Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kazan schreef:bij de rechtbank het zelfde,een NL vermoord iemand die krijgt 20jaar een buitenlander (marrokaan etc,etc,) doet hetzelfde en die krijgt maar 3jaar gewoon weg omdat IEDEREEN bang is voor ze.
janesmith schreef:Marokkanen zijn geen ras, dus dat kan nooit racisme zijn.
FaberSmid schreef:janesmith schreef:Marokkanen zijn geen ras, dus dat kan nooit racisme zijn.
Wat voor een ras bent u dan wel niet? Of mag men u ook maar discrimineren en rascistisch, omdat u geen ras bent? Maar een mengelsmoes kruizing, zoals europeanen en american zijn.
sarabande schreef:het is een bekend verschijnsel dat gegijzelden een band met hun gijzelnemers krijgen, zie Patricia Hurst als meest extreme voorbeeld.
Nicolletje schreef:sarabande schreef:het is een bekend verschijnsel dat gegijzelden een band met hun gijzelnemers krijgen, zie Patricia Hurst als meest extreme voorbeeld.
Als je liefhebber hiervan bent of interesse hierin hebt, er is een nieuw boek uit geschreven door de minnares van Saddam Hoessein. Terwijl die vent en zijn consorten haar echtgenoot het land uit joeg, haar dochter verkrachtte en haar familie en vrienden uitmoordde, bleef zij verliefd op hem.
sarabande schreef:Je woordenschat is wel erg beperkt he.
Ik vroeg waarom een politicus zoiets als propaganda gebruikt, het is nogal goedkoop en degene waar het over gaat is het er helemaal niet mee eens integendeel.
Het enige antwoord is weer het knuffelen en theedrinken, heel overtuigend hoor
Nicolletje schreef:Tja, ik ben nu halverwege het 2e filmpje en mijn mening is dat bepaalde politici verzanden in hun eigen intelligentie.
Wilders simplificeert het door een voorbeeld aan te halen waarmee hij zijn boodschap wil overbrengen en in plaats van dat ze proberen de inhoud van zijn boodschap te begrijpen, gaan ze de bewoordingen van zijn boodschap aanvallen.
Hiermee komt zijn boodschap in verdrukking omdat de discussie nu verder gaat over verkrachtingen.
Faye, dat gaat zeker over die vrouw met burka? Lees vooral "De maatschappij heeft telefonisch excuses aangeboden aan de echtgenoot van de vrouw. " !!
http://www.omroepbrabant.nl/?news/13953 ... ikaab.aspx