Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Weet je wellicht is het beter als je over, zeg een jaar of 10, jouw huidige ideeën hier komt toetsen aan de dan werkelijkheid voor je
Als 18 jarige zonder werk inwonend bij je moeder is het logisch dat je geen reel beeld hebt van het wel en wee van een jong gezin in de huidige maatschappij. En omdat je ook niet kan/wil kiezen voor een politiek die het dichtst bij jouw idealen staat is het eigenlijk allemaal nogal off topic wat je hier ten berde brengt.
Als je nu zou gaan stemmen sub titel op welke partij
Jouw antwoord geen
Dus over naar het onderwerp
Colorado schreef:Ik heb mijn mening gegeven, dat iedereen over mijn mening valt, daar kan ik niets aan doen. Ik verdedig mijn standpunt alleen en doe mee aan de discussie die ontstaan is.
Lovely schreef:Quellian, je maakt het alleen maar erger en je doet ook geen enkele poging om te begrijpen wat er naar voren gebracht wordt door anderen die iets anders vinden dan jij. Met dwarsliggen en alles maar kltn vinden verdoe je een hoop energie en je maakt jezelf er vooral chagrijnig mee, je eigen keuze natuurlijk.
Colorado schreef:Dat meerdere in het topic het met je eens bent betekend niet dat je geëmancipeerder bent dan ik, dat betekend dat er meerdere mensen zijn met een andere mening dan ik en met dezelfde mening als jij. En zo zijn er ook een aantal met een mening die deels hetzelfde is als die van mij.
Winged schreef:Die dingen zijn toch al lang aangeschaft? Toen met De Vries al? Gezien er op defensie al zoveel is bezuinigd ben ik het wel met je eens, eerst bezuinigen en dan duur spul binnen halen...
Winged schreef:sarabande schreef:De Vries was juist een groot voorstander van die dingen
Dat zeg ik toch ook? Dat ze toen al zijn aangeschaft?
PocoGaucha: Je bedoelt Brinkman? Met zijn partij voor de democratenburger of wat is het