Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
buster4ever schreef:wat een zooitje zeg gister tijdens de herdenking..
ik moet zeggen dat diegene die zo liep te schreeuwen geen respect had.... vind t echt heel onrespectvol tegenover de veteranen enz.
maar goed zo zie je maar weer dat mensen elkaar opnaaien en gaan rennen op niks af.
mensen kijken niet eerst van wat is er aan de hand t zijn net beesten eerst rennen dan kijken.
buster4ever schreef:wat een zooitje zeg gister tijdens de herdenking..
ik moet zeggen dat diegene die zo liep te schreeuwen geen respect had.... vind t echt heel onrespectvol tegenover de veteranen enz.
maar goed zo zie je maar weer dat mensen elkaar opnaaien en gaan rennen op niks af.
mensen kijken niet eerst van wat is er aan de hand t zijn net beesten eerst rennen dan kijken.
en wat zag bea wit zeg die was echt geschrokken erg jammer dat ook dit weer verstoord moest worden
Cayenne schreef:buster4ever schreef:wat een zooitje zeg gister tijdens de herdenking..
en wat zag bea wit zeg die was echt geschrokken erg jammer dat ook dit weer verstoord moest worden
Jij zou er natuurlijk direct op afrennen om die betreffende persoon in z'n kraag te grijpen![]()
Kom op zeg. Niemand zou blijven staan, zeker niet met de vorige gebeurtenissen in het achterhoofd.
beantsje schreef:en die hufter wordt vandaag al om 11 uur uiterlijk weer vrijgelaten...
soms zou je toch ietsje meer politiestaat willen...
Change_ schreef:Ookal is het super goed beveiligd.. Je zult altijd zien dan een gek er tussen komt met zijn wagen
Karin schreef:De beste stuurlui staan weer eens aan wal bij dit soort dingen.
Mooi blijven staan waar je staat, er is tenslotte niks aan de hand.