Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:29

Peppertree schreef:
Nee hoor, ook als ze geinsemineerd worden. Bij drachtcontrole. Temperatuur meten doe ik ook regelmatig zonder dat er iets is. Is eigenlijk ook 'verkrachting'.

Ik heb een cursus insemineren gedaan. Ook allemaal misbruik?

Ik zeg dat niet.
En ik noemde even de meest voorkomende dingen op.
En als ik denk dat er een VA moet komen, dan bel ik de VA.
En die is 2 x gekomen, 1 x om te luisteren en een pijnstilling, en daarna een opvoeling..
Maar zelf met mn klauwtjes erin.. Nee :')

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:29

Aantal bokkers hier vinden seks met dieren dus niet eens zo walgelijk? Mensen, wat is er met jullie aan de hand?

Seks met dieren.. Echt wat voor een zieke geest heb je dan? Blijkbaar mannen (daar ga ik nu even vanuit, bij undercover in Nederland was het ook een man) die gewone vrouwen niet aan kunnen. Hebben iets nodig wat geen weerstand kan bieden.

Sorry hoor, maar een l*l van een man die ze niet voelen? Daar gaat het toch helemaal niet om, het gaat toch om het idee? Dat je uberhaupt de behoefte hebt om het te doen? Dat je in staat bent om dat bij een dier te doen? Het is ook al aantal keer voorgekomen dat mannen dood in een stal zijn tegengekomen omdat ze seks wilden hebben met een paard. Kregen dus letterlijk een doodsschop. Geef die paarden eens ongelijk. En dan zeggen dat die dieren het toch niet voelen. Paarden/koeien vinden het ook niet fijn als de dierenarts met zijn arm in hun achterste gaan. Dan gaan ze vaak ook loeien of angstig kijken. Goh gek.

Echt walgelijk. Walgelijk. Mensen die zeggen dat het niet erg is, laat jezelf alsjeblieft nakijken.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:30

vuurneon schreef:
Brrrrr kicken op vieze velletjes :') brrrrr hahaha

Misschien bevatten ze wel heel veel vitamientjes die goed voor de huid zijn

:') :r _O-

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 16:30

Ik heb zelf niet zo veel verstand over het honden gedrag. maar ik denk in het filmpje dat het hier onder rijden valt.
Als de hond seks wilt hebben bijt hij het vrouwtje lichtjes.

(volgens mij, ik weet niet of ik het goed heb)

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:30

Jessix schreef:
quera schreef:
Peppertree: bij mij valt misbruik onder mishandeling.

Zo mee eens! :j Ik snap niet waarom er allemaal andere voorbeelden bij gehaald moeten worden van mishandeling. Natuurlijk is het een soms erger als het ander, maar daar gaat het nu toch niet om? Het gaat nu over seks met dieren. Als iemand is verkracht zegt je toch ook niet "ah gelukkig leef je nog!"

En je laatste woorden zeggen precies waar het probleem ligt: je vermenselijkt het paard. Een paard is geen "iemand", en heeft ook nog nooit gevraagd om geïnsemineerd te worden ipv natuurlijk gedekt, heeft ook nog nooit gevraagd om die ene bepaalde hengst omdat ze verliefd is op die ene knappe zwarte, en weet het verschil niet tussen een dierenarts die opvoelt, een eigenaar die temperatuurt, of de buurman die aan zijn gerief komt.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:31

Ik hoef mijzelf niet na te kijken hoor :) ben kerngezond in de bovenkamer, kan uitstekend redeneren en besef dat de 'ieuw' gevoelens vooral komen door de roze bril die wij cultuur noemen. Rationeel kan ik het wel beredeneren en begrijpen. Maar door mijn westerse opvoeding roept het uiteraard een 'jakkes' emotie op.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:33

MyHorseGirl schreef:
Aantal bokkers hier vinden seks met dieren dus niet eens zo walgelijk? Mensen, wat is er met jullie aan de hand?

Seks met dieren.. Echt wat voor een zieke geest heb je dan? Blijkbaar mannen (daar ga ik nu even vanuit, bij undercover in Nederland was het ook een man) die gewone vrouwen niet aan kunnen. Hebben iets nodig wat geen weerstand kan bieden.

Sorry hoor, maar een l*l van een man die ze niet voelen? Daar gaat het toch helemaal niet om, het gaat toch om het idee? Dat je uberhaupt de behoefte hebt om het te doen? Dat je in staat bent om dat bij een dier te doen? Het is ook al aantal keer voorgekomen dat mannen dood in een stal zijn tegengekomen omdat ze seks wilden hebben met een paard. Kregen dus letterlijk een doodsschop. Geef die paarden eens ongelijk. En dan zeggen dat die dieren het toch niet voelen. Paarden/koeien vinden het ook niet fijn als de dierenarts met zijn arm in hun achterste gaan. Dan gaan ze vaak ook loeien of angstig kijken. Goh gek.

Echt walgelijk. Walgelijk. Mensen die zeggen dat het niet erg is, laat jezelf alsjeblieft nakijken.

Ik vind het walgelijk maar besef dat ik het walgelijk vind door de omgeving waarin ik ben opgegroeid, de normen en waarden die mij zijn aangeleerd en dat dat niet wil zeggen dat dat zaligmakend is. Dat besef heb ik echter door de jaren heen gekregen omdat ik over de hele wereld gereisd hebt. Dan merk je pas dat alles wat je zelf heel normaal vind, ergens anders niet zo normaal is, maar ook andersom, dat iets wat wij absoluut not done vinden, ergens anders een volksgewoonte kan zijn waar niemand twee keer over nadenkt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:34

MyHorseGirl schreef:

Gaan je emoties een beetje met je op de loop, meis :D?

Dit topic is echt exact hetzelfde als het pedofielentopic van een tijdje terug. Grappig, is dat wel.

vuurneon

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:36

Valt mij nog mee dat Godwin's law nog niet volledig naar voren is gekomen :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:38

vuurneon schreef:
Valt mij nog mee dat Godwin's law nog niet volledig naar voren is gekomen :P

Zal ik je dan maar even tegemoet komen :D?

Dit doet me echt denken aan een bepaald persoon in Duitsland om en nabij 1935. Disclaimer: Grapje dus :').

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:39

Dat was ook bij de beesten af natuurlijk :')

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:40

Nou..Nu dus wel :+

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:41

1935?
of 1945?

:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:42

vuurneon schreef:
Dat was ook bij de beesten af natuurlijk :')

appelflap, daar ging mijn cola _O-.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:43

Lieffiefi schreef:
1935?
of 1945?

Ga me nu niet vertellen dat ik je een geschiedenislesje moet geven, alsjeblieft ;(.

Maar goed, offtopic. Hoe ranzig ik het zelf ook vind, ik vind dierenseks niet per definitie iets slechts. Ik ben het dan ook met Vjestagirl eens :). Verhelderend, dat er ook mensen rationeel kunnen reageren, dat emotionele gedoe altijd, bah.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:44

_San87_ schreef:
Dit topic is echt exact hetzelfde als het pedofielentopic van een tijdje terug. Grappig, is dat wel.

Hhaha dat vind ik nou ook, alleen kan ik in dit topic wel weer rationeel erover denken.
En vind het wel een wagelijke bedoeling, maar goed heeft het paard/koe/ezel er geen last van.
Whatever, ze zullen echt niet denken " hee er word een pielemuis in mn doos gestopt, dat vind ik niet leuk"
Ik denk ook dat ze ook hoogstens jeuk zullen ervaren :+

En een hondje die zn vrouwtje gaat likken, waarschijnlijk zal hij/zij het nog lekker vinden smaken anders zouden ze niet door likken :')

Ach ja ieder hier zn eigen mening toch!

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:45

_San87 schreef:

Neehoor, dat valt nog best wel mee! Begrijp een aantal reacties wel die ik op mijn post heb gekregen, maar toch. Ik vind het zelf iets walgelijks. Hetzelfde als pedofilie. Zoek iemand van je eigen soort. Zo lastig is dat echt niet. Ik ben van mening dat dit soort mensen niet in staat zijn om met mensen van hun eigen leeftijd om te gaan, gewoon alsof er iets mis is in hun bovenkamer. Bizar.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:46

_San87_ schreef:
Lieffiefi schreef:
1935?
of 1945?

Ga me nu niet vertellen dat ik je een geschiedenislesje moet geven, alsjeblieft ;(.

Maar goed, offtopic. Hoe ranzig ik het zelf ook vind, ik vind dierenseks niet per definitie iets slechts. Ik ben het dan ook met Vjestagirl eens :). Verhelderend, dat er ook mensen rationeel kunnen reageren, dat emotionele gedoe altijd, bah.

:')
Nee, Vuurneon heeft me al een Nederlandse les gegeven/geleerd ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:47

MyHorseGirl schreef:
_San87 schreef:

Neehoor, dat valt nog best wel mee! Begrijp een aantal reacties wel die ik op mijn post heb gekregen, maar toch. Ik vind het zelf iets walgelijks. Hetzelfde als pedofilie. Zoek iemand van je eigen soort. Zo lastig is dat echt niet. Ik ben van mening dat dit soort mensen niet in staat zijn om met mensen van hun eigen leeftijd om te gaan, gewoon alsof er iets mis is in hun bovenkamer. Bizar.

Deze post bewijst wel weer dat je er eigenlijk niks/weinig van snapt. Dat is niet erg, maar blaas dan niet zo hoog van de toren :).

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:48

MyHorseGirl schreef:

Dat is juist het interessante; in bepaalde culturen is bestialiteit juist heel normaal. Daar ben je geen man als je leuter niet in een ezel hebt gehangen. Daar vinden ze homoseksualiteit weer 'daar zit een steekje los'. Ik ben mij daar erg bewust van, het culturele aspect. Ik kan ontzettend rationeel hiernaar kijken, juist door de kennis die ik heb.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 26-11-12 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Lieffiefi schreef:
_San87_ schreef:

:')
Nee, Vuurneon heeft me al een Nederlandse les gegeven/geleerd ;)

Mooi zo. Het is namelijk algemeen bekend dat Hitler in 1933/1934 aan de macht kwam.

MyHorseGirl

_San87_ schreef:
Deze post bewijst wel weer dat je er eigenlijk niks/weinig van snapt. Dat is niet erg, maar blaas dan niet zo hoog van de toren :).

Zucht. Okee, waarom snap ik er in jouw ogen niks van?

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:49

vuurneon schreef:
MyHorseGirl schreef:

Dat is juist het interessante; in bepaalde culturen is bestialiteit juist heel normaal. Daar ben je geen man als je leuter niet in een ezel hebt gehangen. Daar vinden ze homoseksualiteit weer 'daar zit een steekje los'.

Nee dat is zo. Daarom zeg ik ook 'ik vind' en 'ik ben van mening dat'.

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:49

Ik reageer maar niet op jou Vjestagirl! GELUKKIG snap ik jou niet..

Ik vind het echt wagelijk.
Ook al zou het niet pijn doen, hoe kan zo iets in je hoofd op komen om te doen? >;)

Wubbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:50

Opzich, als het je eigen dier is, en je doet t geen pijn (en ik vermoed dat je het snel genoeg merkt als je het wel pijn doet) dan zie ik het probleem niet zo...[/quote]

Pardon!!!!!!!