Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Natuurlijk had ik dat allang geleerd,ze beloven van alles en veel komen ze niet na.
Maar Wilders praatte anders,je werd als het ware gewoon gehersenspoeld.Hij kwam zó geloofwaardig over,dan denk je;hij meent het echt,hij is niet zoals de andere.Big Mistake blijkt later.En wat betreft zijn geschreeuw toen om de hoofddoekjes?ik dacht,ach dat komt er niet doorheen,dus dat word straks allemaal vergeten en komt hij niet meer op terug.
Twiggy2008 schreef:gohya schreef:Natuurlijk had ik dat allang geleerd,ze beloven van alles en veel komen ze niet na.
Maar Wilders praatte anders,je werd als het ware gewoon gehersenspoeld.Hij kwam zó geloofwaardig over,dan denk je;hij meent het echt,hij is niet zoals de andere.Big Mistake blijkt later.En wat betreft zijn geschreeuw toen om de hoofddoekjes?ik dacht,ach dat komt er niet doorheen,dus dat word straks allemaal vergeten en komt hij niet meer op terug.
Maar hoezo praatte hij anders? Hoe kan het zijn dat jij dat zo ervaarde en ik totaal niet? Ik vond zijn geschreeuw eng en zielig tegelijk.
gohya schreef:Toen ik op Wilders stemde was ik niet dom of onwetend,maar goed gelovig.Ik trapte in zijn mooie praatjes,zij zouden niet aan de zorg komen,zij zouden zorgen voor meer blauw op straat.
Toen hij eenmaal de stemmen binnen had,bleken het allemaal leugens te zijn.Hij focust zich alleen maar op hoofdddoekjes,moslims,moskeën enz.Die man is door gedraait,die heeft een trauma gehad in zijn jeugdjaren,dat kan niet anders.
En ja,ik ben erin getrapt,samen met mij meerdere mensen.
Zaina schreef:gohya schreef:Toen ik op Wilders stemde was ik niet dom of onwetend,maar goed gelovig.Ik trapte in zijn mooie praatjes,zij zouden niet aan de zorg komen,zij zouden zorgen voor meer blauw op straat.
Toen hij eenmaal de stemmen binnen had,bleken het allemaal leugens te zijn.Hij focust zich alleen maar op hoofdddoekjes,moslims,moskeën enz.Die man is door gedraait,die heeft een trauma gehad in zijn jeugdjaren,dat kan niet anders.
Mijns inziens is dit altijd al het geval geweest hoor. Ik heb hem over die andere punten niet of nauwelijks horen praten.
Zaina schreef:gohya schreef:Toen ik op Wilders stemde was ik niet dom of onwetend,maar goed gelovig.Ik trapte in zijn mooie praatjes,zij zouden niet aan de zorg komen,zij zouden zorgen voor meer blauw op straat.
Mijns inziens is dit altijd al het geval geweest hoor. Ik heb hem over die andere punten niet of nauwelijks horen praten.
annabell8 schreef:Ik heb ook geen enkele vertrouwen in dat zootje in Den Haag,ze beloven gouden bergen maar als het puntje bij het paaltje komt...zitten ze er alleen voor zichzelf.Maakt niet uit welke partij,ze stellen altijd teleur.
sarabande schreef:annabell8 schreef:Ik heb ook geen enkele vertrouwen in dat zootje in Den Haag,ze beloven gouden bergen maar als het puntje bij het paaltje komt...zitten ze er alleen voor zichzelf.Maakt niet uit welke partij,ze stellen altijd teleur.
Dit is volledige kul, volg eens een paar hardwerkende 2e kamerleden van een van de serieuze partijen.
annabell8 schreef:Weet je wat kul is? Al die lui die in dat zogenaamde oprechte harde werken stinken van onze politieke leiders. Al dat harde werken zet enorm veel zoden aan de dijk,dat is wel duidelijk. Maar je mening geven staat er op dit forum vaak garant voor dat je even naar beneden gehaald wordt door mensen die alles schijnbaar heel goed weten.Valt me op dat dit altijd dezelfde mensen zijn trouwens die alles zo goed weten,dat ze zelf nog niet in Den Haag zitten verbaasd me. Dan wordt je al snel uitgemaakt voor dom en onwetend,nou dan is een heel groot deel van Nederland dom en onwetend want veel mensen denken niet al te positief over het groepje mensen dat nu ons land zo goed op weg helpt.
Ik vraag me dan ook af waar de echte idealisten zijn in Den Haag,en als ze er zijn verneem ik er weinig van.
annabell8 schreef:Je moet beter lezen,het staat er in begrijpelijke Nederlandse taal ,maakt me niet uit wat je ervan vindt,het is mijn mening en ik ben niet bang om die te geven. Ook niet als ik daarom onwetend ben in jouw ogen. En hoe denk jij te weten dat ik de politiek niet volg? Jij weet echt veel...