Waarom discrimineert Geert Wilders wel of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Koopto666

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:33

Mindim schreef:
Nou ik hoorde vandaag toch iets vreemds en ik wil het hier toch even stellen, want het lijkt me sterk.
Ik was vanmiddag bij een vriendin en we kregen het over pasfoto's, waar je tegenwoordig onder strikt regelement op moet, haar achter de oren, niet lachen en dergelijke. Een vriend van haar moest op de foto voor een paspoort en werd tot 2 maal terug gestuurd naar de fotograaf, omdat de foto niet correct was. Hij kreeg de reglementen mee en tot zijn verbazing stond daar op dat een burka was toegestaan? Is dit waar? Weet iemand het antwoord?

dit is waar.
een hoofdoekje, keppeltje en andere geloofsovertuigings kleding stukken mogen ook. Iemand uit Spakenburg of Kampen of andere religieuze steden/dorpen mogen ook in klederdracht, als ze dat normaal ook dragen, compleet met mutsje op de pasfoto.
ik weet niet waarom het is, maar ik weet dat het zo is

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:36

Maar hoe gaat hij de immigratie dan stoppen?
Gaat hij zelf aan de grens staan en mensen tegenhouden?
Volgens mij zijn daar nederlandse en europese wetten voor en die kan de PVV zonder kamermeerderheid niet veranderen.

Maar nu gaat het weer over de PVV en volgens mij was dit topic over discriminatie.

Ik vind, maar dat heb ik geloof ik al 100 x gezegd, dat je iedereen niet over één kam mag/kan scheren.
Wie crimineel is moet streng gestraft worden, nationaliteit maakt wat mij betreft niet uit.
Wel moeten illegalen het land uitgezet worden, zij hebben inderdaad geen recht om hier te wonen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:37

Maar heeft een burka met het geloof te maken of is het een traditie van kledij om de man niet op te hitsen.

Klederdracht heeft ook met geloof te maken? Ik dacht altijd dat dat iets streekstyperends was.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:39

Laatst bijgewerkt door MamboBeach op 19-05-10 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:39

Electra63 schreef:
Maar hoe gaat hij de immigratie dan stoppen?
Gaat hij zelf aan de grens staan en mensen tegenhouden?
Volgens mij zijn daar nederlandse en europese wetten voor en die kan de PVV zonder kamermeerderheid niet veranderen.

Maar nu gaat het weer over de PVV en volgens mij was dit topic over discriminatie.

Ik vind, maar dat heb ik geloof ik al 100 x gezegd, dat je iedereen niet over één kam mag/kan scheren.
Wie crimineel is moet streng gestraft worden, nationaliteit maakt wat mij betreft niet uit.
Wel moeten illegalen het land uitgezet worden, zij hebben inderdaad geen recht om hier te wonen.

Welk recht heeft een persoon die Nederland binnen komt wandelen en de eerste de beste vrouw verkracht o.i.d? 0,0 in mijn ogen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:40

Keppel of hoofddoek kan ik nog inkomen, maar een burka, dan hoef je aan bijna alle andere punten niet te voldoen. Je ziet alleen de ogen, kunnen ze net zo goed niet op de pasfoto. En bij mij begonnen ze over een pluk haar dat achter mijn oren moest worden geschoven, zelfs de foto van mijn half jaar oude zoon werd gefotoshopt om aan de eisen te voldoen.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:41

Hij wil de link niet juist neerzetten... :?

Anoniem

Re: Waarom discrimineert Geert Wilders wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:42

Had ik vanmiddag ook, kreeg constant een link naar hoe je hier een antwoord kan neerzetten.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:44

Ik geloof niet dat er iemand even de grens oversteekt en dan de eerste beste vrouw neersteekt.
Zal best wel eens gebeurt zijn, maar ik geloof dat er ook gekke Nederlanders zijn, die zomaar iemand neersteken.
Ik heb weleens gelezen dat de meeste moorden in de relationele sfeer gebeuren en niet zomaar wordt je vermoord door een willekeurig persoon.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:46

Electra63 schreef:
Ik geloof niet dat er iemand even de grens oversteekt en dan de eerste beste vrouw neersteekt.
Zal best wel eens gebeurt zijn, maar ik geloof dat er ook gekke Nederlanders zijn, die zomaar iemand neersteken.
Ik heb weleens gelezen dat de meeste moorden in de relationele sfeer gebeuren en niet zomaar wordt je vermoord door een willekeurig persoon.

Bij wijze van, daarom de 10 jaar-grens...

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:48

Ik heb ff gekeken op de RTL site, maar ok, immigratie kost 7,2 miljard, als dat rapport klopt en dan, nu weet je dat, en wat gaat er dan nu gebeuren?

Ik zag gister ook bij DWDD een econoom, de VVD is de beste partij voor de economische groei, maar dat wil niet zeggen dat dat de beste keuze is voor iedereen. De bezuinigingen van de VVD treft vooral de zorg, onderwijs en politie.
Slecht voor het mileu etc. dus je kan wel naar de economische groei kijken, maar ten koste van wat gaat die economische groei?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:50

Adil18 schreef:
Electra63 schreef:

Bij wijze van, daarom de 10 jaar-grens...

Dus dat geldt dan niet voor die marokkaanse rotjochies die hier geboren zijn?
En volgens mij hebben de meeste mensen daar het meeste last van, als ik hier zo de verhalen leest op bokt.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:51

Electra63 schreef:
Ik heb ff gekeken op de RTL site, maar ok, immigratie kost 7,2 miljard, als dat rapport klopt en dan, nu weet je dat, en wat gaat er dan nu gebeuren?

Ik zag gister ook bij DWDD een econoom, de VVD is de beste partij voor de economische groei, maar dat wil niet zeggen dat dat de beste keuze is voor iedereen. De bezuinigingen van de VVD treft vooral de zorg, onderwijs en politie.
Slecht voor het mileu etc. dus je kan wel naar de economische groei kijken, maar ten koste van wat gaat die economische groei?

Ben ik met je eens...Laten we vooral nog meer schrappen bij de politie en het onderwijs, dat loopt allemaal zo toppie in Nederland :roll:

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:52

Electra63 schreef:
Dus dat geldt dan niet voor die marokkaanse rotjochies die hier geboren zijn?
En volgens mij hebben de meeste mensen daar het meeste last van, als ik hier zo de verhalen leest op bokt.

Die moeten gewoon de bak in net als alle andere...Daar hebben ze dan hun gelijkheid ;)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:54

OK, zijn we het toch nog ergens over eens :D .
Het was leuk, maar ik ga opruimen en naar bed, morgen weer werken.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:55

Electra63 schreef:
OK, zijn we het toch nog ergens over eens :D .
Het was leuk, maar ik ga opruimen en naar bed, morgen weer werken.

Ik ook...! Trusteh!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:55

Electra63 schreef:

Waarom zou dit rapport niet kloppen dan?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 06:41

geweldig dit rapport! :D

en dat wou ik dus al die tijd al aangeven! immigratiestop! kost teveel geld en laat ze eerst maar een de nederlanders gaan helpen!

mindim: ja helaas hoofddoek is op de foto toegestaan, en dan verwachten ze van kij (althans toen als beveiliger) dat ik ze uit elkaar hou met paspoorten :7
Maar als ik een petje opzet,met doodskoppen en de duivel dan moet ie af, of het nou mijn geloofsovertuiging is of niet....

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 07:19

Eigenlijk is Wilders ...... ook een extremist

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 07:31

alleen zie ik die nog niet zo heel snel terroristische aanslagen plegen :D

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 07:40

@ikdoemaarwat
En mensen die hier tijdelijk komen werken (en dus ook tijdelijk wonen), mag dat (in jouw ogen) ook niet meer, of zijn dat uitzonderingen?

Koopto666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 09:01

ikdoemaarwat schreef:

en dat wou ik dus al die tijd al aangeven! immigratiestop! kost teveel geld en laat ze eerst maar een de nederlanders gaan helpen!

mindim: ja helaas hoofddoek is op de foto toegestaan, en dan verwachten ze van kij (althans toen als beveiliger) dat ik ze uit elkaar hou met paspoorten :7
Maar als ik een petje opzet,met doodskoppen en de duivel dan moet ie af, of het nou mijn geloofsovertuiging is of niet....

Ken jij een geloof waarbij je een petje moet dragen met doodskoppen en de duivel erop dan?

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 09:55

KiWiKo schreef:
alleen zie ik die nog niet zo heel snel terroristische aanslagen plegen :D

Het begint bij een idee ......
Als hij zegt, dat een oorlog niet verkeerd is dan ben je al een eind op weg.

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 10:39

ikdoemaarwat schreef:

Ja, dat lijkt mij inderdaad ook lastig. Ons haar moet dan ook echt achter de oren, want de oren moeten zichbaar zijn. Als je een hoofddoekje op hebt, zijn de oren ineens niet meer belangrijk. Maar goed, ik geloof dat dit dan weer vanuit Amerika komt, maar blijft apart.

Koopto666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 10:51

hoe moeten mensen zonder oren dan op de foto?