Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Wat voor aktie zouden jullie zinvol vinden?
russel schreef:Bewuster stemmen, maar daar zijn zat topics van op bokt.
Alles wat VVD stemt, denkt dat ze bij de elite horen, maar juist de elite wordt rijker door de crisis en de gewone man heeft dat NOG steeds niet door, al die jaren! Zij betalen de rekening.
Of de gewoontestemmers, de geloofsovertuigers die automatisch een christelijke partij kiezen, zonder kritisch te kijken wat ze nu eigenlijk stemmen....
Maar mijn oma voorspelde dit allemaal 35 jaar geleden en over 20 jaar zullen we de gebakken peren gaan eten.....helaas!
Amy77 schreef:russel schreef:Bewuster stemmen, maar daar zijn zat topics van op bokt.
Alles wat VVD stemt, denkt dat ze bij de elite horen, maar juist de elite wordt rijker door de crisis en de gewone man heeft dat NOG steeds niet door, al die jaren! Zij betalen de rekening.
Of de gewoontestemmers, de geloofsovertuigers die automatisch een christelijke partij kiezen, zonder kritisch te kijken wat ze nu eigenlijk stemmen....
Maar mijn oma voorspelde dit allemaal 35 jaar geleden en over 20 jaar zullen we de gebakken peren gaan eten.....helaas!
russel schreef:Alles wat VVD stemt, denkt dat ze bij de elite horen, maar juist de elite wordt rijker door de crisis en de gewone man heeft dat NOG steeds niet door, al die jaren! Zij betalen de rekening.
Dani schreef:Ja, en alle PVV-stemmers zijn dom en zitten in de bijstand, Groenlinks-stemmers zijn vegetarisch, Wakker Dier-stemmers zijn veganistisch, SP-stemmers zijn naïef, en 50-plus-stemmers zijn rijke bejaarden. Dan hebben we die vooroordelen maar alvast gehad.
Babsiej schreef:Ik stem ook VVD en heb ook geen topfunctie hoor bij een bank of wat.
Ik heb een nieuwe auto gekocht en die is gewoon van mij. Net als onze nieuwe keuken en de auto van vriendlief. Alles gewoon gespaard en toen gekocht.
Snap niet zo goed wat geld lenen met de VVD te maken heeft.
Iedereen moet inleveren, dat moest ik ook toen meneer Balkenende nog premier was.
Loretta schreef:De VVD is er niet voor deze hardwerkende Nederlanders, maar is er voor de topmanagers en bankdirecteuren met hoge salarissen en bonussen.
LadyMadonna schreef:Nieuwe auto, nieuwe keuken....
Zonder in je portomonee te willen kijken schiet er toch door mijn hoofd: VVD'er, geld zat.
En daar zal he ongewtwijfeld hard voor gewerkt hebben, maar op basis van die post behoor je niet tot de minima die het nu juist zo moeilijk heeft
Babsiej schreef:Maar wij hebben het ook absoluut niet slecht, maar iedereen moet inleveren.
Babsiej schreef:Tevens vond ik het belangrijk dat de werkende mensen er meer op vooruit gaan en onder andere de wajong herzien zou worden.
LadyMadonna schreef:Nieuwe auto, nieuwe keuken....
Zonder in je portomonee te willen kijken schiet er toch door mijn hoofd: VVD'er, geld zat.
En daar zal he ongewtwijfeld hard voor gewerkt hebben, maar op basis van die post behoor je niet tot de minima die het nu juist zo moeilijk heeft
MarlindeRooz schreef:En ik spreek uit ervaring want mijn paps is er zo een...