Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Zolang er over de misinformatie ook de meningen verdeeld zijn hoeft niemand over een ander te bepalen wat degene wel of niet mag delen. We leven gelukkig in een vrij land en dicators geven alleen maar ellende.
Avalanche schreef:Elisa2 schreef:Zolang er over de misinformatie ook de meningen verdeeld zijn hoeft niemand over een ander te bepalen wat degene wel of niet mag delen. We leven gelukkig in een vrij land en dicators geven alleen maar ellende.
Feiten zijn gewoon te checken. Iets is waar of het is dat niet. Daar verandert een mening niet zoveel aan.
Elisa2 schreef:Ligt natuurlijk geheel aan je bronnen en ook feiten veranderen nog weleens naar verloop van tijd als er nieuwe inzichten/ onderzoeken zijn.
Stephanie schreef:Wie zegt dat ik mij zorgen maak? Volgens mij is het eerste dat ik in dit topic zei dat je je niet druk moet maken om dingen waar je geen invloed op het... Anyways ik ben zeer belezen op het onderwerp MiCaR en CBDC. Als mensen in dit topic willen geloven dat dit enkel berust op bangmakerij... Dan gaan bepaalde mensen hier van een koude kermis thuiskomen.
Overigens Avalanche... Je kent mij niet eens. Ik ben zeer succesvol internationaal op het gebied van FinTech. Ook heb ik 7 journalistieke awards op mijn naam staan en twee HBO studies afgerond waarvan een cum laude. Ik ben gewoon een kritische denker en hol niet achter de massa aan.
Stephanie schreef:Wie zegt dat ik mij zorgen maak? Volgens mij is het eerste dat ik in dit topic zei dat je je niet druk moet maken om dingen waar je geen invloed op het... Anyways ik ben zeer belezen op het onderwerp MiCaR en CBDC. Als mensen in dit topic willen geloven dat dit enkel berust op bangmakerij... Dan gaan bepaalde mensen hier van een koude kermis thuiskomen.
Overigens Avalanche... Je kent mij niet eens. Ik ben zeer succesvol internationaal op het gebied van FinTech. Ook heb ik 7 journalistieke awards op mijn naam staan en twee HBO studies afgerond waarvan een cum laude. Ik ben gewoon een kritische denker en hol niet achter de massa aan.
Heb ik altijd gelijk? Zeker niet, ik heb namelijk ook niet de tijd om alles zelf te fact checken. Zo val je ook wel eens voor iets wat achteraf niet waar blijkt. Daarom is het handig dat er dingen zijn zoals de media. Ik ben ook maar een mens met een wereldvisie. Het is alleen zo jammer dat de massa waar jij zeker toebehoort een ander geluid direct als wappie moet bestempelen. Kortzichtig en respectloos.
Avalanche schreef:Nee. Het geen wat het een feit maakte was er altijd al. We hebben gewoon meer geleerd en verouderde informatie is dan idd misinformatie geworden.
Elisa2 schreef:Omdat beide dooddoeners zijn die normale volwassen discussies onmogelijk maken.
Respecteer dat iemand een andere mening heeft en ga niet schermen met feiten of alles beter weten. Uiteindelijk is er niemand die ALLES weet en de wereld zou een stuk mooier zijn als meer mensen zich dat zouden realiseren.