Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:https://www.telegraaf.nl/nieuws/1847232 ... gn_id=A100
Even een aantal duidelijke mogelijke gevolgen van het "onschuldige" lachgas.
Shaggy09 schreef:Je hebt geen antwoord op mij gegeven want je ging niet echt bepaald inhoudelijk op mijn post in, je begon over wiet terwijl ik het over XTC had. Want het legaliseren van XTC is aan de orde momenteel.
oomens schreef:Shaggy09 schreef:Je hebt geen antwoord op mij gegeven want je ging niet echt bepaald inhoudelijk op mijn post in, je begon over wiet terwijl ik het over XTC had. Want het legaliseren van XTC is aan de orde momenteel.
Is dat serieus aan de orde? Volgens mij is zelfs cannabis nog niet gelegaliseerd. Het wordt slechts formeel gedoogd, maar dat is echt wat anders.
karuna schreef:Ook onder invloed van xtc stappen mensen in de auto. Zelfde resultaat. En ik ben gewoon tegen legalisering. Heb ik al meer gezegd en ook waarom. Ik ga niet nog een keer mijn post neertikken.
sureido schreef:Karuna waarom zet je een link neer van het meest extreme? Echt letterlijk in alle dagelijkse gebruiken kan ik je nu een link geven met een dode of ander extreem gebruik. Dooddoener again!
karuna schreef:Antwoord had ik al gegeven wat betreft het gebruik en de rest. Ja er zijn mensen die onder invloed van wiet uit een raam springen, of een drukke weg overlopen enz. Of in de auto stappen en met hun stoned kop iemand platrijden
of zichzelf.
karuna schreef:https://www.telegraaf.nl/nieuws/1847232 ... gn_id=A100
Memories schreef:karuna schreef:https://www.telegraaf.nl/nieuws/1847232 ... gn_id=A100
Je realiseert je hopelijk wel dat 100(!!) ballonnen per dag geen normale recreatieve gebruikershoeveelheid is?
karuna schreef:Topic was bedoeld voor alle meningen. Dus ook die van iemand die tegen gebruik van verdovende middelen is.
En als topic om over gevolgen van te praten. En die link zet ik neer. Simpel zat
karuna schreef:Topic was bedoeld voor alle meningen. Dus ook die van iemand die tegen gebruik van verdovende middelen is.
En als topic om over gevolgen van te praten. En die link zet ik neer. Simpel zat
Shaggy09 schreef:karuna schreef:Topic was bedoeld voor alle meningen. Dus ook die van iemand die tegen gebruik van verdovende middelen is.
Mening mag je geven, maar wat jij doet is gewoon een link neer kwakken met 'kijk maar het is slecht!!' en als wij dan vervolgens in discussie willen gaan om te verklaren hoe het zit dan reageer je niet meer.
Wat wil je precies, vraag ik mij af?
karuna schreef:ga fijn door met voor drugs zijn hier. Kansloos dit, ga me niet verdedigen voor mijn mening die jullie niet aanstaat. Geen zin in keer op keer herhalen. Kan mijn tijd nuttiger gebruiken. Ga maar feestje vieren hier