MyHorseGirl schreef:Aantal bokkers hier vinden seks met dieren dus niet eens zo walgelijk? Mensen, wat is er met jullie aan de hand?
Seks met dieren.. Echt wat voor een zieke geest heb je dan? Blijkbaar mannen (daar ga ik nu even vanuit, bij undercover in Nederland was het ook een man) die gewone vrouwen niet aan kunnen. Hebben iets nodig wat geen weerstand kan bieden.
Sorry hoor, maar een l*l van een man die ze niet voelen? Daar gaat het toch helemaal niet om, het gaat toch om het idee? Dat je uberhaupt de behoefte hebt om het te doen? Dat je in staat bent om dat bij een dier te doen? Het is ook al aantal keer voorgekomen dat mannen dood in een stal zijn tegengekomen omdat ze seks wilden hebben met een paard. Kregen dus letterlijk een doodsschop. Geef die paarden eens ongelijk. En dan zeggen dat die dieren het toch niet voelen. Paarden/koeien vinden het ook niet fijn als de dierenarts met zijn arm in hun achterste gaan. Dan gaan ze vaak ook loeien of angstig kijken. Goh gek.
Echt walgelijk. Walgelijk. Mensen die zeggen dat het niet erg is, laat jezelf alsjeblieft nakijken.
Ik vind het walgelijk maar besef dat ik het walgelijk vind door de omgeving waarin ik ben opgegroeid, de normen en waarden die mij zijn aangeleerd en dat dat niet wil zeggen dat dat zaligmakend is. Dat besef heb ik echter door de jaren heen gekregen omdat ik over de hele wereld gereisd hebt. Dan merk je pas dat alles wat je zelf heel normaal vind, ergens anders niet zo normaal is, maar ook andersom, dat iets wat wij absoluut not done vinden, ergens anders een volksgewoonte kan zijn waar niemand twee keer over nadenkt.