Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alet74 schreef:Als werkende ouder je kind laten sporten is inderdaad lastig. Ik dacht altijd dat er veel op woensdag zou zijn, maar dat is niet zo. Veel sporten zijn op de dinsdag en donderdag, terwijl veel werkende ouders juist dan aan het werk zijn (veel zijn woensdag en vrijdag vrij).
Sandeman schreef:Mijn zus werkt ook niet en heeft geen kinderen. Haar partner is de kostwinner. Overdag is ze druk met de honden en op de manege.
Nou ik teken ervoor.
Ik werk al bijna 20 jaar, maar als ik een leuke vent tegenkomt die genoeg verdient zeg ik zo me baan op. Heerlijk.
Twiggy2008 schreef:Patty, dat kan ook, tuurlijk, maar je moet wel regelen dat iemand je kind er heen brengt e.d. Ik zou nu echt niet weten wie dat kan doen in mijn geval, 2 a 3x per week. Kan niet altijd verwachten dat ze met anderman's moeder mee gaat.
Sandeman schreef:Nee ze draagt geen steentje bij. Ze zorgt voor de honden, doet boodschappen, maakt het huis schoon, strijkt en noem maar op.
Wat een domme opmerking zeg. En wat dan nog, als je partner nou zat verdient...
Ik zoek nog een rijke vent die van paarden en poezen houdt..
PattyOosten schreef:Twiggy2008 schreef:Patty, dat kan ook, tuurlijk, maar je moet wel regelen dat iemand je kind er heen brengt e.d. Ik zou nu echt niet weten wie dat kan doen in mijn geval, 2 a 3x per week. Kan niet altijd verwachten dat ze met anderman's moeder mee gaat.
Hoezo? Mijn zoon zat bijvoorbeeld op voetbal. Dat was trainen op maandagavond en woensdagmiddag en spelen op zaterdag. Ik was vrij op woensdag en ik werkte ook geen avonden of weekenden, ik kon dus prima mijn zoon zelf naar zijn clubje brengen.
Delphi schreef:Goh Boefje ik vind het ook wel erg kort door de bocht! Ik denk dat je het sowieso per geval moet bekijken! Er zijn wel degelijk mensen met lichamelijke problemen die niet mogen/kunnen werken hoe graag ze het ook willen. Natuurlijk zijn er mensen die het als excuus gebruiken om niet te hoeven werken, maar die verpesten het wel voor de mensen die echt niet meer kunnen werken.
Ik zit zelf ook thuis vanwege lichamelijke problemen. Ik MAG niet meer werken. Ik heb met 28 weken zwangerschap in het ziekenhuis gelegen met vroegtijdige weeen. Ik moet nu bedrust houden. Zou ik nu dan zo 'stoer' moeten zijn om alle adviezen van de artsen in de wind te slaan en maar te gaan werken?
PattyOosten schreef:Twiggy2008 schreef:Patty, dat kan ook, tuurlijk, maar je moet wel regelen dat iemand je kind er heen brengt e.d. Ik zou nu echt niet weten wie dat kan doen in mijn geval, 2 a 3x per week. Kan niet altijd verwachten dat ze met anderman's moeder mee gaat.
Hoezo? Mijn zoon zat bijvoorbeeld op voetbal. Dat was trainen op maandagavond en woensdagmiddag en spelen op zaterdag. Ik was vrij op woensdag en ik werkte ook geen avonden of weekenden, ik kon dus prima mijn zoon zelf naar zijn clubje brengen.