Zal mij benieuwen wat hieruit gevormd gaat worden...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lante schreef:Ik denk dat een coalitie met de PVV daarin sowieso geen lang leven beschoren is, omdat Wilders iemand is die in mijn ogen niet in staat is samen te werken. Dat zie je ook al binnen de partij zelf, het feit dat niemand mocht reageren behalve Wilders zelf bijvoorbeeld en de verdeeldheid tussen sommige lijsttrekkers.
Duke schreef:Lante schreef:Ik denk dat een coalitie met de PVV daarin sowieso geen lang leven beschoren is, omdat Wilders iemand is die in mijn ogen niet in staat is samen te werken. Dat zie je ook al binnen de partij zelf, het feit dat niemand mocht reageren behalve Wilders zelf bijvoorbeeld en de verdeeldheid tussen sommige lijsttrekkers.
Op zich wel grappig te zien dat iedereen het met hem goed kan vinden (buiten de debatten om). Hij maakt met iedereen (in dit geval de andere lijststrekker) een praatje en lacht met iedereen. Als je de politici op de man af vragen wat ze van Wilders persoonlijk vinden, dan vinden ze hem allemaal een aardige vent. Dus ik denk juist dat hij wel goede sociale vaardigheden heeft. Ik denk dus dat het wel losloopt met zijn onkunde om te kunnen samenwerken.
upendo schreef:Tsja, dat akkefietje met Hero Brinkman getuigt niet van eenheid binnen de partij.
gvmf schreef:Ik denk dat er veel mensen op Paars-plus hopen.
gekkesies schreef:gvmf schreef:Ik denk dat er veel mensen op Paars-plus hopen.
Dat hoop ik met heel mijn hart en ziel!
Ik wil echt niet wonen in een land dat geleid wordt door VVD, PVV en CDA.
Ik word gewoon uitgelachen door mijn Engelse studiegenoten, omdat Wilders hier zo groot wordt.
Geeft voor mij wel aan dat we met een Wilders waar je niet omheen kan simpelweg een stom figuur gaan slaan in het buitenland.
gekkesies schreef:Ik denk dat 2 jaar ontzettend optimistisch is, ik geef het hooguit 6 maanden.![]()
Iedereen tevreden houden gaat inderdaad niet lukken met zulke enorme verschillen tussen links en rechts. Paars+ is voor mij ook niet ideaal, ik ben het nu eenmaal met zéér weinig van de VVD-standpunten eens, maar het is wel een middenweg waar ik mee kan leven.
gekkesies schreef:Ik denk dat 2 jaar ontzettend optimistisch is, ik geef het hooguit 6 maanden.![]()
Iedereen tevreden houden gaat inderdaad niet lukken met zulke enorme verschillen tussen links en rechts. Paars+ is voor mij ook niet ideaal, ik ben het nu eenmaal met zéér weinig van de VVD-standpunten eens, maar het is wel een middenweg waar ik mee kan leven.
upendo schreef:Tsja, dat akkefietje met Hero Brinkman getuigt niet van eenheid binnen de partij.