eenitraM schreef:YouTube is voor velen gemakkelijker en toegankelijker. Ik deel even de stream._San87_ schreef:Voor hen die het interessant vinden, Biden gaat zo live op CNN.
[ Video ]
Goeie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:YouTube is voor velen gemakkelijker en toegankelijker. Ik deel even de stream._San87_ schreef:Voor hen die het interessant vinden, Biden gaat zo live op CNN.
[ Video ]
pien_2010 schreef:Loretta schreef:En dan straks komt er een cyber attack terug.
Dan zitten wij er mee
Vind je daarom dat we het moeten laten als het westen hiemee te maken heeft?
Loretta schreef:pien_2010 schreef:
Vind je daarom dat we het moeten laten als het westen hiemee te maken heeft?
Om eerlijk te zijn zou ik niet weten wat het beste is.
Maar je gaat niet lachen als 3 dagen het betalingsverkeer plat ligt, de elektriciteitsvoorziening een week in grote delen van Europa plat ligt, waterleidingen niet werken en noem maar wat dingen op.
Ja jullie zitten het wel uit op het Franse platteland. Maar ik zou niet graa een dergelijke situatie in een stad als Parijs mee maken.
Loretta schreef:Om eerlijk te zijn zou ik niet weten wat het beste is.
Maar je gaat niet lachen als 3 dagen het betalingsverkeer plat ligt, de elektriciteitsvoorziening een week in grote delen van Europa plat ligt, waterleidingen niet werken en noem maar wat dingen op.
Ja jullie zitten het wel uit op het Franse platteland. Maar ik zou niet graag een dergelijke situatie in een stad als Parijs mee maken.
Artimes schreef:_San87_ schreef:Echt giga protesten in St. Petersburg. Staat helemaal vol daar.
Waar zie je dat?
pien_2010 schreef:Loretta schreef:Om eerlijk te zijn zou ik niet weten wat het beste is.
Ja jullie zitten het wel uit op het Franse platteland. Maar ik zou niet graag een dergelijke situatie in een stad als Parijs mee maken.
Het probleem is Loretta dat niemand weet wat het beste is. Alleen het westen is militair behoorlijk verzwakt. Dat was iets waar Trump gelijk in had, dat de EU meer aan defensie zou moeten besteden. Dat is niet gebeurt dus er hangt toch wel heel erg veel van de reactie vd VS af komende dagen. Wordt Rusland uitgesloten van het dollar geld systeem bv?
China laat Rusland met rust en Rusland China. Dus twee grote niet democratische landen hebben een verbond gesloten. Dat is buitengewoon zorgelijk. Het zou hier wel eens kunnen gaan om de toekomst van de wereldorde en dus vooral van het westen en in het bijzonder van West-Europa.
Dus 3 dagen het betalingsverkeer plat is voor niemand leuk, maar het gaat om veel grotere belangen. Snap je wat ik bedoel? Je hebt gelijk mensen die op het platteland zitten, zitten altijd het beste tijdens oorlogstijd. Dat is een feit. Neemt niet weg dat wij ons hier vooral zorgen maken hoe het met West Europa zal gaan in de toekomst. Poetin is totaal onverantwoordelijk en zeer gevaarlijk bezig. Zijn Chinese evenknie laat hem gaan. Maar het is nog niet gedaan .
Dus wat de oplossing is weet ik ook niet. Maar duidelijk is dat Europa en het westen hebben liggen slapen en dat al een te lange tijd. Dat is wijsheid achteraf.
Goed nieuws van St Petersburg.
pien_2010 schreef:Ik zie dat eerder hackers doen, wellicht van Rusland zelf. Zoals ik gisteren al schreef volgens mijn contact zijn de meeste jongeren tegen Poetin in Rusland. Zij zijn actief op social media en kijken amper staats television.
pien_2010 schreef:Ik zie dat eerder hackers doen, wellicht van Rusland zelf. Zoals ik gisteren al schreef volgens mijn contact zijn de meeste jongeren tegen Poetin in Rusland. Zij zijn actief op social media en kijken amper staats television.
_San87_ schreef:Artimes schreef:
Waar zie je dat?
Twitter.
https://twitter.com/ragipsoylu/status/1 ... 7%2F7%2F25
Op Pushkin square wordt ook geprotesteerd:
https://twitter.com/AVindman/status/149 ... 7%2F9%2F25