Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilayda schreef:Kan iemand de naam van die jongen in pb naar mij doen aub. Ben nu wel nieuwschierig geworden
Danique schreef:Leffroi schreef:[ Afbeelding ]
Was jij ook niet een van de mensen die mij net 'niet helemaal goed' noemde, of zelfs 'gestoord' omdat ik een grapje maakte..?
Leffroi schreef:Danique schreef:Was jij ook niet een van de mensen die mij net 'niet helemaal goed' noemde, of zelfs 'gestoord' omdat ik een grapje maakte..?
Niet 3 sec. Nadat het gebeurd is nee. Men begint nu langzaam te ontdooien, zo ook ik. Er is nu meer duidelijkheid, rust en kalmte.
Leffroi schreef:Danique schreef:Was jij ook niet een van de mensen die mij net 'niet helemaal goed' noemde, of zelfs 'gestoord' omdat ik een grapje maakte..?
Niet 3 sec. Nadat het gebeurd is nee. Men begint nu langzaam te ontdooien, zo ook ik. Er is nu meer duidelijkheid, rust en kalmte.
Kaus schreef:Ik vind ook niet dat de overvaller er vol overtuiging voor is gegaan.
Heel luguber gezegd, maar als ie echt aandacht had willen hebben, had ie of zich zelf, of iemand anders neer moeten schieten. Deze actie is, in vergelijking met wat je ziet in de wereld), niet extreem.
Finliox schreef:Leffroi schreef:
En nu verwacht je excuses?
Serieus? Je noemt iemand onterecht gestoord, doet vervolgens hetzelfde en bied niet eens je excuses aan?