Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shilady schreef:vluchten vluchten als hij zou zou vluchten had hij het gelijk gedaan nadat hij haar had vermoord !
Heb ik al is gezegt het lijk uit het hotel gooien ofzo of iemand anders het laten verdoezelen....
sarabande schreef:Als joran mijn zoon geweest was had ik niet zijn hele leven mijn ogen dicht gedaan voor wat hij aan het worden was en ontkent hoe hij geworden was. Ik had hem opgevoed.
shilady schreef:Niet zn hele leven hoor ik geloof best dat hij natelie heeft gedumpt in de zee enzo.. Maar mij lijkt het gewoon echt alsof hij erin geluist word dit keer om toch gerechtigheid te krijgen van de zaak natelee ..
Kan me gewoon niet voorstellen dat hij zo dom is een lijk op zn kamer te laten liggen.
toot schreef:sarabande schreef:Als joran mijn zoon geweest was had ik niet zijn hele leven mijn ogen dicht gedaan voor wat hij aan het worden was en ontkent hoe hij geworden was. Ik had hem opgevoed.
Ik heb medelijden met joran, ik denk ook dat het een ongeluk was met natalee en dat hij een verkeerde keuze
heeft gemaakt door het lichaam te verstoppen.
Als er geen grote media circus om joran heen was maar hij gewoon behandeld was denk ik dat er nu niets meer aan de hand was.
Iedereen was geintereseerd in joran na de holloway zaak:
denk aan : uitnodigingen voor tv shows etc etc.
Ik vind het altijd moeilijk te verwoorden wat ik denk dus als er iets onduidelijk staat leg ik het beter uit.
Heino schreef:Enne, vrouwenhandel en afpersing bewezen? Waarom is hij daar dan nog niet voor veroordeeld? Of in elk geval vastgehouden?
shilady schreef:Als ik iemand vermoord en joran is in de buurt zou ik het bv wel overwegen het zo te laten lijken dat hij het heb gedaanken ik mooi uit de picture blijven en joran is toch al veel in het nieuws geweest kan ik mooi hem de schuld geven . Ik noem maar een voorbeeld
toot schreef:shilady schreef:Als ik iemand vermoord en joran is in de buurt zou ik het bv wel overwegen het zo te laten lijken dat hij het heb gedaanken ik mooi uit de picture blijven en joran is toch al veel in het nieuws geweest kan ik mooi hem de schuld geven . Ik noem maar een voorbeeld
Dat kan ook.
Maar denken jullie echt dat hij beter af is in de hell van een gevangenis
dan dat hij behandeling krijgt en dus echt onder ogen komt wat voor leed hij heeft toegrbracht
door het verstoppen van natalee?
Ik geloof dat psychologische pijn erger is dan een ratten staart naar binnen werken en elke dag tussen
de hardste mensen zitten. ... zo kom je er alleen maar geharder uit.
En met geharder bedoel ik je medeleven voor de mede mens uitwissen en geen vreemde meer
zijn voor geweld.
ThePast03 schreef:Aan de mensen die nu vragen: had je anders gereageerd als het je dochter was vraag ik: had je anders gereageerd als Joran je zoon was?
sarabande schreef:Als joran mijn zoon geweest was had ik niet zijn hele leven mijn ogen dicht gedaan voor wat hij aan het worden was en ontkent hoe hij geworden was. Ik had hem opgevoed.
Heino schreef:sarabande schreef:Als joran mijn zoon geweest was had ik niet zijn hele leven mijn ogen dicht gedaan voor wat hij aan het worden was en ontkent hoe hij geworden was. Ik had hem opgevoed.
Ik vind dit vrij beschuldigend richting Joran's moeder...
Ik stoor me er behoorlijk aan hoe jij in deze discussie staat Sarabande. Allerlei beschuldigingen uit je in het wilde weg, zelfs aan zijn moeder????!!!!!
toot schreef:Denk je niet dat elk mens weer kan genezen?
Tenminste dat hij weer in de maatschappij kan.
Om nog even terug te komen op vrouwenhandel en alle anderen crimineele dingen hij heeft gedaan na 2005.
Ik zou het anders doen maar wie neemt joran nou aan bij een baan?
Dan was voor hem denk ik de makkelijkste oplossing:
Dan maar je geld bij elkaar scharrelen met `misdaad`.
Heino schreef:Mindfields schreef:Ongelooflijk hier te lezen dat er mensen zijn die medelijden met Joran hebben............
Wie hebben dat dan?
Toot schreef:Ik heb medelijden met joran, ik denk ook dat het een ongeluk was met natalee en dat hij een verkeerde keuze
heeft gemaakt door het lichaam te verstoppen.
Als er geen grote media circus om joran heen was maar hij gewoon behandeld was denk ik dat er nu niets meer aan de hand was.
Heino schreef:Mindfields schreef:Ongelooflijk hier te lezen dat er mensen zijn die medelijden met Joran hebben............
Wie hebben dat dan?