Zal even kijken..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Jawel:
11.38 uur: Politie meldt zaterdagmiddag met de kaart te komen met daarop de route die de vader van Ruben en Julian aflegde voor hij zelfmoord pleegde in Doorn.
11.32 uur: Er zijn minder vrijwilligers op komen dagen voor de zoektocht in de bossen bij Doorn dan de organisatie had verwacht. Op dit moment zijn er zo'n 100 mensen.
10.30 uur: Vrijwilligers overleggen over zoektocht in bossen bij Doorn. Vanaf 11.00 uur zal weer gezocht worden. Daarbij wordt ook het gebied langs de Rijn bij Amerongen onder de loep genomen. Mogelijk dat daar de waterpolitie meehelpt.
xMarloes schreef:Triest dit. Maar het verhaal wat ik heb gehoord, met die scheiding en dat die man er zo slecht uit kwam, denk ik eerlijk gezegd dat mensen indd zulke dingen gaan doen. Hoe triest het ook is. Die man wilde gewoon gelukkig zijn en ook zijn kinderen nog bij zich hebben.
Mannen komen vaak bij een scheiding er zo slecht vanaf.... vooral met kinderen...
Het maakt dit natuurlijk niet goed, zeker niet. Maar toch kan ik het wel een beetje begrijpen... Deze man had denk ik gewoon hulp nodig en een betere regeling, wilde dit voorkomen worden...
Hoop wel dat de jongens in goede gezondheid terug worden gevonden. Of in iedergeval gevonden... Want dit is ook echt vreselijk zo.
XFiemoX schreef:Ben ik met je eens.
Ik vind dat het voor mannen ook net zo eerlijk verdeeld zou moeten worden kom op zeg ook al kun je niet meer samen door een deur en er ook niet meer mee samen kan wonen/leven. Maar dan nog je bent samen ouder over je eigen kinderen dan hoor je als 2 volwassenen normaal erover te praten en een regeling die voor beiden even naar wens is. Ik zelf zou het echt niet kunnen hoor om mijn kinderen zoveel mogelijk van hun vader te ontnemen, ze hebben even veel recht om met hun vader als met hun moeder te zijn.
[***] schreef:XFiemoX schreef:Ben ik met je eens.
Ik vind dat het voor mannen ook net zo eerlijk verdeeld zou moeten worden kom op zeg ook al kun je niet meer samen door een deur en er ook niet meer mee samen kan wonen/leven. Maar dan nog je bent samen ouder over je eigen kinderen dan hoor je als 2 volwassenen normaal erover te praten en een regeling die voor beiden even naar wens is. Ik zelf zou het echt niet kunnen hoor om mijn kinderen zoveel mogelijk van hun vader te ontnemen, ze hebben even veel recht om met hun vader als met hun moeder te zijn.
Ik vind juist dat getrek aan kinderen en loyaliteitspelletjes omwille van de ouders en waar die recht op denken te hebben niet kunnen. Belang van de ouders zou niet moeten voorgaan op dat van de kinderen.
Laptopmuis schreef:Iemand had gezegd (weet niet meer wie of waar op het nieuws) dat de man een vriendin had in Midden-Limburg en daar nog was geweest voordat die zelfmoord pleegde. Hij had de kinderen toen ook bij zich?
NatasjavE schreef:Een man die zelfmoord pleegt doet dat niet vanwege een slechte omgangsregeling. Het kan het laatste zetje zijn maar dat is nooit de oorzaak.
Meestal ligt daar echt een depressie aan tengrondslag.
Heeft deze man geen brief achtergelaten? Vindt het zo vreemd dat de kinderen echt weg lijken te zijn en niet gevonden zijn vlak bij de vader(Zoals je helaas weleens vaker ziet bij dit soort gezinsdrama's)
Anoeska27 schreef:Op RTV Utrecht is daar om 7 uur wel iets over gezegd. Weet het niet letterlijk meer, maar het was zoiets als: of er een afscheidsbrief is gevonden kan ik niet zeggen in kader van het onderzoek. Maar mocht er een brief gevonden zijn dan staat daarin niets vermeld over de verblijfplaats van de jongens.
Jolliegirl schreef:Ik volg dit topic even.
Waar zijn nu alle paragnosten die het altijd zo goed weten?
Waarom helpen die nu niet mee... Die kunnen dit soort dingen toch ontraadselen?
Zwaar trieste zaak dit... Ik denk dat de kindjes niet meer in leven zijn....
lieveli schreef:Op bokt zit toch een paragnost? Die heeft contact met Andre Hazes, kon vertellen dat zijn zoon niet zijn zoon is én toen er een lichaam werd gevonden hier in de buurt wist zij het ook al eerder.
Ik weet alleen niet meer wie dat was...