Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lientje schreef:Toevallig was ik gisteren nog een programma aant kijken waar hij in meespeelde en mijn broer en ik waren er nog mee aan het lachen, echt overdreven die man, geen wonder dat hij dit aan de hand kreeg, al een wonder dat hij 44 is geworden.
xx_Horsiex schreef:Ik laat het nu achter me, mensen die vinden dat het zijn verdiende loon is, zijn niks anders dan zielige onnadenkend misselijkmakende domme dozen, met geen enkel respect voor e medemens.
suus_ schreef:xx_Horsiex schreef:Ik laat het nu achter me, mensen die vinden dat het zijn verdiende loon is, zijn niks anders dan zielige onnadenkend misselijkmakende domme dozen, met geen enkel respect voor e medemens.
sorry??
ik heb wat bij te lezen denk ik
suus_ schreef:xx_Horsiex schreef:Ik laat het nu achter me, mensen die vinden dat het zijn verdiende loon is, zijn niks anders dan zielige onnadenkend misselijkmakende domme dozen, met geen enkel respect voor e medemens.
sorry??
ik heb wat bij te lezen denk ik
friendly schreef:Dat was een aantal pagina's terug maar we hadden het al achter ons gelaten...
xx_Horsiex schreef:friendly schreef:Dat was een aantal pagina's terug maar we hadden het al achter ons gelaten...
Ik wou er nog even iets op zeggen.
switchx schreef:Erg sneu voor zijn familie maar het was gewoon een kwestie van tijd..... Ik had eigenlijk gedacht dat hij een keertje gegrepen zou worden door een krokodil maar het werd dus een giftige rog. Ik vond hem trouwens wel verschrikkelijk irritand!
switchx schreef:Erg sneu voor zijn familie maar het was gewoon een kwestie van tijd..... Ik had eigenlijk gedacht dat hij een keertje gegrepen zou worden door een krokodil maar het werd dus een giftige rog. Ik vond hem trouwens wel verschrikkelijk irritand!
veronalover schreef:Hoe bedoel je Ketaki?
Dat hebben die mensen niet gedaan, maar een pijlstaart rog
Ketaki schreef:veronalover schreef:Hoe bedoel je Ketaki?
wat ik bedoel is dat sommige mensen het helemaal NIET erg vonden en zelfs zijn tijd werd om te overlijden.
en dat vind ik gewoon NIET gepast ( om netjes te zeggen)
het is gewoon een ongeluk, en het is gewoon helaas NIET meer te herstellen, maar om hem de dood in te wensen vind ik gewoon grof
veronalover schreef:Dat heb ik ook altijd gedacht![]()
Maar wat ik vind is dat hij gerust naar de dieren toe kan gaan, maar om er mee te gaan
'worstelen', oppakken, aaien en weet ik veel wat.. laat die dieren toch gewoon hun
gang gaan.. en til ze niet op of ga er mee worstelen
Hoe bedoel je Ketaki?
hallow schreef:veronalover schreef:Dat heb ik ook altijd gedacht![]()
Maar wat ik vind is dat hij gerust naar de dieren toe kan gaan, maar om er mee te gaan
'worstelen', oppakken, aaien en weet ik veel wat.. laat die dieren toch gewoon hun
gang gaan.. en til ze niet op of ga er mee worstelen
Hoe bedoel je Ketaki?
jij geeft je paard toch ook wel eens een tik met de zweep? de ene harder dan de ander? je geeft je hond toch ook wel een correctietrekje aan de lijn omdat hij niet doorloopt o.i.d ?
dit is niet heel veel anders hoor.. krokodillen zijn agressieve dieren waar je niet zomaar naast kan gaan staan.
dus voor zijn en de veiligheid van de omstanders(cameraman bijv.) pakt hij ze op.
veiligheid voor alles toch?