Electra63 schreef:Ach ik las vandaag nog op SM dat Henk Bres ervan overtuigd is dat er fraude is gepleegd bij de verkiezingen. De PVV had moeten winnen, want iedereen die hij kent heeft PVV gestemd.
Henk Bres.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbiezira schreef:Maar als je mening ergens op gebaseerd is en je er achter staat, zou je in principe toch geen last moeten hebben van tegengas? Dan verdedig je jouw mening met argumenten, heel simpel.
Mensen die partijen stemmen die niet gevestigde orde/oppositie zijn zeggen maar al te graag dat het goed is dat die eens wat tegengas geven tegen de gevestigde orde, maar op het moment dat ze zelf tegengas krijgen dan is dat bashen. Tja.
Prrrr schreef:Edit: Ik pik een zinnetje uit dat stuk in Trouw: "Claim niet beleid, maar claim de gevoelens van de mensen, dan zit je gebakken." Dat is precies wat ik bedoelde.
Prrrr schreef:Zou me erg verbazen als alle Baudet-stemmers Houellebecq hebben gelezenNee. Zijn mening is niet mainstream. Hij wordt als tegengeluid herkend en mensen die tegengeluid waarderen, stemmen vervolgens FvD. Maar of ze ook zijn mening volgen, dat lijkt me zeer te betwisten.
Edit: Ik pik een zinnetje uit dat stuk in Trouw: "Claim niet beleid, maar claim de gevoelens van de mensen, dan zit je gebakken." Dat is precies wat ik bedoelde.
Prrrr schreef:Zou me erg verbazen als alle Baudet-stemmers Houellebecq hebben gelezenNee. Zijn mening is niet mainstream. Hij wordt als tegengeluid herkend en mensen die tegengeluid waarderen, stemmen vervolgens FvD. Maar of ze ook zijn mening volgen, dat lijkt me zeer te betwisten.
Edit: Ik pik een zinnetje uit dat stuk in Trouw: "Claim niet beleid, maar claim de gevoelens van de mensen, dan zit je gebakken." Dat is precies wat ik bedoelde.
Prrrr schreef:Boras schreef:Ik ging de mist in met mijn quote.
Ik denk dat Nanninga zich in haar positie terecht zorgen maakt.
Als dit lang zo doorgaat denk ik dat Nanninga haar lidmaatschap opzegt. Die is niet zo gezeglijk van huis uit en dit zijn niet haar standpunten.