2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:44

Oh joh, wist helemaal nietd at je een post weg kon halen..wel wijzigen..vandaar dat ik t al zo vreemd vond ;)
Zal even kijken..

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:47

Super! :-)

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 23:09

22.00 uur: De vrijwillige zoekploegen gaan zaterdag vanaf 11.00 uur verder speuren naar Ruben en Julian. Startpunt Doornse Gat. Er zijn 450 vrijwilligers nodig.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 11:54

Zijn er verder na laatste x geen updates meer ???

Pffffft wat duurt het lang |( :O

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 11:59

Triest dit. Maar het verhaal wat ik heb gehoord, met die scheiding en dat die man er zo slecht uit kwam, denk ik eerlijk gezegd dat mensen indd zulke dingen gaan doen. Hoe triest het ook is. Die man wilde gewoon gelukkig zijn en ook zijn kinderen nog bij zich hebben.
Mannen komen vaak bij een scheiding er zo slecht vanaf.... vooral met kinderen...
Het maakt dit natuurlijk niet goed, zeker niet. Maar toch kan ik het wel een beetje begrijpen... Deze man had denk ik gewoon hulp nodig en een betere regeling, wilde dit voorkomen worden...

Hoop wel dat de jongens in goede gezondheid terug worden gevonden. Of in iedergeval gevonden... Want dit is ook echt vreselijk zo.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 12:00

Jawel:

11.38 uur: Politie meldt zaterdagmiddag met de kaart te komen met daarop de route die de vader van Ruben en Julian aflegde voor hij zelfmoord pleegde in Doorn.

11.32 uur: Er zijn minder vrijwilligers op komen dagen voor de zoektocht in de bossen bij Doorn dan de organisatie had verwacht. Op dit moment zijn er zo'n 100 mensen.

10.30 uur: Vrijwilligers overleggen over zoektocht in bossen bij Doorn. Vanaf 11.00 uur zal weer gezocht worden. Daarbij wordt ook het gebied langs de Rijn bij Amerongen onder de loep genomen. Mogelijk dat daar de waterpolitie meehelpt.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 12:06

verootjoo schreef:
Jawel:

11.38 uur: Politie meldt zaterdagmiddag met de kaart te komen met daarop de route die de vader van Ruben en Julian aflegde voor hij zelfmoord pleegde in Doorn.

11.32 uur: Er zijn minder vrijwilligers op komen dagen voor de zoektocht in de bossen bij Doorn dan de organisatie had verwacht. Op dit moment zijn er zo'n 100 mensen.

10.30 uur: Vrijwilligers overleggen over zoektocht in bossen bij Doorn. Vanaf 11.00 uur zal weer gezocht worden. Daarbij wordt ook het gebied langs de Rijn bij Amerongen onder de loep genomen. Mogelijk dat daar de waterpolitie meehelpt.

Waar vind je dit?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 12:20

Ben ik met je eens :j .
Ik vind dat het voor mannen ook net zo eerlijk verdeeld zou moeten worden kom op zeg ook al kun je niet meer samen door een deur en er ook niet meer mee samen kan wonen/leven. Maar dan nog je bent samen ouder over je eigen kinderen dan hoor je als 2 volwassenen normaal erover te praten en een regeling die voor beiden even naar wens is. Ik zelf zou het echt niet kunnen hoor om mijn kinderen zoveel mogelijk van hun vader te ontnemen, ze hebben even veel recht om met hun vader als met hun moeder te zijn.
xMarloes schreef:
Triest dit. Maar het verhaal wat ik heb gehoord, met die scheiding en dat die man er zo slecht uit kwam, denk ik eerlijk gezegd dat mensen indd zulke dingen gaan doen. Hoe triest het ook is. Die man wilde gewoon gelukkig zijn en ook zijn kinderen nog bij zich hebben.
Mannen komen vaak bij een scheiding er zo slecht vanaf.... vooral met kinderen...
Het maakt dit natuurlijk niet goed, zeker niet. Maar toch kan ik het wel een beetje begrijpen... Deze man had denk ik gewoon hulp nodig en een betere regeling, wilde dit voorkomen worden...

Hoop wel dat de jongens in goede gezondheid terug worden gevonden. Of in iedergeval gevonden... Want dit is ook echt vreselijk zo.

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 12:38

Iemand had gezegd (weet niet meer wie of waar op het nieuws) dat de man een vriendin had in Midden-Limburg en daar nog was geweest voordat die zelfmoord pleegde. Hij had de kinderen toen ook bij zich?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 12:48

XFiemoX schreef:
Ik vind dat het voor mannen ook net zo eerlijk verdeeld zou moeten worden kom op zeg ook al kun je niet meer samen door een deur en er ook niet meer mee samen kan wonen/leven. Maar dan nog je bent samen ouder over je eigen kinderen dan hoor je als 2 volwassenen normaal erover te praten en een regeling die voor beiden even naar wens is. Ik zelf zou het echt niet kunnen hoor om mijn kinderen zoveel mogelijk van hun vader te ontnemen, ze hebben even veel recht om met hun vader als met hun moeder te zijn.

Ik vind juist dat getrek aan kinderen en loyaliteitspelletjes omwille van de ouders en waar die recht op denken te hebben niet kunnen. Belang van de ouders zou niet moeten voorgaan op dat van de kinderen.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 13:00

Een man die zelfmoord pleegt doet dat niet vanwege een slechte omgangsregeling. Het kan het laatste zetje zijn maar dat is nooit de oorzaak.
Meestal ligt daar echt een depressie aan tengrondslag.

Heeft deze man geen brief achtergelaten? Vindt het zo vreemd dat de kinderen echt weg lijken te zijn en niet gevonden zijn vlak bij de vader(Zoals je helaas weleens vaker ziet bij dit soort gezinsdrama's)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 13:08

[***] schreef:
XFiemoX schreef:

Ik vind juist dat getrek aan kinderen en loyaliteitspelletjes omwille van de ouders en waar die recht op denken te hebben niet kunnen. Belang van de ouders zou niet moeten voorgaan op dat van de kinderen.

Maar is hier dan rekening gehouden met het belang van de kinderen?
Kinderen hebben het soms ook beter bij de vader dan bij de moeder. Maar vaders komen er toch vaak slecht uit omdat een moeder er meer mee heeft? :?
Of om de man dwars te zitten? Een soort machtspositie??

Ik denk dat dit indd een gezinsdrama is geworden...
Laatst bijgewerkt door xMarloes op 11-05-13 13:18, in het totaal 1 keer bewerkt

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 13:12

Nee zijn ex woont hier in neerbeek. En ja toen waren de kinderen nog bij hem.

Ik ben het trouwens eens dat mannen bij een scheiding echt schandalig worden uitgekleed tegenwoordig.... En het is zo makkelijk om als moeder een vader in diskrediet te brengen..

Laptopmuis schreef:
Iemand had gezegd (weet niet meer wie of waar op het nieuws) dat de man een vriendin had in Midden-Limburg en daar nog was geweest voordat die zelfmoord pleegde. Hij had de kinderen toen ook bij zich?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 13:21

Er zal vast wel meer aan vooraf zijn gegaan dat ie zelfmoord gepleegd heeft.
En volgens de Telegraaf schijnt er wel een soort afscheidsbrief te zijn alleen daar willen ze niet echt iets over kenbaar maken.
NatasjavE schreef:
Een man die zelfmoord pleegt doet dat niet vanwege een slechte omgangsregeling. Het kan het laatste zetje zijn maar dat is nooit de oorzaak.
Meestal ligt daar echt een depressie aan tengrondslag.

Heeft deze man geen brief achtergelaten? Vindt het zo vreemd dat de kinderen echt weg lijken te zijn en niet gevonden zijn vlak bij de vader(Zoals je helaas weleens vaker ziet bij dit soort gezinsdrama's)

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 13:46

Alleen aan wat telegraag schrijft hecht ik persoonlijk 0,0 waarde. Helaas in soortgelijke heftige situatie in zeer nabije kring meegemaakt wat een sensatiebeluste flutkrant het is, zonder uberhaubt feiten te melden. Alleen ging het toen om moord ipv zelfmoord.

Maar dat is mijn ervaring, vind het een soort krantversie van prive en de story..

Hoop dat het vandaag wat oplevert..

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 14:38

Zoals ik al eerder hier neergezet heb:
Anoeska27 schreef:
Op RTV Utrecht is daar om 7 uur wel iets over gezegd. Weet het niet letterlijk meer, maar het was zoiets als: of er een afscheidsbrief is gevonden kan ik niet zeggen in kader van het onderzoek. Maar mocht er een brief gevonden zijn dan staat daarin niets vermeld over de verblijfplaats van de jongens.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 15:29

Mijn oma denkt dat ze misschien wel in de Rijn gedumpt zijn, omdat hij over de rijnbrug heeft gereden. Ik hoop dat ze de route snel bekend gaan maken, dan heeft het zoeken misschien meer effect.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 15:36

Weer drie updates:

14.11 uur: Er is regelmatig telefonisch contact tussen de organisatie van de zoektocht en de loco-burgemeester van Utrechtse Heuvelrug.

13.59 uur: Het eerste deel van de zoektocht is afgelopen en de vrijwilligers gaan terug naar het verzamelpunt. Daarna zal in een ander deel van het bos worden gezocht.

12.19 uur: Op de voetbalclub van Ruben, v.v. Jonathan in Zeist, wordt zaterdag meegeleefd met de familie van de vermiste jongetjes. Zo is de huldiging van een winnend team afgeblazen en staat de muziek uit. Wel wordt er gewoon gevoetbald.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 15:41

Ik volg dit topic even.

Waar zijn nu alle paragnosten die het altijd zo goed weten?
Waarom helpen die nu niet mee... Die kunnen dit soort dingen toch ontraadselen?

Zwaar trieste zaak dit... Ik denk dat de kindjes niet meer in leven zijn.... :n

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 15:43

Jolliegirl schreef:
Ik volg dit topic even.

Dat is precies wat ik dacht. Als die hele wereld dus waar is, waarom kunnen ze dan nu niet helpen? :o

Ik vrees ook voor het leven van de kinderen, als ze ergens vast zitten is er een kans dat ze leven, maar de kans dát ze vastzitten is erg klein in mijn ogen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 15:44

Laten we aub niet weer over paragnosten beginnen. Daar is al een discussie over geweest.
Lijkt me niet handig daar weer een rel over te beginnen :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 15:44

Jolliegirl schreef:
Ik volg dit topic even.

Hé, ja, nu je het zegt :oo Slim :)*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 15:46

Op bokt zit toch een paragnost? Die heeft contact met Andre Hazes, kon vertellen dat zijn zoon niet zijn zoon is én toen er een lichaam werd gevonden hier in de buurt wist zij het ook al eerder.

Ik weet alleen niet meer wie dat was...

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 15:47

lieveli schreef:
Op bokt zit toch een paragnost? Die heeft contact met Andre Hazes, kon vertellen dat zijn zoon niet zijn zoon is én toen er een lichaam werd gevonden hier in de buurt wist zij het ook al eerder.

Ik weet alleen niet meer wie dat was...

Er zijn wel meerdere mensen paragnost óf zeggen dat ze het zijn .. Maar ik denk dat die mensen allang iets van zich hadden laten horen dan hoor.