Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Electra63 schreef:BigOne schreef:FvD 6 zetels en die gaan naar ?
Dezelfde zes uitvreters die de afgelopen jaren elke keer elkaar de zetel toegespeeld hebben om hun vergoeding te houden.
1 Lidewij de Vos
2 Thierry Baudet
3 Gideon van Meijeren
4 Freek Jansen
5 Ralf Dekker
6 Pepijn van Houwelingen
Yep, maar niemand die dat interesseert. Een beetje hetzelfde als de PVV-Kamerleden, die zelden in de Kamer aanwezig zijn.
fransje23 schreef:Ik heb hem nog niet geluisterd maar dit is een podcast over de 10 nieuwe steden https://d66.nl/podcast/tiennieuwesteden/
Elisa2 schreef:fransje23 schreef:Rutte heeft zijn telfonspray laten staan waardoor wederom de VVD niet is heel erg afgestraft.
Het glijd er gewoon weer van af..
Dit snap ik trouwens ook niet..vind Dilan ook niet echt een fijne politicus. Snap ook niet waarom de VVD altijd zo groot blijft.
Benzz schreef:Ik vind het best erg, dat zowel een Timmermans als een Kaag het niet voor elkaar krijgen om NL te overtuigen van hun leiderschap. Beiden enorm goede bestuurders. Maar blijkbaar vind Nl intelect iets heel engs.
Winged schreef:Intellect is niks mis mee. Ik denk dat Wilders ook behoorlijk wat kennis en kunde heeft. En hij weet het begrijpelijk te brengen.
Ik ben het totaal niet met zijn standpunten eens... maar hij is wel te volgen voor iedereen.
Gruis schreef:Winged schreef:Intellect is niks mis mee. Ik denk dat Wilders ook behoorlijk wat kennis en kunde heeft. En hij weet het begrijpelijk te brengen.
Ik ben het totaal niet met zijn standpunten eens... maar hij is wel te volgen voor iedereen.
Is dat omdat hij zaken helder kan uitleggen, of omdat hij ze veel te gesimplificeerd voorstelt?
Elisa2 schreef:fransje23 schreef:Ik heb hem nog niet geluisterd maar dit is een podcast over de 10 nieuwe steden https://d66.nl/podcast/tiennieuwesteden/
Ben benieuwd waar die tien nieuwe steden moeten gaan komen en of er nog land overblijft om paarden te kunnen blijven houden in Nederland..
mvdende schreef:Helaas, voor mij z'n beetje de allerslechtste partij dreigt gewonnen te hebben: D66.... dag auto (rekeningrijden kan ik absoluut NIET betalen, rijdt belachelijk veel km met een Fiat Panda van nu €22 wegenbelasting per maand, dat zou minimaal het 3 dubbele gaan worden)
Eigen risico verhogen, dag eten....want dat betekent gewoon wéér €30 per maand extra ofzo en ik betaal al €220 per maand nu..
Zo jammer dit...
mvdende schreef:Helaas, voor mij z'n beetje de allerslechtste partij dreigt gewonnen te hebben: D66.... dag auto (rekeningrijden kan ik absoluut NIET betalen, rijdt belachelijk veel km met een Fiat Panda van nu €22 wegenbelasting per maand, dat zou minimaal het 3 dubbele gaan worden)
Eigen risico verhogen, dag eten....want dat betekent gewoon wéér €30 per maand extra ofzo en ik betaal al €220 per maand nu..
Zo jammer dit...

Cer schreef:Nou ja, eerder GroenLinks/PvdA of Ja21, volgens dit plaatje toch?
Bij D66 gaan de middeninkomens er het meest op vooruit, en de lage iets meer dan de hoge, als ik het goed lees (maar ik blijf rood een rare kleur vinden in dit staatje)
Maar over het algemeen gaat iedereen erop vooruit?