Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friezenfan2 schreef:Ik zie letterlijk mijn hele tuin in de fik vliegen omdat die omvalt ofzo.
Telpeva schreef:Germie, als ooit alle stroom uitvalt en niemand meer tv kan kijken, kan jij nog altijd je favoriete soap serie bingewatchen!
8nnemiek schreef:Er zijn niet zo veel modellen met V2G of V2H, en ook weinig laadpalen die het ondersteunen.
En die zijn helaas zo duur dat het vaak gunstiger is om een goedkopere auto + thuisaccu te kopen.
Het werkt ook vooral in specifieke situaties, bijvoorbeeld ‘s zomers wil je de auto overdag laden, en dat werkt alleen als je kan thuiswerken of bv diensten draait of parttime werkt.
Ik vind het een top idee hoor, maar denk dat het geen mega succes wordt vanwege de beperkingen tov een thuisaccu.
Telpeva schreef:Het was een woordgrap Germie, juist met de bedoeling de boel een beetje op te vrolijken, beledigen was niet mijn doel sorry als dat zo over kwam
germie schreef:Telpeva schreef:Het was een woordgrap Germie, juist met de bedoeling de boel een beetje op te vrolijken, beledigen was niet mijn doel sorry als dat zo over kwam
Wij hebben hier al eens een stroomuitval gehad van een aantal uren waarbij ook het mobiele netwerk geraakt was. Dus ook bellen of internetten ging niet. Dan zie je ineens mensen gezellig op straat met elkaar praten en veel kaarsen aangaan in de huizen.
friezenfan2 schreef:https://www.denkvooruit.nl/bereid-je-vo ... wing/radio
Als ik dit lees denk ik dat de radio het nog doet. Hoe geen idee. Ze zullen wel op een generator de studio laten draaien.
Wat ik me wel af vraag is of er dan continue uitzending zal zijn of elke uur of elke 30 minuten? Want je gaat je noodradio niet de hele dag aan laten staan denk ik.