slimmerik schreef:Ik vind wèl altijd dat die pittbul liefhebbers een kei zijn met het wijzen met vingertjes naar anderen die zgn. erger, valser lelijker etc. zijn. Hoe komt dat? Zijn de argumenten op of zijn ze zo slecht ?
ik vind altijd dat mensen juist zo makkelijk naar pitbulls wijzen.
persoonlijk geef ik altijd aan dat het geen honden voor iedereen zijn.........
niet omdat ze nu zo agressief zijn,wel omdat de schade groter is bij bijten als bij een jack russel(om als voorbeeld te noemen)
en ja uiteraard zijn er mensen bij die makkelijk met de vinger naar een ander wijzen. maar dat geldt net zo goed voor mensen die weer van andere honden houden.
dus jij bent ook wel iemand die nu een vooroordeel heeft..........niet alle pitbull liefhebbers reageren zo?
ik vind het ook onzin om dan perse met de vinger naar andere rassen te wijzen,ben ik met je eens,maar ik hoop dat je snapt dat het ook frustrerend is dat mensen altijd met dezelfde(niet altijd juiste)argumenten aankomen.
want weet je waarom sommige liefhebbers zo gefrustreerd reageren(ookal is dat niet altijd terecht moet ik toegeven)........omdat,zoals je zelf al zegt,mensen zo makkelijk met het vingertje wijzen.
en soms is dat wel terecht,maar vaak ook niet.
er word zo makkelijk over 1 kam geschoren.
en over de slechte argumenten waar je het over hebt.........daar zijn mensen die geen liefhebbers van het ras zijn ook heel goed in