wordt verwacht ik een complete leegloop.
Wie wil er nu rookloos bij een stelletje zuurpruimen staan.
runningkawa schreef:En dan gaan juist de niet rokers die nu van ellende thuis blijven weer uit..dus hoezo minder omzet?
Het aantal rokers in de kroeg is altijd nog velen malen meer dan de niet rokers, dus men verwacht een extreme leegloop.
Want rokers zullen dan geen honger en dorst meer hebben natuurlijk. Briljante redenatie al zeg ik het zelf...

Als niet-rokers zich jaren lang hebben aangepast aan jullie kankerverwekkende uitlaatgassen kan dat zeker weten ook andersom. Dat er totale 'leegloop' zou zijn is de grootste poep die ik ooit heb gehoord en je kunt het statistisch gezien niet eens onderbouwen. De omzet van de horeca in landen waar dit verbod al is toegepast is namelijk omhoog gegaan.