Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bridgetF schreef:Ik heb ook zoiets als die put er inderdaad in één dag is geboord, waarom dan niet met die zelfde boor allemaal dunne putten strak tegen elkaar, die elkaar iets overlappen en je krijgt vanzelf een grote put.
Maar er zal best goed over nagedacht zijn, zij hebben er immers verstand en hun willen vast ook die tegenslagen niet.
Tenminste ik neem aan dat ze niet aan commercieel belang denken om het zo veel mogelijk te rekken om eraan te verdienen. (we leven in een soms wel rare wereld) Ik hoop op een snelle en voorspoedig einde van dit drama.
bridgetF schreef:Ik heb ook zoiets als die put er inderdaad in één dag is geboord, waarom dan niet met die zelfde boor allemaal dunne putten strak tegen elkaar, die elkaar iets overlappen en je krijgt vanzelf een grote put.
Maar er zal best goed over nagedacht zijn, zij hebben er immers verstand en hun willen vast ook die tegenslagen niet.
Tenminste ik neem aan dat ze niet aan commercieel belang denken om het zo veel mogelijk te rekken om eraan te verdienen. (we leven in een soms wel rare wereld) Ik hoop op een snelle en voorspoedig einde van dit drama.
Kwanyin schreef:Ja, ik denk maar: de allerbeste wereldwijd zitten op dit project om het in juiste banen te leiden. Mensen die jarenlang gestudeerd hebben, mensen die gelijkaardig projecten zoals de Chileense mijnwerkers hebben gedaan. Experten. Als zij het nodig vinden om de operatie op deze manier te doen en niet denken “hé, laat ik er gewoon een paar gaten naast boren”, dan zal daar een héél goede reden voor zijn. Ik denk ook dat geld hier van geen belang is en dat dit zeker niet hun portefeuille spekt, integendeel denk ik zelfs. Maar hoe erg het ook voor het jongetje is, de veiligheid van iedereen is van even groot belang. Je wilt niet dat de boel instort met nog meer mensen beneden.