Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kana schreef:Ben ik de enige in dit topic die dat dus echt niet ziet gebeuren? Trump die wint? Kan het me echt echt niet voorstellen.
Emmaa_ schreef:Als Trump NC en Florida verliest kan hij zelfs nog winnen als hij bv New Hampshire en Nevada pakt. Echt alles is mogelijk eigenlijk.
Littera schreef:Emmaa_ schreef:Als Trump NC en Florida verliest kan hij zelfs nog winnen als hij bv New Hampshire en Nevada pakt. Echt alles is mogelijk eigenlijk.
Ik ben heel benieuwd wat er gebeurt als hij niet wint. Of hij dan echt gaat zeggen dat hij de uitslag niet accepteert en of er rellen ontstaan.
Maar eigenlijk is mijn voorgevoel dat Clinton wint en dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen.
Emmaa_ schreef:_Reneee schreef:Bij een stembureau in Florida is geschoten.. Twee mensen gewond geraakt. Gaat lekker al daar.
Heb je daar een bron van?
musiqolog schreef:Littera schreef:In Kentucky en Indiana ligt Trump nu voor, geen verrassing.
Nee, maar de marge waarmee wel....
En Wisconsin wordt nu ook spannend, terwijl die staat vooraf veilig leek voor Clinton.
Het lijkt er dus op dat nog heel, heel veel meer blanke mensen op Trump hebben gestemd dan we dachten.
Emmaa_ schreef:_Reneee schreef:Bij een stembureau in Florida is geschoten.. Twee mensen gewond geraakt. Gaat lekker al daar.
Heb je daar een bron van?
HorseTimeXL schreef:Kijken jullie via NOS of via CNN live met beelden bedoel ik dan.
Cha gek genoeg denk ik, dat een schiet partij ergens wel te verwachten was. Het zou me niet verbazen laat ik het zo zeggen in Amerika