Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Menino schreef:wat ik overigens een beetje raar vond was de veronderstelling dat je een 6 uurtjes geen duizenden euro's kon verdienen..
ik heb ook 6 uur op een dag les maar ben va 6.15 tot half 5 iedere dag op de been, en soms zelfs tot kwart over 5/half 6 ... In die tijd kun je wel van zwolle naar rotterdam etc.
Zulke dingen verpesten dan weer voor mij de geloofwaardigheid van zo'n docu...
Het ging niet om de gehele reistijd en of je dan heen en weer kunt reizen, maar om het feit dat het in die tijd onmogelijk is om op deze manier duizenden euro's te verdienen....
De rest van de uitzending bekijk ik morgen maar ik hoorde al wat geluiden..![]()
Ben nu bekaf
joyce2 schreef:Ervaringsdeskundigen? haha, nee geintje hoor! Het leek mij ook al sterk dat je in een paar uur tijd duizenden euro's kunt verdienen met prostitutie.
Maaruh, ik heb er misschien overheen gelezen (en ik heb het boek dus ook niet gelezen), maar waar komt de titel van het boek vandaan?
joyce2 schreef:Ah joh, zou dat die gozers echt uitmaken? T gaat er denk ik voornamelijk om dat er een gat in zit, om het maar ff grof te zeggen...
capopjekop schreef:Ik weet niet, ik kan me het moeilijk voorstellen dat mannen het willen doen met een meisje dat er nog als een kind uitziet. Want zo vind ik er haar wel uitzien op de foto. Of het is een foto die het niet goed weergeeft, dat kan natuurlijk ook.
capopjekop schreef:Ik weet niet, ik kan me het moeilijk voorstellen dat mannen het willen doen met een meisje dat er nog als een kind uitziet. Want zo vind ik er haar wel uitzien op de foto. Of het is een foto die het niet goed weergeeft, dat kan natuurlijk ook.
breezy302 schreef:capopjekop schreef:Ik weet niet, ik kan me het moeilijk voorstellen dat mannen het willen doen met een meisje dat er nog als een kind uitziet. Want zo vind ik er haar wel uitzien op de foto. Of het is een foto die het niet goed weergeeft, dat kan natuurlijk ook.
Sorry maar dan ben je wel heel erg naief zeg! Wat denk je van sextoerisme naar oa Thailand? Hoe jonger hoe beter als je daar 10 bent ben je al te oud voor die hoerenlopers.