Trump of Clinton

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilary Clinton vs. Donald Trump

Clinton
1250 (90%)
Trump
130 (9%)

Totaal aantal stemmen: 1380

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:23

Als Trump NC en Florida verliest kan hij zelfs nog winnen als hij bv New Hampshire en Nevada pakt. Echt alles is mogelijk eigenlijk.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:24

Kana schreef:
Ben ik de enige in dit topic die dat dus echt niet ziet gebeuren? Trump die wint? Kan het me echt echt niet voorstellen.

Wij konden ons ook niet voorstellen dat hij genomineerd zou worden. Of dat niemand binnen de partij hem zou stoppen. Zo ver is het ook gekomen. Ik kan me niet voorstellen waarom één persoon Trump zou stemmen, maar het zijn er tientallen miljoenen. Dan is de winst vandaag toch ook mogelijk?

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:26

Emmaa_ schreef:
Als Trump NC en Florida verliest kan hij zelfs nog winnen als hij bv New Hampshire en Nevada pakt. Echt alles is mogelijk eigenlijk.

Ik ben heel benieuwd wat er gebeurt als hij niet wint. Of hij dan echt gaat zeggen dat hij de uitslag niet accepteert en of er rellen ontstaan.

Maar eigenlijk is mijn voorgevoel dat Clinton wint en dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:26

Bij Jensen zat een man die tot nu toe alle presidenten goed had voorspeld en die zei Trump. Het zou me niks verbazen als hij het wordt. De meeste Amerikanen denken heel anders dan wij. Al heb ik in juni een oud Amerikaans echtpaar gesproken en die begrepen écht niet dat een man als Trump het zo ver geschopt heeft.

Rennie89

Re: Trump of Clinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:28

Ik vrees zelf ook voor trump helaas... ik hoop dat het niet zo is .

StonedRomy

Ik ga wel de hele nacht wakker blijven. Ben al de hele avond bezig met mijn vrienden in California en de spanning is duidelijk te merken.

Anoniem

Littera schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik ben heel benieuwd wat er gebeurt als hij niet wint. Of hij dan echt gaat zeggen dat hij de uitslag niet accepteert en of er rellen ontstaan.

Maar eigenlijk is mijn voorgevoel dat Clinton wint en dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen.

Ik denk niet dat Trump zelf gelijk begint te roepen dat mensen de straten op moeten, maar ik denk dat hij zeker wel aanhangers heeft die radicaal/boos genoeg zijn om dit heftig te gaan beprotesteren. Ik denk in ieder geval dat het geen rustige overgang gaat worden.

SinneJ

Ik vrees ook voor Trump.. ik denk dat we ons best voorbereiden op het ergste, misschien nu nog wat slapen zolang het kan :D morgen zal het moeilijker zijn als we zeker weten dat het om zeep is

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:29

Het is afgelopen jongens. Trump gaat ook New Hampshire pakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:30

De nieuwste exit polls zeggen nu weer dat Florida een hoge hispanic turnout heeft, dat zou kunnen betekenen dat Clinton hem toch pakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:31

musiqolog schreef:
Het is afgelopen jongens. Trump gaat ook New Hampshire pakken.

Rustig aan, dat is wel erg voorbarig. Als Clinton Florida wint dan moet Trump alsnog door een hele hoop hoepels springen om het voor elkaar te krijgen. Als Florida naar Clinton gaat, gaat NC wss ook naar Clinton.

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:32

De staten die nu aan het tellen zijn hebben bij elkaar 23 electoral votes (kiesmannen)
Om te winnen heeft een kandidaat er 270 nodig.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:33

In Kentucky en Indiana ligt Trump nu voor, geen verrassing.

Anoniem

Jester_ schreef:
Kana schreef:
Ben ik de enige in dit topic die dat dus echt niet ziet gebeuren? Trump die wint? Kan het me echt echt niet voorstellen.

Ik ook niet, maargoed heeft iemand ooit bedacht dat er mensen zouden klagen over zwarte piet? :+ nee ik ook niet

Brexit zag ik ook niet aankomen...

HorseTimeXL

Littera schreef:
Ik ga kijken hoe lang ik wakker kan blijven, stiekem heb ik wel een zwak voor historische momenten en wil ik 'live' meemaken wie de president wordt. :o

Hier ook haha

Nee precies ik bedoel ik ging slapen met dit zit wel goed. Werd wakker met een totaal andere uitslag en dat ws ook nihil

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:37

Bij een stembureau in Florida is geschoten.. Twee mensen gewond geraakt. Gaat lekker al daar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:37

_Reneee schreef:
Bij een stembureau in Florida is geschoten.. Twee mensen gewond geraakt. Gaat lekker al daar.

Heb je daar een bron van?

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:38

Emmaa_ schreef:
_Reneee schreef:

Heb je daar een bron van?

Ik ben ook wel benieuwd, ik heb alleen gelezen van de schietpartij vlak bij LA waardoor een stembureau werd geschoten gesloten.
Laatst bijgewerkt door Littera op 09-11-16 01:39, in het totaal 3 keer bewerkt

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:38

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:39

Littera schreef:

Nee, maar de marge waarmee wel....

En Wisconsin wordt nu ook spannend, terwijl die staat vooraf veilig leek voor Clinton.

Het lijkt er dus op dat nog heel, heel veel meer blanke mensen op Trump hebben gestemd dan we dachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:40

musiqolog schreef:
Littera schreef:

Nee, maar de marge waarmee wel....

En Wisconsin wordt nu ook spannend, terwijl die staat vooraf veilig leek voor Clinton.

Het lijkt er dus op dat nog heel, heel veel meer blanke mensen op Trump hebben gestemd dan we dachten.

Eens, maar er zijn nog steeds nog maar 1% van de stemmen geteld dus zou er echt nog niet al te veel in vastbijten. Als de cijfers zo blijven is de marge inderdaad veel groter dan verwacht.

_Reneee

HorseTimeXL

Kijken jullie via NOS of via CNN live met beelden bedoel ik dan.

Cha gek genoeg denk ik, dat een schiet partij ergens wel te verwachten was. Het zou me niet verbazen laat ik het zo zeggen in Amerika

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:41

HorseTimeXL schreef:

Cha gek genoeg denk ik, dat een schiet partij ergens wel te verwachten was. Het zou me niet verbazen laat ik het zo zeggen in Amerika

CNN. Ik vind het bij NOS eigenlijk altijd te lang duren en de verslaggeving niet scherp genoeg. Het valt me al een tijdje op dat ze de verkiezingen als 1 groot spelletje zien en dat ergert me echt enorm.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 01:42

HorseTimeXL schreef:

Het is al de tweede.